8.03.2015

NOWOŚCI // THE BODY SHOP, ALPHA-H, KORRES, LAURA MERCIER, CHANEL, BOURJOIS


W zeszłym tygodniu dzięki pomocy Marty z bloga Hunger for Beauty dotarła do mnie przesyłka z kosmetykami The Body Shop. Wszystko pochodzi ze styczniowych wyprzedaży w UK, które w porównaniu do naszych były bardzo atrakcyjne. Lubię kosmetyki tej marki, mają świetne działanie oraz przyjemne zapachy, dlatego pozwoliłam sobie na małe szaleństwo. Kupiłam kokosowy zestaw świąteczny z masłem, peelingiem, żelem, mydłem oraz myjką. Na blogu pojawiła się już recenzja masła /klik/, które ubóstwiam i sądzę że z pozostałych produktów będę tak samo zadowolona. Poza tym żel pod prysznic, masło oraz peeling o zapachu orzechów brazylijskich i peeling brzoskwiniowy. Najbliższe miesiące zapowiadają się bardzo aromatycznie!


Po udanej przygodzie z tonikiem z kwasem glikolowym Alpha-H postanowiłam spróbować kolejnego kosmetyku tej marki i stanęło na bardzo chwalonym mleczku do oczyszczania twarzy Balancing Cleanser with aloe-veraWoda Serozinc La Roche Posay marzyła mi się od dawna i otrzymałam ją w prezencie od Marty. Żałuję, że nie jest u nas bezpośrednio dostępna.


Na koniec garść nowości z różnych sklepów. Na stronie Strawberrynet.com kupiłam puder Secret Brightening Powder Laura Mercier, który służy mi do utrwalania korektora pod oczami. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne! Do wirtualnego koszyka wpadło jeszcze koloryzujące masełko Korress w odcieniu Pomegranate. W Rossmannie w końcu trafiłam na nową serię pomadek Bourjois Rouge Edition Velvet. Wybrałam dla siebie #10 i jestem zakochana w tym produkcie. Ma idealny kolor oraz niesamowitą trwałość. Natomiast w Sephorze korzystając z dni VIP skusiłam się na pomadkę Chanel Rouge Coco Shine #98 Etourde z wiosennej kolekcji. Chyba w życiu każdej kobiety przychodzi taka chwila, kiedy decyduje się na zakup kosmetyku tej marki. Nie zawiodłam się! Podoba mi się jej wykończenie, subtelny odcień jaki nadaje ustom oraz różany zapach. Już wiem, że to nie będzie ostatnia sztuka, więc wszelkie podpowiedzi odnośnie kolorów będą mile widziane ;) 

86 komentarzy

  1. Ach i och! Co najmniej kilka kosmetyków widziałabym u siebie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mogę napisać widząc Twoje nowości ;)

      Usuń
  2. Świetne nowości. Masełko Korres i kosmetyki TBS z serii Brazil Nut uwielbiam, a nad mleczkiem do oczyszczania twarzy myślę intensywnie od kilku dni i chyba niedługo zdecyduję się na zakup :) Z jakiej strony je zamawiałaś? :)
    A tak w ogóle to niech Ci wszystko dobrze służy i koniecznie pokaż pomadki na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazwyczaj zamawiam Alpha H na Lookfantastic, ale tym razem zamawiałyśmy na stronie Bath&Unwind, ponieważ były dwa w cenie jednego.

      Usuń
  3. Anonimowy8.3.15

    jaka cena tego pudru do utrwalania korektora laura mercier? zaciekawił mnie. masz go pierwszy raz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dopiero niedawno kupiłam. Nie pamiętam ile kosztował na Strawberry, ale można go też dostać w Douglasie.

      Usuń
    2. Anonimowy8.3.15

      okej, za tydzień się wybieram to na pewno się za nim rozejrzę :-)

      Usuń
  4. Super nowości. Miałam kiedyś masełko z TBS o zapachu orzechów brazylijskich i nie dość że zapach był wspaniały, to działanie również rewelacyjne.
    Koniecznie pokaż z bliska pomadkę Chanel na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Uwielbiam orzechy brazylijskie, więc ten zestaw miałam na uwadze od dłuższego czasu.

      Usuń
  5. bardzo lubię kokosowe kosmetyki z TBS, ale ich ceny w Polsce to jakieś nieporozumienie. Też sobie kiedyś kupię pomadkę z Chanel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, u nas kosmetyki TBS są o wiele droższe i dziwi mnie, że do dzisiaj nie otworzyli jeszcze sklepu internetowego.

