18.09.2012

Purple Obsession // L'OREAL Infaillibel #005

To właśnie od tego cienia zaczęła się moja przygoda z cieniami Loreal Color Infaillible. O jakości, trwałości i i innych zaletach pisałam w tym poście KLIK. W tym wpisie będzie tylko o kolorze, czyli głębokim nasyconym fiolecie. 




Aparat trochę spłycił jego odcień, ale na oku wygląda tak samo jak w opakowaniu. 
Polecam obejrzeć też swatche Shinodki , ponieważ cień lubi zmieniać swój odcień 
w zależności od padającego światła. Mi wyszedł przydymiony, 
wpadający w szarość ze względu na chłodne światło. 




Mój zdecydowany faworyt z całej gromadki. 
A Wam jak się podoba?

47 komentarzy

  1. Bardzo fajnie się prezentuje ! Jednak takie kolorki to nie dla mnie :/

    Pozdrawiam i obserwuje :)
    Wrócisz kiedys do nagrywania filmików ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chciałam napisać, że to ładny kolor, ale nie da się nim zrobić fajnego makijażu...no i zjechałam na dół i oniemiałam. Naprawdę ładnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny makijaż wyszedł! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo... bardzo... <3 Mój kolor słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18.9.12

    cudny kolor! piękny do zielonych oczu...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak nie cierpię Loreala to ten cień uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @truuskawkaWątpię, chociaż nie mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor!!! Śliczne oczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletów nie lubię- wyglądam w nich jak topielica. Jednak ogólnie te cienie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor na swatchu, ale w makijażu ginie kompletnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na matowy bez z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. choc nie widze siebie w filotetach to na Twoich oczach mi sie podoba, nawet bardzo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam kupic jakis cien z tej serii i zapomniałam ;p kolor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj jak ślicznie! Zaczynam żałować, że puściłam ten cień dalej, w wymiance :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18.9.12

    jak dla mnie super, ja ogolnie lubie wszystko co fioletowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ten cień jest piękny, pozostałe kolory też pewnie są obłędne :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten fiolet :) jest bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, zdecydowanie. W takim chłodnym odcieniu fioletu. Mmm. To co tygryski lubią najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny ten fiolet! uwielbiam fiolet na oczach! ):

    OdpowiedzUsuń
  21. o, taki makijaż to ja też bym mogła mieć..
    uwielbiam fiolety. fiolet to mój ulubiony kolor, chociaż od kilku lat również granat, ale na oczach fiolet. mhm.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny! Lubię fiolety na powiekach, podkreślają kolor moich tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny jest ten cień do powiek:)

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. cudny, piękny, ajj. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I na oku naprawdę to jest tylko jeden cień? :D Wygląda... wielowymiarowo! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie sądziłam, że on jest taki piękny! Bardzo udany odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże, co za kolor! Meeega boski!
    Jednak do mojej twarzy oczu i karnacji nie pasują takie kolorki..;(
    + obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. @Ancia kosmetykiSpoko, z tej serii pokażę jeszcze kilka ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. "Przez Ciebie" zamówiłam jeden ten cień. Idzie do mnie. Zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jeden cień i robi cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciacho dla Ciebie :) http://angelmaluje.blogspot.com/2012/09/tag-so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor taki mój :)) I taki jesienny, chciałabym mieć kilka kolorów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super kolor idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  34. Iwetko wyróżniłam Ciebie u mnie na blogu w So Sweet Blog Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorek pięknie prezentuje się na oczach :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).