3.09.2012

Organizer na pomadki

Wiecie, że lubię udoskonalać swoją toaletkę. Tym razem skusiłam się na stojaczek na pomadki. Męczyło mnie już wieczne grzebanie w poszukiwaniu odpowiedniego koloru. Szczególnie, że większość pomadek w mojej kolekcji jest marki NYX, a ich opakowania są takie same i tylko z jednej strony widoczny jest kolor. 
Z pomocą przyszła mi Hania, która w swoim sklepiku Glam-Shop.pl sprzedaje pomadkowe organizery i nie tylko.


W tym pojemniczku mieszczą się 24 sztuki, wykonany jest z grubej plexy, a jedna przegródka ma wymiary 2,5cm na 2,5. Dzięki temu wchodzi każda pomadka. Brzegi natomiast są na tyle wysokie, że nie ma mowy o przewracaniu się czy wypadaniu, wszystko trzyma się stabilnie.


To cudo kosztowało mnie 25zł i w porównaniu do podobnych pojemników dostępnych w Rossmannie czy internecie, uważam że nie jest to wygórowana cena. Szczególnie, że teraz wszystko widać jak na dłoni, a ja mogę szybko sięgnąć po wybrany kolor. 


Przesyłka dotarła szybko i była dobrze zapakowana. Polecam Wam robienie zakupów w Glam Shopie, a także zachęcam do zajrzenia na You Tubowe konto Hani Digitalgirl13 oraz na oglądanie jej nowego programu w TLC Mistrzyni Makijażu . Odcinki emitowane są od poniedziałku do piątku o stałej porze, czyli o 16:30. Dzisiaj miałam okazję obejrzeć pierwszy i jestem pod wrażeniem z jaką naturalnością i fachowością Hania dzieli się swoją pasją makijażu. Gorąco Wam polecam, bo każda z nas znajdzie w tym programie coś dla siebie :) 

51 komentarzy

  1. Fajna rzecz, wszystko dobrze widać. Ja mam za mało pomadek do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na obejrzenie programu Digital muszę poczekać do soboty i powtórek :( dzisiaj nie było mnie w domu o tej porze, a od jutra idę do pracy, którą będę codziennie kończyć o 17:30 :/

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam dziś te organizery u Hani w sklepie, szukam czegoś do przechowywania lakierków...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam dzisiaj Hanię w TLC. Oglądając ją od czasu do czasu na YT ciągle się zastanawiałam skąd znam tę twarz. Gdy w internecie trafiłam na artykuł właśni o Mistrzyni Makijażu przeczytałam nazwisko i już wiedziałam. Chodziłyśmy do równoległych klas w liceum :) Swiat jest mały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny organizer ale ja wolalabym cos takiego jak pisala tez kolezanka powyzej na lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @agniecha1988Ja jestem szminkomaniaczką, wolę od błyszczyków ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @vilandreJa sobie nagrałam, więc obejrzałam dopiero o 20 :) Cudo techniki ta nagrywarka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @sauria80Trzeba jej o tym wspomnieć ;) Taki stojaczek na toaletkę by się przydał **

    OdpowiedzUsuń
  9. @MagdaweW takim razie faktycznie mały ;D Ja z moim przyszłym ostatnio się dowiedzieliśmy, że mieszkamy okna w okna z jego kuzynem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym organizatorem!! A Hania wyszła świetnie już nie mogę się doczekać kolejnej części:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa, co prawda szminek nie mam za dużo, za to sporo błyszczyków - ciekawe, czy taki stojaczek by je utrzymał...

    OdpowiedzUsuń
  12. @kameleonworldMi też by się coś takiego przydało **

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł na pewno ułatwiający życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym wolala zeby ten organizer byl troche wyzszy... bo te pomadki bujaja sie na boki ;D ... ale pomysl sam w sobie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @EvTe przegródki są za duże na błyszczyki ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. @Complicated3i to bardzo :) Szczególnie rano, kiedy dla mnie każda sekunda jest cenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @mausMasz rację, że nie wszystkie stabilnie stoją,ale to można z tym pokombinować ;D Albo złożyć prośbę w Glam Shopie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłabym go gdyby przegródki były wyższe , wtedy szminki stabilniej by stały. Niemniej bardzo dobry sposób na organizację. Kupiłam pustą paletkę MUFE i tam przetransportuję moje szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przydałoby mi sie takie cudo! a co do programu, popieram :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama chętnie się zaopatrzę w taki stojaczek za jakiś czas, bo uważam to za świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamówiłam w zeszłym tygodniu coś takiego ale w Azji. Przesyłka bezpłatna i zapłaciłam 20 PLN. Ale jeszcze nie doszło. Zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. przydatna rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny stojaczek :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo, fajny :) też bardzo lubię pomadki, ale w sumie bym się na niego nie skusiła... mogę chwilę pogrzebać w swojej komódce ;)

    a programu Hani nie miałam okazji oglądać, bo mam prawko :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny!
    Podziwiam (powiedzmy) obiektywnie, bo sama mam trzy pomadki i nie mam czego organizować. Ale moje skromne potrzeby to zaspokaja.
    Nie masz może pomysłu na organizer do perfum? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Stojaczek bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  27. @77gerdaooo to czekam na wpis :D