      Usuń
  6. Mam inną pomadkę Chanel ale samo opakowanie to majtersztyk!
    PS: pokaż burzuja na ustach, mam mieszane uczucia do tego koloru i ciągle myślę czy dla mnie on czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wpadł jako pierwszy w oko. Jeszcze rozważałam 09, ale ten wydał mi się odpowiedni. Pokażę, ale na ten tydzień już mam zaplanowane posty. Może w przyszłym mi się uda :)

      Usuń
  7. Imponujący zbiór. Czekam na recenzję:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię masło TBS z orzechem brazylijskim, naprawdę super się u mnie sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię :) Pomacałam sobie w sklepie i na mnie też wywarło dobre wrażenie, dlatego kupiłam :)

      Usuń
  9. Peeling brzoskwiniowy TBS jest fantastyczny, szczególnie w połączeniu z masłem z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam balsam Lirene brzoskwiniowy więc mam nadzieję że stworzą zgrany wiosenny duet :)

      Usuń
  10. Te produkty z TBS muszą pachnieć obłędnie ♥. Jeśli chodzi o nowe odcienie Rouge Edition Velvet to niestety na żywo kompletnie żaden mi się nie spodobał, choć na zdjęciach wyglądały idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie było wręcz odwrotnie - na zdjęciach wyglądały przeciętnie, a na żywo bardzo mi się podobały :D

      Usuń
  11. Brazylijski orzech to obok migdałowego mój ulubiony zapach z The Body Shop a przy tym masło o tym zapachu jest bardzo nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migdałowego obecnie używam, również bardzo lubię :)

      Usuń
  12. Też bardzo lubię TBS:) szkoda tylko ze u mnie zlikwidowali i muszę kupować w ciemno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie rozumiem czemu zlikwidowali niektóre sklepy.

      Usuń
  13. Jestem niezmiernie ciekawa kolorku pomadki z Chanel. Koniecznie musisz nam go pokazać.
    Serozinc bardzo mnie interesuje ale jego dostępność jest niesamowicie kiepska.
    Wersja z TBS z orzechem brazilijskim jest idealna na jesień/zimę natomiast wersja kokosowa w ogóle nie przypadła mi do gustu;/
    Pomadki Bourjois kuszą mnie strasznie ale nie mogę się przekonać do ich kolorków;/ Czas chyba najwyższy się przełamać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, tylko czekam na dobre światło. Serozinc pojawia się na iperfumy, ale nie byłam w stanie go upolować. Bourjois z tej poprzedniej edycji mi też się nie podobały, więc chwała im za nowe - nudziakowe :)

      Usuń
  14. Te produkty z TBS bardzo kuszą!:)
    Uwielbiamy ich masła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, przyjemnie pachną i jeszcze lepiej działają :)

      Usuń
  15. piękne zakupy :)
    ha o tym pudrze LM myślałam jak była promocja na truskawie, ale jak się zdecydowałam w końcu to już nie było co kliknąć :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Chanel mi się marzy - cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale miziania z TBSem! :) Bardzo fajne zamówienie, wszystkie nowości wyglądają ciekawie. Czekam na kilka słów o szmince Coco Chanel.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja się cieszę, że zamknęli już jakiś czas temu the body shop u mnie w manu:) widząc tyle cudowności plus mogąc je powąchać pewnie bym zbankrutowała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajajaj ile cudeniek, TBS gwizdnęłabym Ci wszystkie chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  20. moja pomadka Bourjois jest w drodze do mnie :)

    chętnie zobaczyłabym szanelkę na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o markę Chanel to póki co skusiłam się jedynie na perfumy :) Jakoś jeśli chodzi o kolory i wykończenie produktów do ust to bardziej przemawia do mnie oferta Diora. Więcej rzeczy jestem tam w stanie dla siebie wypatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy też mają ciekawe kompozycje, ale wybrałam tylko dla mamy. Jakoś nie mogłam się zdecydować na konkretne dla siebie.

      Usuń
  22. Uwielbiam TBS z orzechami brazylijskimi <33 kokosowej nie miałam, ale musi pachnieć cudnie!
    Pomadka z Chanel jest piękna! A kolor wybrałaś idealny.
    Bourjois bardzo lubię z nowych mam 12, trochę się obawiałam bo z wcześniejszych miałam nudziakową i bardzo słabo trzymała się na ustach, jednak ta ma dużo lepszą formułę i po kilku godzinach wciąż jest obecna.
    Miłego używania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania do poprzednich, ale #10 jest niesamowita. Chyba najdłużej trzymająca pomadka jaką miałam, a myślałam że nic nie pobije NYX Lip Cream ;)

      Usuń
  23. Świetne nowości! I te piękne szminki ♥ Koniecznie pokaż na ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam tylko na korzystniejsze światło, bo sztuczne niestety nie oddaje uroku.

      Usuń
  24. Chanel... powolutku dorastam do zakupów ;) Chcę pomadkę albo puder wykończeniowy :)
    Zakupy cudne, mogłabym z Tobą zamieszkać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy jeszcze róż, ale nie mieli akurat tego który chciałam :]

      Usuń
  25. Nowa chanelka jest śliczna, sama bym się skusiła, ale mam takie ilości szminek, ze szok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio ubyło, więc skupiam się tych najbardziej wymarzonych ;)

      Usuń
  26. Zazdroszcze serii z TBS z orzechami brazylijskimi, ja ja uwielbiam. Pomadki Bourjois kocham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mają więcej kolorów odpowiednich dla mnie. Chociaż pewnie jeszcze jeden by się znalazł ;)

      Usuń
  27. mam chyba szczescie, ze nie szaleje za TBS, bo poszlabym z torbami:P pokaz szybko Etourde, bo mam chrapke na ktoras z tych pomadek, a nie moge zdecydowac:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na dobre światło, może przed pracą uda mi się zrobić zdjęcia ;] W sztucznym nie jestem w stanie oddać jej efektu.

