15.12.2012

Najlepsze kosmetyki marki NYX- co kupić?

Pewnie większość z Was już wie, że w Warszawie w galerii Blue City został otwarty salon marki NYX. Firma specjalizuje się w kosmetykach kolorowych. W swojej ofercie mają też akcesoria dla makijażystek, typu kuferki, krzesła rozkładane, pasy na pędzle itd. Nie byłam jeszcze w ich sklepie, więc nie wiem co dokładnie oferują stacjonarnie. Wiem za to  co mogę Wam polecić, jeżeli wybierzecie się na zakupy  ;)


Markę NYX znam od dawna i przez moje ręce przewinęło się sporo ich kosmetyków. Do tej pory zaopatrywałam się na amerykańskiej stronie Cherry Culture. Niestety koszty wysyłki są wyższe od  wartości samych zakupów, więc opłaca się to tylko przy zbiorowym zamówieniu. NYX jest też dostępny w perfumeriach Douglas, ale tam ceny są nieporównywalnie wyższe od pierwotnej. Stąd moja ogromna radość, że teraz będę mogła nie tylko ich dotknąć i powąchać, ale także wybrać konkretny kolor, który z reguły był przekłamany na stronie internetowej. 


  • Cienie- Wybór jest naprawdę ogromny, począwszy od pojedynczych, potrójnych, skończywszy na dużych paletach z błyszczykami, kredkami i różami. Jednak są one zróżnicowane jakościowo, nie każdy cień jest dobrze napigmentowany, niektóre się osypują. Częściej jednak można trafić na dobry kosmetyk i cenowo wypadają nieźle, więc warto przyjrzeć im się z bliska. 



  • Kredki - miałam różne, ale tylko Jumbo Pencil są tak naprawdę godne polecenia. Super miękkie, kremowe i niesamowicie napigmentowane. Sprawdzą się nie tylko przy wykończeniu makijażu, ale także jako baza pod cienie. 

  • Pomadki - Round Lipstick to jest chyba ich topowy produkt. Nie ukrywam, że są moimi ulubionymi w tym przedziale cenowym. Przede wszystkim mają  kremową konsystencję, idealnie rozprowadzają się na ustach i pozostają na nich bardzo długo! Dostępnych jest mnóstwo odcieni, aż od wyboru w głowie się kręci ;) Często kupowałam je po 5 zł (w promocji), w sklepie niestety są po 23zł... no cóż, warto skusić się chociaż na jedną ;)


  • Lakiery- moje są jeszcze w starych opakowaniach, ale mam nadzieję że formuła się nie zmieniła ;) Nie są może jakiejś wybitnej jakości , ale i tutaj wygrywa ogrom kolorów. Kremowe, brokatowe, perłowe, warto wybrać coś dla siebie :)

Kilka dokładniejszych recenzji już pojawiło się na moim blogu, wystarczy kliknąć [KLIK]
Przejrzałam też pobieżnie ceny i niestety są trochę wyższe od tych, które ja znałam. Mimo tego jak na nasze realia nie są też bardzo wygórowane, ale to już zależy od zasobności portfela ;) Jestem ciekawa czy Wy miałyście już kosmetyki NYX i co o nich sądzicie?

85 komentarzy

  1. trzy lata temu był istny szał na kosmetyki NYXa, obkupiłam się za niewielkie pieniądze bo dolar był dużo tańszy; lubię ich pomadki, zadowolona byłam także z tuszu do rzęs i błyszczyków, miałam też inne produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wcześniej miałam do czynienia tylko z kilkoma produktami, w tym szminkami z tej serii Round, błyszczykiem do ust, matową pomadką w płynie i pojedynczym cieniem. I tak jak mój "jedynak" jest niezły acz trochę jakby ma suchą konsystencję, tak te cienie które "macałam" w sklepie są rewelacyjne! Na pewno skuszę się na tę paletkę dwunastkę, jeszcze się tylko zastanowię na którą się zdecydować, oraz na kolejne kredki (właśnie zakupiłam słynną Milk) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z NYXa mam tylko 1 rzecz, ale jaką! Paletka Nude on Nude <3
    Cieszę się, że są w Warszawie, jak będę w stolicy, odwiedzę ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. kredkę od wieków chcę, białą, kupię na pewno, a właściwie zamówię...
    a szminki po 23zł? oszaleli
    mają fajne kolory itp. ale tyle warte to one nie są :P
    dużo taniej moją ulubioną nude kupowałam, lubię ją za kolor, ale trwałość zerowa...

    OdpowiedzUsuń
  5. @Paulina S.Tak, kolorystycznie są fajnie zestawione.