    OdpowiedzUsuń
  28. @Sabbathjak na Twoje próbki to mi się tylko kojarzy stojaczek na próbówki :D wrzucam link do googla https://www.google.pl/search?hl=pl&q=pr%C3%B3b%C3%B3wka+stojak&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1280&bih=685&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Cw1FUIqcA83ltQaExYHQCg

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne przegródki, ale ja się zniechęciłam do firmy po tym jak mi poobłaziływzory z glamboxa :(

    OdpowiedzUsuń
  30. ja pomadek za dużo nie mam, ale chętnie kupie inne rzeczy ze sklepu Hani;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł:) choć ja mam kilka pomadek na krzyż i nie planuję rozrostu. Błyszczykowa jestem:) W każdym razie pomyślę nad paletą i wypraskami do cieni, bo dostałam płyn i będę kombinować :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda fajnie, ale ja dziś jestem marudna i wolałabym, żeby miał jakąś przykrywkę...;)

    OdpowiedzUsuń
  33. @MaliniarkaNad glamboxem myślałam, ale podobno robi masakre z cieni po upadku, więc wolałam nie ryzykować ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. @Hexx anaoch to ja jestem zdecydowanie szminkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam o tym organizerze, ale jakoś nie kupiłam w końcu :P Chcę zrobić paletę pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. @Iwetto
    Iwetto, dzięki. Pomysł ładny, ale nie do zrealizowania. Nie tylko dlatego, ze perfumy muszą tkwić w ciemnicy, ale tez dlatego, ze ilość moich próbek grubo przekracza już tysiąc fiolek. Będę musiała zostać przy kartonach.
    Na flaszki muszę jakąś komodę kupić...

    Dzięki raz jeszcze. :*

    OdpowiedzUsuń
  37. @Iwetto Właśnie widzę :))) ale u mnie w przeciągu ostatnich miesięcy przywędrowało kilka pomadek więc wszystko przede mną aby zrobić mix.

    Sama szukam idealnych organizerów, czasami coś udaje się trafić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny organizer, na pewno ułatwi Ci rano znalezienie "tego" koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna sprawa tylko szkoda że są tam mało dostępne

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie mam az tylu pomadek i swietnie sie sprawdza u mnie wklad lazienkowy z ikei Godmoron, ktory trzymam w komodzie Malm.Cos takiego przydalo by sie do pigmentow ale niestety nie wszystkie by pasowaly bo pudelka sa za duze.
    Bardzo mi sie podobal ten duzy organizer Hani za 80zl...ale niestety dla mnie to zbieracz kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  41. @Sabbathwow, to faktycznie sporo liczy sobie Twoja kolekcja **

    OdpowiedzUsuń
  42. @Hexx anaJa mam wrażenie że Polska jest sto lat za murzynami, ciężko o jakikolwiek fajny gadżet ;c

    OdpowiedzUsuń
  43. @GreatdeeJak malujesz kogoś to faktycznie przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  44. @Justyna Giera10 sztuk przecież mają na stanie, to dlaczego uważasz że mało dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  45. @Baby Jane HudsonWidziałam , że masz podobny duży organizer z Ikei, w którym trzymasz pędzle ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie mam możliwości oglądania Hani ;/ Może w soboty będę miała dostęp do tv o tej porze.

    Organizer mi się podoba, ale uważam, że gdyby był nieco wyższy to pomadki stałyby prościej i wyglądałoby to jeszcze ładniej, ale to już takie czepialstwo z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  47. gdybym miała więcej pomadek, na pewno bym się skusiła:) bardzo dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. @Iwetto Nie tylko Polska :P Oglądałam w UK organizery i też niby dużo wszystkiego ale tak naprawdę nie ma w czym wybrać. Skończyło się na zakupach na eBayu oraz Amazonie:D
    Zaglądam za to regularnie do TK Maxx'a bo upolowałam tam kilka fajnych rzeczy i czaję się na zestaw pod toaletkę ale to, co było niestety było za duże... Muszą być konkretne wymiary. Zaczęłam przeszukiwać stosika i sklepy dla majsterkowiczów bo są to praktycznie te same rzeczy ale dużo tańsze. Nie wiem skąd ten tren, że jak na pędzle do makijażu to cena kilkukrotnie wyższa...

    W PL często zaglądaąłm do Obi i Castoramy oraz sklepu dla plastyków. Fajne rzeczy można kupić:)

    Część asortymentu z tego sklepu Hani widziałam na eBayu teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam Hanię i jej kanał na youtube :P polecam filmik o jej toaletce

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).