13.07.2015

Nowości // SEPHORA + BEAUTY BOX


W zeszłym tygodniu w sklepie internetowym Sephora można było dostać gratis Beauty Box, pod warunkiem że zrobiło się zakupy za 200 zł. Niby nic konkretnego w lipcu nie planowałam, ale nie mogłam przejść obojętnie obok takiej oferty. Niestety pudełko rozeszło się jak świeże bułeczki i już następnego dnia było niedostępne. Jeśli chcecie skorzystać w przyszłości, to warto zapisać się na newsletter, żeby tego typu informacje dostawać na bieżąco.



Sephora Box nie pojawia się regularnie i szczerze mówiąc otrzymałam pudełko pierwszy raz. Moją uwagę od razu przykuła miniaturka pomadki Marc Jacobs Beauty w odcieniu #216 Kiss Kiss, spray zwiększający objętość włosów Thickening Bumble & Bumble (mam pełnowymiarowe opakowanie, ale przyda mi się podczas urlopu) oraz baza pod cienie Smashbox. Pozostałe kosmetyki to: żel samoopalający Vita Liberata, błyszczyk Sephora, tusz do rzęs Benefit They're Real Mascara, olejek rozświetlający Pat & Rub, biały lakier do paznokci Formula X Smalto White Matter. Poza tym trzy miniaturki zapachów: Calvin Klein Reveal WomenRoberto Cavalli Nero Assoluto oraz Marc Jacobs Dot. Żadnego z nich do tej pory nie miałam, więc jestem ciekawa czy przypadną mi do gustu. W sumie 11 miniaturowych produktów i dodatkowo podróżna kosmetyczka marki Sephora. Bardzo spodobała mi się zawartość i chciałabym żeby tak właśnie wyglądały subskrybowane pudełka typu beGlossy lub Joy Box. Byłoby fajnie ;)




Natomiast głównym kosmetykiem dla którego zdecydowałam się na złożenie zamówienia, był zapach DKNY - Be Delicious Fresh Blossom Skin. Chciałam coś nowego, lekkiego i owocowego na lato, więc to był świetny wybór. Dorzuciłam jeszcze błotną maseczkę oczyszczająco-matującą Sephora. Miałam próbki i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Natomiast jeszcze wcześniej skusiłam się na błyszczyk Lust for Lacquer Marc Jacobs w odcieniu Kissability. Spodobał mi się kolor, a po pierwszej aplikacji miło zaskoczył mnie chłodzący efekt. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne!

Mieliście któryś z tych kosmetyków? Co sądzicie o zawartości Sephora Box?

60 komentarzy

  1. Ja niestety nic nie potrzebowałam, a zamawianie na sile tylko dla 11 miniaturek mijało mi sie z celem. Chociaż na pewno ucieszyłabym sie z możliwości przetestowania tylu produktów, to jednak cieszę sie, ze bez sensu nie wydałam tych 200 zł :) czekam na recenzje produktów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wish lista jest tak długa, że akurat na ich stronie zawsze znajdę coś interesującego :)

      Usuń
  2. ta edycja boxa jest świetna i gdyby był w jakiejś rozsądnej cenie kupiłabym go dla samego przetestowania, tak jak piszesz jako alternatywa dla glossy boxa na przykład :) bardzo żałuję, że nie ma w naszej sephora takich zestawów miniatur jak w amerykańskiej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nad tym ubolewam, dlatego cieszę się że coraz więcej marek otwiera swoje sklepy. Przy jednym zamówieniu dostaje się więcej miniaturek, niż w Sephorze lub Douglasie ;)

      Usuń
  3. Nic nie wiedziałam o takiej promocji w Sephorze, a patrząc na zawartość pudełka sama zapewne bym się na coś skusiła, żeby je dostać :) Muszę się przyczaić następnym razem :) A błyszczyk z Marc'a Jacobs'a ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny produkt, więc polecam Ci obejrzeć go przy najbliższej okazji w Sephorze :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie można kupić samych tych pudełeczek. Jak się niczego akurat nie potrzebuje to nie ma sensu wydawać 200zł.. zgadzam się z Tobą, gdyby boxy typu beGlossy tak wyglądały to na pewno bym jakiś subskrybowała ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja subskrybowałam, ale szybko zrezygnowałam ;)

      Usuń
  5. Rzeczywiście ten box to świetna sprawa! Miałam coś zamawiać, ale stwierdziłam, że nie potrzebuję niczego, więc zamawianie tylko dla tego boxa byłoby bez sensu. Ale oczywiście produkty w pudełeczku pierwsza klasa! Może jeszcze kiedyś będzie podobna 'akcja' ;). Oo zainteresowała mnie ta maska błotna, przypomniałaś mi, że mam gdzieś jakąś próbkę, którą dostałam przy zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie tej maseczki :) Na mojej mieszanej skórze bardzo dobrze się sprawdza.

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tym boxem, choć osobiście się nie skusiłam gdyż kilka z tych produktów już swego czasu miałam tudzież mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie większość to nowość, dlatego cieszę się że będę mogła wypróbować.

      Usuń
  7. Tusz mi się marzy od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcialam zamówic, ale nie zdażyłam sie załapać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądziłam, że będzie dłużej dostępny.