      Usuń
  28. Fajne nowości, myślałam o zakupie tej pomadki Bourjois. Mam jednak więcej produktów do ust niże jestem w stanie zużyć. Moja liczba szminek i błyszczyków łącznie nie przekracza 10 sztuk ale dla mnie to i tak sporo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też ogranicza się do takiej ilości, ale nie liczę balsamów ;)

      Usuń
  29. no to trzymam kciuki aby mleczko z Alphy i u Ciebie sie sprawdzilo. Odstawialm z ciekawosci dla innych rzeczy ostatnio i po dwoch tygodniach kupilam spowrtoem :)
    Zamowilam jakis czas temu maselko Korres Guava ale w porownaniu do Jasmine jest okropne... nie wiem czy to ten egzemplarz czy linia Guava czy maselka sie popsuly ... tak czy tak dlugo go ponownie nie kupie, jeśli wcale.
    Serozinc jest na iperfumy ale ciagle wyprzedany... nie rozumiem dlaczego nei wprowadzą go na stale na półki. Jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z olejkiem Dermalogica, nic tak dobrze nie oczyszcza, więc postawił wysoko poprzeczkę dla AlphaH ;) Raczej nie planuję większej ilości masełek Korres, ale z tego jestem bardzo zadowolona. Dobrze pielęgnuje i co mnie zaskoczyło, to całkiem długo trzyma kolor na ustach.
      Właśnie polowałam na Serozinc na perfumy i nie mogłam trafić. W UK też pojawił się niedawno, więc mam nadzieję że wkrótce zawita do PL na stałe.

      Usuń
  30. Same cudowności! The Body Shop kocham, szczególnie serię oliwkową (może nie jest ona bardzo popularna, ale jej trawiasty zapach bardzo mi odpowiada). Niestety też boleję nad cenami tej marki w PL i zazwyczaj poluję na masła w promocji :) Z pozostałych kosmetyków - szminka ... <3 U mnie pierwszym i jak na razie jedynym kosmetykiem od Chanel jest podkład w formie sypkiej z pędzelkiem, którym jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wypatrywać Twojej recenzji o podkładzie, bo jestem ciekawa jak bardzo różni się od Tarte.

      Usuń
  31. Fajowe nowości ;) chętnie zobaczyłabym pomadk na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masełko Korresa dokładnie w tym kolorze ubóstwiam, a seria z orzechem brazylijskim jest zdecydowanie moją ulubioną z oferty TBS:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne nowości :) większość bym podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudowne nowości,sama kilka widziałabym u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też ostatnio zainwestowałam w Rouge Edition Velvet, ale wybrałam kolor 04 i 07 i również się zakochałam :) Już wiem o co było tyle szumu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, warto było kupić i przekonać się osobiście :) Prawdziwe cudeńko :)

      Usuń
  36. Tego pudru jestem ogromnie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się bardzo dobrze. Obecnie używam go w duecie z korektorem Clarins i jest super.

      Usuń
  37. Oj chciałabym ten zestaw kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe jak się spiszą pachnące nowości z TBS

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe jak się spiszą pachnące nowości z TBS

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawią mnie te nowe szminki z B,z chęcią o niej poczytam;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio zerknęłam na stoisko The Body Shop, ale ceny jeszcze są dla mnie za wysokie. Za to jak patrzyłam na składy, to na prawdę były cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałe nowości :) Uwielbiam zapach orzecha brazylijskiego w wydaniu TBS <3 Bardzo podobają mi się również wybrane przez Ciebie pomadki. Za burżujkiem muszę się rozjerzeć, a na bliższą prezentację szanelka czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szminki Chanel mnie rozkochały i obawiam się, że będą moim nowym uzależnieniem. Ich kolory i konsystencje są niesamowite :) Piękne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zacne nowości :-) TBS na Wyspach faktycznie robi świetne wyprzedaże :-) Czekam na prezentację Chanelki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Polska zawsze poszkodowana. Nie dość, że mało salonów TBS u nas to jeszcze słabe wyprzedaże. :/ Ja również myślę nad zakupem pomadki Chanel, ale najpierw inne obowiązkowe zakupy. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Polacy nigdy nie nauczą się robić wyprzedaży ;). Miałam już kilka produktów od TBS, jak dla mnie są przeciętne, za te same pieniądze używałam wielu lepszych produktów. Jednak mimo wszystko czasami lubię coś od nich kupić. Chyba kuszą mnie te słodkie opakowania i piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuda, cudeńka :D Tylu pachnących wspaniałości z TBS tylko pozazdrościć :D Oby wszystko służyło Ci jak najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę cudeniek z TBS. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawi mnie ten kolorek pomadki Bourjois. :) pokażesz? :) Chętnie poczytałabym coś więcej o Serozinc. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawe nowości z niecierpliwością będę czekać na recenzję i Twoją opinię.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).