7.09.2012

Pistacjowe...

Niestety nie pokochałam lakieru Wibo Express Growth nr 413. O ile kolor może wydać się ciekawy, to jego aplikacja jest na tyle trudna, że pożegnałam się z nim na dobre!


Wydaje się, że wykończenie ma kremowe, jednak zatopiony jest w nim drobny shimmer, który na paznokciach staje się praktycznie niewidoczny. Niestety lakier jest transparentny i potrzebne są 3 solidne warstwy dla pełnego krycia. Już dawno nie trafiłam z tej marki na takiego trolla ;( Zaletą pozostaje tylko cena i pędzelek, którym jak zwykle dobrze rozprowadzało się lakier.

Chcąc dostrzec shimmer, podążaj za strzałkami ;)
Jeżeli chodzi o kolor to jest identyczny co opakowanie żelu pod prysznic Dove zielona herbata i ogórek , który gościł w mojej urlopowej kosmetyczce :)


Sam żel przypadł mi do gustu :) Nie jestem bardzo wymagająca w tej kwestii: świeżo i miło pachniał, dobrze się pienił i był wydajny. Może kiedyś skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie, chociaż wolę tańsze odpowiedniki.


Mam nadzieję, że mój następny lakierowy zakup będzie bardziej trafiony :) A słyszałyście już że w Super Pharm jest -25% na wszystkie lakiery, w tym Essie? Osobiście się nie skuszę, bo dzisiaj będąc u dentysty wstąpiłam do drogerii i wpadły mi trzy nowe kosmetyki, więc od Super Pharm tym bardziej muszę trzymać się z daleka ;) Poza tym na wrzesień mam jeszcze zaplanowane zamówienie z Yves Rocher :P 
A Wam trafił się ostatnio jakiś trollowy lakier?

56 komentarzy

  1. też posiadam ten odcień- idealna pistacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się z nim męczyłam, ale warto było dla tego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @sauria80Mnie na tyle nie zachwycił, aby zasłużyć na moją cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny:D aż mam ochotę na pistacjowe lody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier i mi się podoba :) urzekł mnie w nim kolor, a co do nakładania trzech warstw to jestem już przyzwyczajona, jasne kolory już tak mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7.9.12

    Mam jeden lakier z tej serii Wibo i nie jestem zadowolona-aplikacja i krycie, a tym bardziej schnięcie-koszmar. Superpharm u mnie jeszcze nie ma, lecz Yves Rocher otworzyli uwaga... WCZORAJ! TAK :D! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ogórkowy Dove:) Jutro będę w SP , może się skuszę na Essie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam dziś ten lakier w łapkach ale odłożyłam. Za to ten żel z Dove mam w dużej butli i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor ładny, z Avonu też jest podobny kolor i jego aplikacja też jest katastrofą niestety;(


    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trollowy lakier:) dobre!
    Lakier nie ale to za Trollowe TULI :P które przeklinam...

    Co dobrego planujesz z YR bo dostałam właśnie nową ofertę i wpadłam po uszy. Zamówienie robię w trybie przyspieszonym odkładając inne rzeczy na bok;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jednak wole Golden Rose ;d
    ale masz śliczne paznokcie ! :)))))

    haniiaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafił się troll - dokładnie ten sam , który tu prezentujesz . Też mu uległam . I też pożałowałam ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja natrafiłam na żółtego pastelowego trolla z tych lakierów ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. mam go, krycie faktycznie słabe, ale wybaczam, bo kolor piękny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. @kameleonworldniestety jego kolor nie wynagradza frustracji przy malowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @atena4no nie, właśnie mam takie, które kryją po dwóch cienkich warstwach ;) Najwidoczniej zakochałaś się w tym kolorze bardziej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @mon ceillethahaha Gratuluję w takim razie YR :) Zawsze to dobry początek :D A firma przyciągnie inną firmę ;) Co do Wibo, to ja mam mnóstwo ich lakierów i już dawno nie trafił mi się taki bubel :>

    OdpowiedzUsuń
  19. @Magda60005Bardzo ładnie pachnie, ten herbaciany ogórek ;) Jestem ciekawa na jakie kolorki się skusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. @77gerdaI dobrze zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  21. @Paulina S.widziałam go, ale ostatecznie darowałam sobie :>

    OdpowiedzUsuń
  22. @Hexx anaNie wiem czy pamiętasz, że zużywam próbki, a tam trafiłam na cudowny podkład! Będzie idealny dla mnie na zimę, bo bardziej kryjący niż Pharmaceris. U nich chyba się nazywa kryjący, w słoiczku. Dodatkowo kocham YR za podkłady z różowym pigmentem- u mnie świetnie się prezentują. I nie wiem jak to się stało, ale obecnie mam 3 oferty od YR i każda kusi czym innym! Chyba jednak najbardziej atrakcyjna będzie stacjonarna (czyli zakupy w sklepie), bo mam na niej lusterko i tusz gratis oraz kupony -50% i -40%. Szał **! A Ty co planujesz?