      Usuń
  9. Muszę sobie sprawić taki box :) Ciekawa zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się zawartość pudełeczka. Już chciałam klikać zamówienie, ale na początku lipca zarządziłam zakupowego bana:) Sephora powinna robić częściej takie akcje, bo ta cieszyła się ogromnym powodzeniem. Mam tą maseczkę błotną i jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie też zrobiła spore wrażenie, chociaż muszę jeszcze przyzwyczaić się do zapachu ;) Nie jest zły, ale dziwny...

      Usuń
  11. Świetne to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam swój Sephora Box, udało mi się :) od dawna planowałam kupno paletki Chocolate Bar, więc skuszona boxem wrzuciłam do koszyka, dorzuciłam błyszczyk marki własnej Sephora Oil Infusion i ... z wszystkiego jestem happy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że zakupy się udały :) Zawsze powtarzam że dobrze jest wstrzymać się z planowanymi zakupami, żeby móc skorzystać z dobrej oferty.

      Usuń
  13. Swietny byl ten box, nie dziwota, ze sie tak szybko skonczyl :) Szkoda wielka, ze Sephora nie robi takich akcji czesciej :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość pudelka, ale jakoś nie mogę nigdy na nie trafić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też do tej pory się nie udawało.

      Usuń
  15. Anonimowy14.7.15

    Zazdroszczę tego boxa. Ja jak się już dowiedziałam, to było za późno :(
    Jestem ciekawa tej maseczki z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się naprawdę nieźle, ale więcej napiszę przy okazji pełnej recenzji.

      Usuń
  16. chyba z godzinę wtedy siedziałam na stronie, żeby sobie coś wybrać ale po godzinie wciąż miałam koszyk pusty, więc stwierdziłam, że to bez sensu:/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam miniaturkę błyszczku Marc Jacobs a właściwie miałam, bo poszła do śmieci. nie mogę znieść tego cukierkowego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Sądziłam że tylko ja jestem wrażliwa na te słodkie zapachy ;) W tym przypadku akurat jest na tyle subtelnie, że mi nie przeszkadza, ale np kulek Guerlain nie jestem w stanie używać regularnie ;)

      Usuń
  18. Zawartość pudełka świetna - i tak dla mnie też powinny wyglądać boxy, to co w nich aktualnie jest nie zachęca mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, dlatego szybko zrezygnowałam ze wszelkich subskrypcji.

      Usuń
  19. Box świetny :) Niestety się nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja, zapiszę się do newsletter. Takie zakupy z darmowym BEAUTY BOXem są bardzo opłacalne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miniaturka MJ pomadki mmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, cieszę się bo rozważałam zakup i będę mogła dzięki niej podjąć decyzję.

      Usuń
  22. Dla tego box'a warto było złożyć zamówienie ;)
    Mam próbkę Reveal a taka miniatura to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie inwestowałam w żaden zapach, bo ciągle zużywałam miniaturki oraz próbki ;)

      Usuń
  23. Niestety nie zalapalam sie na boxa. Ale moze następnym razem sie uda ;) Super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tej pory wszystkie zabawy z boxami w ogóle mnie nie kręciły. Aż w końcu ktoś wpadł na pomysł stworzenia naturalnie z pudełka! To było coś dla mnie :) Zamówiłam i czekam na listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zainteresowało, pierwsze pudełko było bardzo fajne!

      Usuń
  25. W ogóle jestem pozytywnie zaskoczona zawartością pudełka, do tej pory inne boxy mnie nie zachwycały. W przypadku Shiny i Glossy można odnieść wrażenie, że firmy podpisały długoterminowe umowy z niektórymi producentami kosmetyków, przez co sporo zaoszczędziły. Obecność cieni Glazel w niemal każdym pudełku była dość zniechęcająca, zważywszy na mało twarzowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest dodatkowy ból- nieciekawe odcienie. Jeszcze żadnej pomadki czy cienia z boxa nie użyłam ;) Mija się to zupełnie z celem.

      Usuń
  26. Ten Box jest świetny! i tak powinny wyglądać wszelkie boxy, bo zawartość zdecydowanie jest ekskluzywne i zachęca do próbowania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i często sama kupuję pełnowymiarowe kosmetyki po wypróbowaniu miniaturki tudzież próbki. Dobrym przykładem jest maseczka Sephory ;)

      Usuń
  27. Czailam sie na to pudelko ale gdzie tam... raz, dwa poszlo :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam się skusić ale niestety, na chwile obecna oszczędzam :). Ale to chyba najlepsze pudełko jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale zakupy! make blotna bardzo bym chciala :))
    a box jest naprawde obfity! same cudownosci w nim! baze pod cienie smashbox mam i baaardzo ja lubie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ją rekomendujesz! Moja z The Balm powoli się kończy i miałam w planach bazę Nars, ale ta miniaturka chyba spokojnie wystarczy mi na rok ;)

      Usuń
  30. Wow zawartość pudełeczka zdumiewająca!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawartość jest świetna, bez porównania do shinyboxów czy glossyboxów. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały box i to jako dodatek do zakupów! szał

    OdpowiedzUsuń
  33. Na tę maseczke błotną chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurde, no, tak MIAŁY wyglądać pudełka Shiny i Glossy, ale potem się okazało, że klientki wolą mieć pełnowymiarowe taniochy niż miniatury drogich kosmetyków. Bardzo mnie to boli i dlatego zaprzestałam subskrypcji, a zamiast tego zawsze wypatruję niecierpliwie boxów z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam robić zakupy w Sephorze:).

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).