    OdpowiedzUsuń
  6. @antiiiJa też wtedy robiłam zakupy, wychodziło bardzo tanio w porównaniu do polskich cen :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @GrayWłaśnie między tymi cieniami jest czasami taka rozbieżność. Mam palety w których cienie są miękkie i takie wręcz "oleiste", w innych trafiają się suche i kredowe. Dlatego warto macnąć przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @AgnieszkaKultowa ;) Też się nad nią zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam Soho Glam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co nie mam od nich żadnych kosmetyków, jakiś czas temu czaiłam się na jedną z paletek, ale nie mogłam się zdecydować i ostatecznie skończyłam z UD, a o Nyxie jakoś zapomniałam :)
    Muszę sprawdzić na stronie, co mają w ofercie, te kredki mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja znam pomadeczki i lakiery i barrrdzo je lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  11. @AlieneczkaMam chyba z 10 ich pomadek i moje utrzymują się długo, wręcz koloryzują usta. Ale pewnie tak jak w większości przypadków zależy to po prostu od koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym miała swobodny dostęp to pewnie skusiłabym się na jakąś pomadkę :)
    Mam ostatnio małego "bzika" na ich punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ja marzę o tej kredce jumbo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @joanna_nKredki to ich hicior, nie zawiedziesz się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Obsession Ja też, zdecydowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. @Kosmetyczna KrainaNaprawdę? Jestem ciekawa co Ciebie tak zainteresowało? CO do pomadek to oni realizują też zamówienia wysyłkowo, zajrzyj na ich profil na FB.

    OdpowiedzUsuń
  17. @Miss CosmoTeraz będzie bardziej osiągalna ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja sie ciągle czaje na kredki:) cos nie moge ich kupic w douglasie a do Warszawy mi daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  19. @FarizahKochana, wejdź na ich profil na FB- realizują sprzedaż wysyłkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bardzo lubię błyszczyki z serii Mega Shine mają cudne kolory,dużą pojemność i swietnie wyglądają na ustach,do tego jak pachną,pomadki też są w miarę ok,cienie konsystencją przypominają mi Inglota,nawet jakość jest podobna,ale brokaty w kremie są paskudne.Lubię za to ich konturówki do ust;-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. z tego co pokazałaś to chyba tylko tych lakierónie ma - mieli tylko takie w kwadratowych butelkach;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam tylko kredkę w kolorze milk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam się, że mam kilka pojedynczych cieni z NYX'a, które sobie zostawiłam ze względu na kolory oraz Jumbo Pencil, ale rzadko jej używam.
    Szybko mi przeszedł NYX-owy szał, a teraz na pewno już do niej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  24. O TAK ! Na szminki na pewno warto się skusić. Dziś pomalowałam jedną usta pierwszy raz i w szoku byłam, że tak piknie się na nich układa i faktycznie, długo utrzymuje...

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że do Blue City mi nigdy nie po drodze jak jestem w Wawie. :(
    Z Nyx'a też miałam parę rzeczy i najbardziej jestem zadowolona z sypkich, perłowych pigmentów i błyszczyków Round, dla mnie hity marki. :)
    Niestety szminki tyłka mi nie urwały.

    OdpowiedzUsuń
  26. @Basia8212Na cienie niestety trzeba trafić, ja się na niektórych zawiodłam. Przypomniałaś mi o błyszczykach, zapomniałam je opisać ;D Ja uwielbiam Round Lipglossy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @TheOleskaaaBo tak jak napisałam, to są stare opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. @SzaronaTo powinnaś być zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  29. @Hexx anaA linerki brokatowe? Pamiętam, że bardzo je sobie chwaliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. @Angel MakeUp WorldCieszę się, że Ci się spodobały :) jedynym ich minusem jest smak perfum, ale zdarza się to w jednostkowych przypadkach.

    OdpowiedzUsuń
  31. @Skonfundowana PannaBłyszczyki Round też uwielbiam, zapomniałam o nich dodać kilka słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo, nie wiedziałam, że jest salon. Fajnie, bo też mnie ceny wysyłki z cherry culture dobijają.

    Bardzo lubię nyxowe pomadki (też mi odkrycie :D), jumbo niezbyt mi podpasowały.

    OdpowiedzUsuń
  33. @cammieCammie, dla niektórych to spore odkrycie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. @Iwetto
    slepa jestem dzisiaj - sorki:) faktycznie zmienili opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  35. @Iwetto

    Właśnie, właśnie. Bo "macałam" też te cienie w dużych paletach, akurat trafiłam na te ferelne, zniechęciło mnie to mocno. Chyba wolę mniejszą paletkę, a porządniejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam, nie, nie NYXa ale takie wlasnie zestawienia :) mam ochote wyprobowac pomadki, jesli maja jakies matowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. jutro idę do Blue City i z pewnością kupię 2-3 kredki jumbo :) na pewno białą, a pozostałe kolory wybiorę, jak je zobaczę na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam właśnie jedną pomadkę :) a co do lakierów, szczerze mówiąc jakoś ich kolory mnie nie zachwyciły...