    OdpowiedzUsuń
  23. @hannawojtasGR też bardzo lubię, ale Wibo jest dla mniej bardziej dostępne :) Dziękuję za komplement :*

    OdpowiedzUsuń
  24. @OluśkaOch, to w tej kwestii obie znamy niesmak po malowaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. @Wenaten żółtek też mnie kusił :> dobrze, że nie wzięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. @FiorenzaPrzynajmniej coś Ci wynagrodził :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mieta, pistacja - kolory nie dla mnie, chociaz dalam sie kiedys namowic i teraz lakier uzyty raz lezy i...lezy..i chyba czeka go kosz.

    OdpowiedzUsuń
  28. @youriturielod razu kosz? oddaj w dobre ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Iwetto Podkład w słoiczku kojarzę i jeżeli to ten sam, to bardzo go lubiłam:)
    U mnie przede wszystkim nowa seria aloesowa, ona chyba w PL jeszcze nie weszła Bio coś tam. Do tego na pewno serum z Cure Solutions i krem. Kusi mnie jeszcze Hydra Vegetal. Stri ostatnio recenzowała u siebie tę serię a My mamy podobne cery oraz wymagania więc stawiam, że będzie to udany strzał. Przysłali mi ofertę z okazji pierwszej rocznicy pierwszego zamówienia :DDD i świetne zniżki plus bonusy. Przesyłka za free więc pokusa ogromna.
    Także przyszło kilka ofert przez ostatnie 2 tygodnie ale ta ostatnia jest najciekawsza. Ogólnie bardzo podobają mi się ich bonusy, rozpieszczają jeszcze bardziej niż w PL:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To wibo to raz mnie zachwyca, a zaraz znów rozczarowuje :D

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor! masz śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też go mam i jestem bardzo niezadowolona... Schnie bardzo długo, a kolor nie jest jakiś zachwycający. Kupiłam sobie inny lakier miętowy, bez shimmera, który jest dużo przyjemniejszy w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny kolor, ja z tej serii mam dojrzałą brzoskwinię :))

    poza tym, bardzo podoba mi się Twój blog - widac, że znasz się na tym... pięknie tu, dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  34. 3 solidne warstwy? eh, średniak.

    OdpowiedzUsuń
  35. @Iwetto

    napisalam "chyba", bo musze sprawdzic w jakim jest stanie; nie chce nikomu go oddawac, jesli jest juz nie do uzytku....

    OdpowiedzUsuń
  36. Żel mnie zaitrygował kto wie może sobie go kupię:)

    A jeśli chodzi o Wibo to mam jeden lakier tej firmy i też mi nie przypadł mocno jakoś do gustu.

    Świetny blog:)

    Pozdrawiam :)

    + obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. czasem niestety się zdarza, że trzeba nałożyć kilka warstw żeby lakier dobrze wyglądał... Ale kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  38. @Hexx anaSerum Cure S Mam, ale jeszcze nie stosowałam. Czekam na zimowe pogorszenie stanu skóry ;) A recenzje Stri czytałam i tez na pewno skusze się na Hydr V, tylko pewnie w okresie letnim :) A kuponów Ci zazdroszczę, chociaż w PL też nie mam co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. @SyśkaNo mi się udało kupić większość trafionych, dlatego takie duże rozczarowanie mnie spotkało ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. @KaroJaki jaki? pochwal się :D

    OdpowiedzUsuń
  41. @Kara WuDziękuję za bardzo miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  42. @ŁucjaProblem w tym, że mam sporo wibosów i wszystkie praktycznie są ok, a tu taki klops ;] Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  43. @bukowskie.plNo tak, ale nie mam do niego cierpliwości ;) Z resztą do mazania 3 warstw rzadko mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam na ten sam kolor tej marki -również pożałowałam i odstawiłam. Nie mam cierpliwości, a i kolor mi też tego nie wynagradza ;/. Teraz mam uraz do lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  45. mam pomarańczowy lakier z tej serii i faktycznie aplikacja do najfajniejszych nie należy, ale kolory są ładne, ten również, ostatnio kupiłam podobny ale z Bell i pędzelek tam jest o wiele lepszy ;]
    obserwuję ;> www.enchanting-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy9.9.12

    Bardzo ładny kolor ma ten lakier :)
    Ja na razie odpuszczam sobie malowanie paznokci mam zbyt zniszczone :(

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. @Agnieszka OBell mnie też zadziwiło ostatnio jakością :D

    OdpowiedzUsuń
  48. @thumbellinnaaI słusznie! Też teraz odstawiłam, żeby troszkę odżyły ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Przesliczny kolorek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Miałam go w koszyku, ale zmieniłam na taki śliczny brudny róż. W zasadzie to nie żałuję ani trochę, jestem obecnie zakochana w tym kolorze :) W ogóle... Szczerze powiem, że ja naprawdę lubię lakiery z Wibo i jeszcze nie miałam z żadnym problemów. Chociaż nie, jeden przystojniaczek zafarbował mi pazury. Ale to z innej serii, tej takiej z pseudo diamencikiem.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).