6.04.2018

Promocje Cruelty Free z Twojego Stylu


Hej, hej! Od 5 do 10 kwietnia trwa akcja promocyjna z magazynami Show oraz Twój Styl. Z tego powodu spieszę do Was z kodami do wykorzystania online na marki kosmetyczne posiadające status Cruelty Free. Dużo tego nie ma, ale przynajmniej zniżka jest dosyć spora, więc może akurat komuś się przyda. Osobiście popłynęłam już w Organique ;)

  • Bandi - 25% na wszystko (nie wszystkie produkty są wegańskie) z kodem TWOJSTYL2018 (5-10.04 online)
  • hair2go - tylko marka Maria Nila jest CF -20% na hasło STYLOWE18 (5-14.04)
  • John Masters Organics - 20% na wszystko (większość wegańska) z kodem TWOJSTYL2018 (5-10.04)
  • www.organicstyle.pl - 20% na markę Inika i John Masters Organics na hasło TWOJSTYL2018 (5-10.04)
  • Organique - 20% na wszystko, produkty wegańskie są oznaczone na stronie (5-10.04 online, 5-7.04 stacjonarnie)
  • Naturativ - 25% na cały asortyment (również przeceniony), produkty wegańskie są oznaczone na stronie - STYL2018 (5-10.04)
  • Super Pharm - 20 % na cały asortyment drogerii (nie wliczając zestawów, kart podarunkowych, mleka dla dzieci) - TWOJSTYL2018 (5-7.04 stacjonarnie, 5-10.04 online)
Widziałam jeszcze zniżkę do Drogerii Natura, ale to był kupon do pobrania z aplikacji (-15 zł przy minimalnej kwocie zakupów 50 zł na My Secret). Jeśli coś pominęłam dajcie znać w komentarzu. 

A tak w ogóle to domyślam się, że dziwnie tak nagle wpadać znienacka na bloga po półrocznej przerwie i jeszcze na dodatek z promocjami, ale... prawda jest taka, że od dłuższego czasu mam w zanadrzu kilka postów ;) Także wracam z nowymi siłami, stay tuned! 

14 komentarzy

  1. No, kto tu się nam w końcu pojawił. Nie ładnie tak długo nie zaglądać tutaj :). Cieszę się, że wracasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią: lepiej późno niż wcale ;) Dzięki za miłe słowa :*

      Usuń
  2. Dobrze wiedzieć dzięki za cynk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to miło z Twojej strony 😘

      Usuń
  4. Dobrze Cię znowu widzieć :) To co, żel to mycia twarzy Organique już zakupiony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiedziałaś? :D Tak, tym razem go kupiłam! I dziękuję za słowa wsparcia :*

      Usuń
  5. Super, że wracasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłam się wczoraj na gazetkę, ale nawet jeszcze do niej nie zajrzałam, a tym bardziej zakupów nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam ją od mamy, więc tylko przejrzałam kupony ;)

      Usuń
  7. Super, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).