10.06.2015

beGlossy by Hebe // GOSH, BANDI, PHYTO, PUREDERM, SHEFOOT, PROSALON


BeGlossy we współpracy z Hebe stworzyło limitowane pudełko z okazji czwartych urodzin drogerii. Hebe cenię sobie za fajny program lojalnościowy, przystępne ceny oraz zróżnicowaną ofertę, od tanich kosmetyków po perfumy i dermokosmetyki. Byłam bardzo ciekawa jaka będzie zawartość pudełka i kiedy dostałam możliwość przetestowania, od razu przystałam na propozycję. 


Całość prezentuje się tradycyjnie, czyli jest sporo kuponów zniżkowych, broszurek informacyjnych, a nawet naklejki. Wszystko dobrze i solidnie zapakowane, przewiązane charakterystyczną wstążką. Pudełko kosztuje 49 zł i zawiera sześć kosmetyków - trzy pełnowymiarowe i trzy miniaturki oraz kolczyki (zapomniałam uwiecznić na zdjęciu). 

GOSH Velvet Touch Lipstick Pomadka do ust - miałam z  tej serii inny odcień /klik/ i miło ją wspominam. Kolor oraz nasycenie w porządku, ale potrafi wysuszyć usta. Tym razem trafił do mnie nr 151 Lady Luck, który okazał się koralowym różem z delikatnym shimmerem. Niestety nie pasuje mi, ale tak to już bywa z pomadkami z boxów.
SHEFOOT Serum regeneracyjne do stóp - krem do suchych, zniszczonych oraz popękanych stóp. Nie sprawdzę czy faktycznie działa, ponieważ moje pięty są w dobrej formie, ale jestem ciekawa czy okażę się lepszy od drogeryjnych kremów. 
PUREDERM Plastry na zniszczone pięty - marketingowcy zadbali, żebyśmy mieli tego lata zadbane stopy ;) Jeśli się nie mylę to z tej firmy mam również skarpetki złuszczające, ale do dzisiaj ich nie użyłam. Muszę w końcu zebrać się na odwagę.
PROSALON Maska do włosów Argan Oil - kosmetyków do włosów nigdy za wiele. Marki nie znam i nic o niej nie słyszałam, ale moje włosy lubią olejek arganowy w kosmetykach, więc mam nadzieję że będą zadowolone.
PHYTO Phytokeratine Maska regenerująca do włosów - przywracająca objętość, blask i elastyczność. Kosmetyk, który najbardziej mi się spodobał. Od dawna chciałam spróbować produktów tej marki i cieszę się, że będę miała ku temu okazję.
BANDI Krem multiaktywny i energetyzujący do twarzy - ma za zadanie odżywić i zregenerować skórę, do tego uelastycznić, wygładzić oraz zapobiec powstawaniu zmarszczek. Nie mam dobrych doświadczeń z kremami Bandi, ale skłaniam się żeby dać mu szansę.



Przed otrzymaniem przesyłki nie miałam wglądu w zawartość, więc nie wiedziałam czego mogę się spodziewać. Okazało się, że część z produktów znam, natomiast reszta jest dla mnie nowością. Najbardziej ucieszyłam się z maski do włosów firmy Phyto, ponieważ jest to kosmetyk który sama chciałam kupić. Pozostałe natomiast wypróbuję, ale co do zawartości mam mieszane uczucia. Liczyłam na lepsze zróżnicowanie oraz większą atrakcyjność pełnowymiarowych produktów. Przypomniało mi się dlaczego sama zrezygnowałam z subskrypcji tego typu pudełek. A jak Wy oceniacie zawartość? 

27 komentarzy

  1. niestety tego typu pudełeczka w ogóle mnie nie przekonują i nigdy żadnego nie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się idea bardzo podoba, tylko zawartość często kuleje ;)

      Usuń
  2. dla mnie to fajna tylko właśnie ta maska z Phyto : ) a tak to no cóż średnio...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamówiłam, ale też mam mieszane uczucia. Zawartość nie porywa więc pewnie bym nie była za mocno zadowolona. Kiedyś subskrybowałam, a teraz najczęściej kupuje jak widzę jakieś podpowiedzi lub już jest znana zawartość. Kuszą mnie za to te boxy naturalnie z pudełka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jak można samemu komponować zawartość :) Naturalne tez mnie kusi, ale ostanio podjęłam decyzję że nie kupuje kosmetyków.

      Usuń
  4. produkty do włosów kuszą, ale nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość jakoś do mnie nie przemówiła, za to pudełeczko ładne.
    Jakoś ostatnio nie mam szczęścia do pudełek. Spodobał mi się Joybox, ale jakiegoś wielkiego szału nie było.
    Chyba stałam się zbyt wybredna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na jednego Joy Boxa, ale większość z tego co otrzymałam oddałam ;)

      Usuń
  6. Skarpetki złuszczające też muszę użyć, a te plastry na pięty (o ile działają ) przydałyby się mojej mamie. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie żałuję, że nie kupiłam tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przestałam kupować pudełka w zeszłym roku. Zawsze miałam wrażenie, że w polskie boxy zawierały ciekawszą zawartość od angielskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio> A mi się wydaje że ang ciekawsze ;D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe pudełeczko. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat maski Phyto oraz kremu regenerującego do stóp. Z PureDerm polecam wspominane przez Ciebie skarpetki złuszczające, ich działanie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro polecasz, to może się odważę :)

      Usuń
  10. dla mnie wszystko jest nowością i poza tymi plastrami na pięty wszystko mi się podoba :) tylko kolor szminki mam średnio ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie mogli dać bardziej neutralnych ;)

      Usuń
  11. W ogóle mi sie nie podobają te pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi tak, ale tylko te gdzie można sobie wybrać zawartość, albo faktycznie się opłaca zamówić.

      Usuń
  12. Szkoda, że nie trafiłaś z kolorem pomadki... Ale tak to już jest z kolorówką z pudełek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie trafiłam takiej, która by mi się podobała ;)

      Usuń
  13. Ale mi się marzy takie pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie najbardziej kusi ta maska z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem maski Phyto, będę wypatrywała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety słabe to pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.6.15

    no no, w końcu zainteresowało mnie jakieś pudełko :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).