29.09.2012

Purplelized // CATRICE #430

Przedstawiam Wam mojego kolejnego jesiennego faworyta, czyli lakier Catrice 430 Purplelized. Uwielbiam go nie tylko za kolor, ale także za jakość, której się po nim nie spodziewałam.


Zadziwiająco długo utrzymuje się na paznokciach, bo aż 4 dni bez żadnego topa. Nie ma też problemu ze ścierającymi się końcówkami, trzyma się po prostu na mur beton. Kolor to ciemny fiolet, coś na pograniczu bakłażanu i antracytu, ze srebrnym shimmerem.



Przypuszczam, że nie jest już dostępny, bo sama kupiłam go na wyprzedaży w drogerii Natura. Kosztował niecałe 10 zł i to był naprawdę trafny zakup, szczególnie że według mnie ma idealny pędzelek. Nie za wąski, nie za szeroki -> w sam raz! I do tego odpowiednio włochaty. Dzięki niemu aplikacja nie przysparza większych problemów, tak samo konsystencja. Jest dosyć lejąca, ale nie za gęsta, więc pokrywa płytkę paznokcia równomiernie, ale dopiero za drugim razem. Pierwsza warstwa wychodzi transparentnie, ale druga w zupełności pozostawia jednolity efekt na moich krótkich paznokciach. Przypuszczam, że dłuższe musiałabym hojniej pomalować lakierem ;) Ze zmywaniem jest już mały problem, no bo wiadomo- shimmer, ale folia nie jest wyamagana, schodzi przy pomocy płatka bawełnianego z większą ilością zmywacza.


Nie ukrywam, że jest to mój jedyny lakier tej marki, ale coś czuję że dołączy do niego jeszcze kilka. Będę wdzięczna jeżeli polecicie mi jakieś fajne kolorki z Catrice  :)

47 komentarzy

  1. Wow, przecudny kolor. Zakochałam się w nim. Jest idealny na jesień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie żaden lakier Catrice mnie nie urzekł, ale ten ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @MARTYNAAż sobie robię wyrzuty że za rzadko go noszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @m_and_zDzięki za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. @~MartaTo jest mój pierwszy Catrice, który mnie zwabił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wyglada, taki "fioleto-szaro-braz-dodaj kolor, ktory wlasnie widzisz" :P szkoda, ze dla mnie nie ma w takiej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. @youriturielJak to nie ma? Piszesz do mnie i masz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor. Jestem ciekawa jak prezentuje się na żywo, gdyż na zdjęcia wpada w szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, nigdy go u siebie w szafie Catrice nie widziałam...dziwne, szkoda że już może niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyprzedaż w Naturze jeszcze nic nie znaczy, czasem perełki znajduja się tam pół roku po wycofaniu :). Klor piękny, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Normalnie dostepny w sprzedazy byl zima zeszlego roku..
    Na zywo zdecydowanie ciemniejszy no i 4warstwy zeby dobrze zakryl :( bo niestety przebija

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolor ♥
    Bardzo w moim guście :)

    Ostatnio mnie Catrice zawodzi, dostałam dwa fajne kolory i takie inne :) ale nie da się nimi malować :/ Nie lubię męczyć się z lakierem kiedy sprawia określone problemy wrrr

    OdpowiedzUsuń
  14. http://so-smooth-life.blogspot.de/2011/08/seksowna-zardzewiaa-d.html on jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolorek. Wolę jesienne kolory niż letnie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest śliczny :) lubię lakiery Catrice!

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem ciekawy, taki jesienny xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest piękny! Ale od lakierów Catrice odeszłam już jakiś czas temu, ze względu na szybkie odpryskiwanie z moich paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
  20. @Kasia Szymańskana żywo w zależności od światła, w zimnym szarawy, w ciepłym fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @zimiJa go widziałam tylko raz- przy zakupie, wcześniej też nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Annatheaoch, no widzisz :) Ale ja go kupiłam w marcu, więc mam wątpliwości czy jeszcze gdzieś się trafi. Wolę nie obiecywać, że będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. @kameleonworldW rzeczywistości ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Moniak23Dzięki za info :) Przy długich na pewno 3 warstwy to mus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @Hexx anaPiszesz o tych z nowej serii? Właśnei jak szukałam o nich info na blogach, to faktycznie z tą jakością różnie. Szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. @NobodyPomarańcz jednak nie w moim stylu, ale dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  27. @Karo Ja chyba też, to znaczy lepiej się w takich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Bella Fajnie że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @*Natalia* A jakie jeszcze polecisz?

    OdpowiedzUsuń
  30. @Yasminella Na żywo jeszcze ciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @lacquer-maniacs Ten na szczęście tego nie robi, bo też nie lubię odprysków.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny! ale zmywanie takich mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja z Catrice nie mam chyba ani jednego lakieru w swojej kolekcji. Ten ma naprawdę ciekawy odcień i piękne wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  34. No nieee, tyle razy go macałam i odstawiałam na półkę, a teraz żałuję, że nie wzięłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, ten odcień został wycofany z oferty, o ile się nie mylę już zeszłej jesieni. Mam go i nie używam właściwie, jakiś za siny dla mnie, zdecydowanie bardziej podoba mi się w butelce ...lub na cudzych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Iwetto

    ale tak sobie teraz myślę żeby dać jakiś ciemny fiolet, czarny itp jako podkład i wtedy jedna max dwie warstwy i będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 550 marilyn & me :D moj mimo wszystko zmywa sie dobrze :]

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).