18.12.2012

Iskrzące srebro // OPI Radiance

Większość kobiet czaruje złoto, mi natomiast zawsze bardziej podobało się srebro. Sądzę że jest bardziej eleganckie i nie wygląda tak tandetnie w dużej ilości.  Uwielbiam je w każdej postaci, nie tylko jako dodatek biżuteryjny. Pięknie też prezentuje się na paznokciach, a OPI Radiance jest tego dowodem.


Niby typowe sreberko foil, ale jest to kwintesencja tego co przykuwa moje oko. 
Ładnie lśni na paznokciach dzięki metalicznemu wykończeniu 
i dodatkowo się skrzy od widocznych w nim drobinek. Niezmiernie kojarzy mi się to
 ze zmrożonym śniegiem, skrzypiącym i mieniącym. Sama nazwa jest bardzo trafna.
Pochodzi z kolekcji Designer Series.


Dosyć kryjący- na moich krótkich paznokciach wystarczyła jedna grubsza warstwa. Na dłuższych na pewno będą potrzebne dwie cieńsze. Troszkę smuży przy aplikacji, ale nie spodziewałam się że będzie inaczej. Sadzę że gdybym bardziej się postarała nie byłoby to widoczne. Niestety z podekscytowania nakładałam go na szybko, aby czym prędzej podziwiać na paznokciach- wiecie pewnie jak to jest ;) 


Jeżeli nie lubicie takiego intensywnego efektu, świetnie sprawdzi się przy robieniu wzorków za pomocą stempelków. Szczególnie przy tych misternych wygląda to naprawdę zjawiskowo. Pokazywałam już taki manicure na blogu, więc zachęcam do obejrzenia [klik]


Bardzo podoba mi się też jego metalizowana nakrętka, która świetnie leży w dłoni i jest trochę cięższa od klasycznych OPIków. Do pędzelka nie mam zarzutów, jest odpowiednio długi, elastyczny i włochaty. Bez problemu pomógł mi na łożyć lakier jednym maźnięciem.  


Bardzo mi się spodobało połączenie go z moją nową srebrną bransoletką Goti.  
Chyba ten zestaw będzie mi długo towarzyszył ;)
A Wy jak je oceniacie? 

91 komentarzy

  1. świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @fanglefashionNiestety zdjęcia nie oddają jego uroku, w rzeczywistości pięknie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :)
    Mam bardzo podobny z W7!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny *.* złoto w takim wydaniu posiadam, brakuje mi srebra i w tym się zakochałam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kosmetyczna KrainaO! czyli istnieje tańszy odpowiednik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @MartaMi też się od razu spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny! Ja też lubię sreberko na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o biżuterię, dodatki, wstawki, itp. to również preferuję srebro. Natomiast ostatnimi czasy mam fioła na punkcie złota, ale wyłącznie na paznokciach :D. Choć też posiadam kolczyki w złotym kolorze :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @lagriotteCałkowicie się z Tobą zgadzam Lagriotte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @ZzielonaBardziej mi chodziło o złoto w dużej ilości, w pojedynczej formie też noszę :) Chociaż tak naprawdę i tak wolę białe złoto :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, taki zimowo-świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zawsze wolałam srebro niż złoto. Miałam kiedyś taki srebrny lakier z Avonu, ale to było jeszcze w gimnazjum ;) Bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie chyba zbyt kosmiczny :P

    OdpowiedzUsuń
  15. na całe paznokcie nie nałożyłabym go, ale do zdobień musi wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @UnaMi też się tak od razu skojarzył, nawet chciałam wrzucić jedno świąteczne zdjęcie, ale uznałam że będzie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @FiolkaW takim razie Fiolko mogę Ci ten śmiało polecić, żeby wspomnienia ożyły na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, mnie nie powalił. ;) Kojarzy mi się z folią aluminiową. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny lakier z BarryM :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny:) chyba sama kupię taki :) wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuśku, cudeńko! Posiadam prawie identyczny z Essence - Icy princess :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bardzo bardzo ładny odcień! Ja teraz mam srebro o którym pisałam kilka dni temu. Niestety okazało się, że jakość tego lakieru jest słaba i na drugi dzień miałam już pierwsze odpryski, ale kolor tak mi się podoba, że pomalowałam po raz drugi! OPI to rewelacyjna, dobra jakościowo firma. A jakość plus tak cudny kolor- czego chcieć więcej ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi jest zimno jak na niego patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na całe paznokcie raczej bym się nie odważyła ale jako dodatek w postaci zdobienia mógłby wyglądać pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie się prezentuje :) choć ja bym coś dodała np. top, flejki, pękacza aby nie było tak smutno ;)

    Mnie przeszła faza na srebro, za to dorwałam super złotko z Glamour Nails i zachwycam się nim obłędnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletki Goti są przepiękne :)! Chciałabym mieć je w każdym kolorze. Lubię takie sreberka ^^ Miałam identyczny kolor z Essence, właśnie do stempelków, ale stosowany na całą płytkę paznokciową nie sprawdzał się - odprysk po 2, 3 h :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny efekt. Taki mroźny:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny, ale na szczęście ma wiele odpowiedników w innych firmach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @m_and_zMam nadzieję że się spełni :D