    OdpowiedzUsuń
  39. @youriturielmają mają, ale ja ich nie testowałam :) jakby co - służę pomocą ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. @vilandreW takim razie będę czekać na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. @lacquer-maniacsOch ja mam chrapkę na lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Do dziś miałam tylko szminkę z ich kolekcji, jutro zaczynam testowanie ich cieni :)
    No właśnie co do cen to miałąm wrażenie że w sklepie jakoś drogo jest, ale porównałam z allegro i generalnie w necie no i ceny są podobne, wiadomo że stacjonarnie nie płącimy już za przesyłkę (po prostu jest już wliczona hehe :P)

    OdpowiedzUsuń
  43. @missesstylehahaha racja z tą przesyłką ;) Ale w USA ceny są tych kosmów o wiele niższe, coś jak nasze Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Round lipstick, o kurcze ile ja ich mam! (też z Cherry Culture ;) )

    OdpowiedzUsuń
  45. @Nenaooo no proszę ;D Jak to mówią: witaj w klubie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. @GraySłusznie, lepiej mniej a lepszej jakości ;) Nie ma co się jarać na kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Z NYX spotkałam się w Anglii, ale jakoś nie bardzo zaufałam tej firmie, sama nie wiem dlaczego. Wolałam sięgnąć po znanego mi dobrze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ich kredeczki uwielbiam:) miałam niebieską i jakąś bodajże milk, podoba mi się ta ogromna paleta:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nic z NYX'a nie miałam, do Warszawy mam daleko, więc się nie przejmuję :) jednak ta wielka paleta na pierwszym zdjęciu - miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  50. najbardziej chcialabym sprobowac wlasnie szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bardzo lubię pomadki i błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. @Aleksandra A.Jak sama zauważyłaś, Sleek jest po prostu bardziej popularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. @make-up-landJest całkiem niezła, ale jakość cieni z niej jest zróżnicowana.

    OdpowiedzUsuń
  54. @Karohahaha no tak, Karo możesz spać spokojnie ;) Ale co ja mam powiedzieć? Kusi ten NYX, oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. @Marie Marie mam nadzieję, że będziesz miała okazję, bo są naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  56. @Bella W takim razie podzielasz moją opinię Bello :)

    OdpowiedzUsuń
  57. NYXomania nas opanowała :) ja nie wiem o co chodzi, ale mnie nie rusza to absolutnie.. może dlatego, że u mnie NYX na każdym kroku, na każdej przecenie i w każdym TkMaxxie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dla Warszawianek jest to z pewnością dobra nowina ;) Dla pozostałych... pewnie niewiele się w tej kwestii zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  59. @MartiNo tak, jest czegoś w brud to już się wręcz naprzykrza ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. @KatalinaNa FB proponują sprzedaż wysyłkową :) A Tobie jak się używało NYXowych kosmów?

    OdpowiedzUsuń
  61. Kosmetyki NYX bardzo lubię, szczególnie pomadki Round Lipstick :)). Są bardzo miękkie i kremowe, więc pod koniec zużywania sztyftu dosłownie padają trupem :D. Widzę, że Ty masz sporo kosmetyków tej marki :).

    OdpowiedzUsuń
  62. Również mam kredkę jumbo w kolorze milk i 3 round lipsitcki;) oprocz tego cienie do brwi,korektor i bazę pod cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. już się ślinię na kredki i pomadki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. miałam tylko szmineczkę, ale oddałam, bo nie mój kolorek ;/ teraz testuję paletkę cieni i lakierek. polowałam też na bronzer matowy, ale niestety nie mieli :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam dwie paletki cieni NYX i baaardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. swojego czasu używałam właśnie tej bielutkiej jumbo pencil. Teraz będę wiedziała także na co warto zwrócić uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  67. @*Natalia*Tak , bo są całkiem niezłe i kupowałam je w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @naughtynotnice0naughtynotnice0 jak Ci się sprawuje baza pod cienie? Nie miałam jeszcze śmiałości jej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @sauria80Mają róż w odcieniu taupe- idealny bronzer dla chłodnej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. @DoniaCieszę się Doniu, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  71. pomadki zasługują na uwagę;)) tak jak napisałaś - są bardzo kremowe i trwałe;)

    OdpowiedzUsuń
  72. @MalwinaDzięki za podzielenie się własną opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Skusiłam się na dwie pomadki i mam jeszcze chrapkę na paletkę Bohemian Rhapsody :)

    OdpowiedzUsuń
  74. No proszę proszę - nie wiedziałam, że pojawił się sklepik stacjonarny! Chyba skusiłabym się na kredki, może pomadki - zapisuję w pamiętniczku - wybrać się na wycieczkę do Wawy:) Dzięki Iwetto:)

    OdpowiedzUsuń
  75. @taka jedna madziaA bardzo proszę, zawsze do usług ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Niedawno zamówiłem paletke do brwi, ale jeszcze nie dotarła. Miałaś może?
    Te kredki jumbo pewnie kupię jak będę miała okazje być osobiście w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Słyszałam dużo o tej firmie ale sama jeszcze nic nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  78. @elareeTeraz przynajmniej będzie łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  79. cienie są super ^^

    OdpowiedzUsuń
  80. Paleta z pierwszego zdjęcia starczyła by mi na baaardzo długo :) ogólnie lubię kolorowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).