18.06.2015

RAIN RAIN GO AWAY // RIMMEL 60 seconds super shine by Rita Ora #498



Zakochałam się w tym kolorze od pierwszego wejrzenia. Jeśli czytacie bloga od dłuższego czasu, to pewnie wiecie, że mam słabość do koloru taupe. 'Rain Rain' jest jego jaśniejszym odpowiednikiem, łączącym w sobie beż, szarość oraz fiolet. Posiada kremowe wykończenie i nie zawiera żadnych drobinek. Całość prezentuje się elegancko i kobieco, pasuje do każdej kreacji oraz okazji. Jak dla mnie ideał, również pod względem jakości.

Nie pierwszy raz napiszę, że seria 60 seconds jest moją ulubioną z drogeryjnej oferty. Są po prostu rewelacyjne i do tego tanie, dlatego posiadam sporo kolorów. Posiadają szeroki pędzelek, który bardzo ułatwia malowanie. Wystarczy jedno maźnięcie i niemal cała płytka jest pokryta emalią. Akurat ten odcień dla uzyskania jednolitego efektu (przy dłuższych paznokciach) wymaga dwóch cienkich warstw. Nie smuży i nie bąbelkuje, nie rozlewa się na skórki, a wszystko dzięki lekko kremowej konsystencji. Maluje się nim bajecznie łatwo, a manicure zajmuje dosłownie chwilę. Kolejną zaletą jest wysychanie, ponieważ już po 15 minutach lakier jest całkowicie twardy i nie podatny na odkształcenia. Utrzymuje się bardzo długo, nie powstają odpryski, ale mniej więcej po trzech dniach zaczyna się ścierać. Wystarczy dołożyć jedną warstwę i bez problemu przetrwa jeszcze kilka dni, jeśli mamy kryzysową sytuację. Zmywa się bardzo łatwo i nie barwi płytki. 

Ma w sobie wiele uroku i całkowicie zyskał moją sympatię. Waszą też?

41 komentarzy

  1. Kolorek bardzo fajny. Uwielbiam takie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten kolor. Kupiłam go na ostatniej promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki kolor :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie :)
    Uwielbiam takie kolory na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny, przepiękny. Mam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, naturalny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, 60sek Rimmela też zawsze był moją ulubioną serią, ale jakoś ostatnio coraz rzadziej je kupuję na rzecz lakierów Essie.

    OdpowiedzUsuń
  8. coś podobnego, ale z niespodzianką w postaci poświaty właśnie wrzuciłam na bloga ;) z Catrice z tej serii nowej mniej więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Ja niestety nie mam go jeszcze w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory, zawsze elegancko się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie lakiery z Rimmela nie pasują, miałam piękny fiolet z 60 sec i był tragiczny w trwałości, nie wytrwał nawet do wieczora..
    A ta nowa seria bardzo mi się podoba, ale przezornie nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam fiolet i trzyma się świetnie. Coś mi się wydaje, że trafiłaś na jakiś wygrzany.

      Usuń
  12. lubię takie kolory, sprawiają, że dłonie wyglądają na eleganckie i zadbane:) I też podba mi się seria 60 second z rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za książkę zamazałaś?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stara gazeta, po książkach nie mażę ;)

      Usuń
  14. Cudowny kolor! Też lubię takie brudaski.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety lakiery Rimmel sie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię serię 60 secunds, więc myślę, że i ten lakier by mi przypasował. Kolor ma cudny :) niby zwyczajny, delikatny, ale ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam go ostatnio, ale nie zdążyłam jeszcze wypróbować. Dobrze wiedzieć, że nie będę rozczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę się przestać zachwycać tą linią lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale już go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam podobny kolor z innej marki i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę mieć dzień na taki odcień, ale nie ukrywam, że bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor, który do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet ładny, chociaż osobiście bym się nie zdecydowała na taki odcień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten lakier i rzeczywiście zarówno kolor i jak właściwość lakieru są świetne :) mam 3 odcienie z serii Rita Ora i ten jest zdecydowanie moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny efekt. Lubię nudziaki i takie szerokie pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez uwielbiam lakiery w rimmela, z nowej serii 60 sec mam 4 odcienie, niestety "rain" nie pasuje do mojej karnacji - moje paznokcie na tle mojej jasnej różowej skóry wyglądają wtedy jak sine... Ale fakt, że trwałość rewelacyjna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne kolory mają w sprzedaży, więc na szczęście jest w czym wybierać.

      Usuń
  28. Bardzo podoba mi się ten kolor, ale staram się unikać lakierowych zakupów, więc w czasie promocji w Naturze siłą woli oderwałam się od szafy Rimmel :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja też mocno ograniczyłam zakupy kosmetyczne, więc wiem co czujesz :)

      Usuń
  29. Uwielbiam takie delikatne nudziakowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny jest :) mam go właśnie na paznokciach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny! Podoba mi się już długi czas i muszę się w końcu skusić :-)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).