    OdpowiedzUsuń
  30. @AguteńkaTrafne spostrzeżenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. @Paulina S.Sreberko warto mieć w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @sylluniaJak to czego? niższej ceny :P Do tanich lakierów wystarczy mieć dobrego topa i będzie trzymał się jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. @DoniaMoże pokażę go w najbliższym czasie w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. @Hexx anaPlanuję jakiegoś brokacika na niego rzucić, może jakiś fiolecik ;D
    Złotko mnie średnio kręci, chociaż mam kilka sztuk w swojej kolekcji :)
    Zachwyty natomiast całkowicie rozumiem. Ja nie wiem jak te lakiery to robią że dają tyle radości ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. @*Natalia*Kojarzę ten lakier, miałam go kupić ** Dobrze, że w porę mnie ostrzegłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny! Lubię takie wysoce metaliczne! Dają niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń
  37. @lacquer-maniacsTo prawda, tak jak i złotka, tak i sreberek jest pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  38. @KatalinaTak! Pazury fajnie się prezentują i migają z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kolor, szczególnie na jakieś wyjście :) Ogólnie OPI ma świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  40. Intensywność sreberka jest świetna, ale te wykończenie podobne jak w Barry M tym złotym co mam (też "efekt folii") mi nie podchodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  41. @kireiTo prawda, oszałamiają coraz to nowymi kolekcjami i wyborem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @kosmetyczny-przekladaniecJeżeli sam się nie obronił, bronić go nie będę przed krytyką ;) Mnie nęci, Ciebie odstrasza, naturalna kolej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ma niezłe krycie i to już przy jednej warstwie, jestem pełna podziwu :) A ja też od zawsze bardziej lubiłam srebro, a złoto mogłoby dla mnie nie istnieć. Jednak z wiekiem przekonuję się do złota, chociaż number one to nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam jedno sreberko, ale Barry M, ale jakoś nie mogę się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam go w hurtowni kosmetyków profesjonalnych i kusił strasznie, bo takiego czystego srebra w lakierze szukam od dawna, ale cena jednak jest bardzo wysoka... zwyciężył zdrowy rozsądek, może jeszcze będę żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Według mnie dużo zależy od koloru skóry. Do mojego po prostu srebro nie pasuje (bardzo żółta jestem), dlatego, mimo że ogólnie mi się podoba, częściej sięgam po złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam efekt foil- ale tylko w takim wydaniu: bez widocznych smug. ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja jakoś bardziej wolę srebro. W złocie czuję się źle, i w biżuterii i na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  49. @Iwetto Kiedyś nie lubiłam złota u siebie ale tym razem jest to zimna tonacja i wyjątkowo mnie urzekł.

    Fajnie będzie sreberko połączyć, liczę, że pokażesz więcej :)


    OdpowiedzUsuń
  50. @Kącik MadziCoś w tym jest że z wiekiem się przekonujemy, bo i ja coraz przychylniejszym okiem patrzę na złoto. Jednak wolę je nosić w oszczędnej wersji, duża ilość mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. @Amethyst...Jestem ciekawa co stoi na przeszkodzie?

    OdpowiedzUsuń
  52. @Anastazja BWarto szukać taniej, ja często lakiery kupuję na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  53. @simply_a_woman Jest wiele innych kolorów które na pewno to robią :)

    OdpowiedzUsuń
  54. @KaroMasz całkowitą rację, zapomniałam o tym wspomnieć. Mi bardzo pasuje bo mam zimowy typ urody.

    OdpowiedzUsuń
  55. @tamit24No mi trochę nie wyszło z pośpiechu i jeszcze nie nałożyłam specjalnej bazy, żeby przykryć nierówności płytki. Ale on do mnie tak wołał, że nie mogłam się powstrzymać przed maźnięciem pazurów ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. @taka jedna madzia Ja też, chociaż z wiekiem coraz bardziej się do niego przekonuję :)Ale nie mogłabym już nosić złotych pazurów i złotej biżu, a ze srebrem mam ochotę na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. @Hexx anaNa pewno pokażę, bo będę miała go na pazurach jeszcze nie raz ;) Zainteresowałaś mnie tym złotkiem, nie wiedziałam że ma chłodny odcień. Ja właśnie z racji zimnego typu urody, wolę chłodniejsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
  58. mi się tam bardzo podoba lubię takie odskocznie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. @Paznokci Świat No jasne, nie można ciągle nosić nudziaków ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Mroźny efekt,idealny na teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. @JuliaLatem może też nieźle chłodzić ;D I jeszcze oślepiać od słonecznych promyków :P

    OdpowiedzUsuń
  62. przyjemny kolorek, powiało sylwestrem:}

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne sreberko-brakuje takiego w mojej kolekcji :D ale chyba spróbuję poszukać tańszego odpowiednika ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. ładny:) mam podobne sreberko z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładne srebro,ja też nie mam nic podobnego w swojej kolekcji;-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawy blog!
    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html - fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego. Można nadal brać udział w konkursie. Do wygrania kosmetyki L'Oreala.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowny blog, obserwujemy i wielkim zaszczytem dla nas będzie jak tak rewelacyjna Blogerka jak Ty nas zaobserwuje!
    Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
  68. @SheWomanNiestety nie jestem Ci w stanie polecić nic podobnego i tańszego, bo to moje pierwsze sreberko :)

    OdpowiedzUsuń
  69. @MalwinaChyba każda firma ma taki w swojej ofercie :) A jak jakościowo, jesteś zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  70. @Basia8212 Uważam, że ten model warto włączyć do swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  71. @Marta DymekDziękuję bardzo, na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  72. @Greg and Mikaawww jest mi niezmiernie miło czytać takie słowa :) Na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. @blackberryfashioncałkowicie się z Tobą zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. O jezusie! jak mnie się ten lakier podoba ;D wygląda jak szron, jest idealny! chcę go <3

    OdpowiedzUsuń
  75. @Brain For SaleWidzę, że rozumiemy się doskonale :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).