24.02.2015

KIKO Long Lasting Stick Eyeshadow #25 Light Taupe


Nie byłam pewna czy dokonuję słusznego wyboru kupując drugi egzemplarz cienia w sztyfcie marki Kiko. Poprzedni w kolorze #05 Rosy Brown /recenzja/ uwielbiam i uważam, że jest jednym z najlepszych jakie do tej pory miałam. Posiada inną formułę, jest bardziej metaliczny, z mokrym wykończeniem i posiada sporo mieniących drobinek. Dzisiejszy bohater posta jest zupełnie inny, dlatego wiedziałam że trochę ryzykuję. Na szczęście był przeceniony z 29 zł na 19 zł, więc to mnie ostatecznie przekonało (promocja w dalszym ciągu obowiązuje) i nie żałuję. Jestem zachwycona! 


Wybrałam ten odcień, ponieważ jest nietuzinkowy i doskonale sprawdza się jako baza pod cienie z innymi kolorami taupe jakie mam w swoim zbiorku (chyba powinnam w końcu wszystkie pokazać, bo jest co podziwiać). Ciężko mi go sklasyfikować, bo w zależności od światła prezentuje się inaczej. Light Taupe wygląda czasami jak gołębia szarość, innym razem przypomina lekki beż, a czasami przebija się jeszcze przez niego nutka fioletu. Jest bardzo jasny oraz dosyć chłodny, dodatkowo posiada subtelne rozświetlające drobinki. Efekt ciężko uchwycić na zdjęciu, dlatego wolałabym żebyście się nim nie sugerowali, tylko obejrzeli na żywo. Wykończenie jest satynowe.

Jeśli czytacie mojego bloga, to wiecie że kremowe konsystencje rzadko utrzymują się moich powiekach. W tym przypadku nie jest idealnie, dlatego profilaktycznie zawsze nakładam cienką warstwę bazy 'Put a lid on it' The Balm /recenzja/, aby mieć całkowitą pewność że nic się nie zbierze w załamaniu powieki. Long Lasting Stick jest niesamowicie przyjazny w użytkowaniu, nie tylko ze względu na poręczną formę, ale też konsystencję, która gładko rozprowadza się na powiece. Krycie ma idealne, równomierne i jednolite, bez żadnych prześwitów. Całość trzyma się nienagannie do końca dnia.



KIKO Long Lasting Stick Eyeshadow #25 Light Taupe to piękny nietypowy odcień, do tego doskonała jakość oraz całkiem niezła trwałość. Warto zwrócić na niego uwagę, szczególnie że do 28 lutego jest na stronie darmowa wysyłka (obowiązuje przy większej kwocie).
Kupiliście już coś? Na co się zdecydowaliście?

41 komentarzy

  1. Nie lubie cieni w kremie ale ten ma cudowny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ma wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Macałam. Długo się zastanawiałam, ale nie starczyło mi funduszy. Chyba po nią wrócę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poprzestałam tylko na zakupie jednej. Pozostałe kolory kuszą, ale ten chyba najbardziej mi się podobał :)

      Usuń
  4. ooo kurcze świetny kolor ! chyba się zakręcę przy tych stickach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ich sklep internetowy ma tak niekorzystne warunki zakupów bo chętnie bym ją przygarnęła :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko otworzą KIKO we Wrocławiu, to na pewno się tam wybiorę na większe zakupy! Od dawna mam ochotę dokładnie na te cienie i na pewno skuszę się na kilka kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle jakaś firma / sklep musi kusić promocjami, nowościami. Masakra. Teraz przez parę dni w SP 1+1 na produkty do ust. Do tego nowe róże z Max Factora - dziś je macałam, cuda. Miałam już nic nie kupować w najbliższym czasie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wiele ofert kusi, dlatego szybko kasuję wiadomości i zapominam ;) Wszystkiego niestety mieć nie można.

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To włoska firma, która niedawno pojawiła się naszym rynku. Cieszę się że mogłam Ciebie zaskoczyć czymś nowym :)

      Usuń
  9. nie lubie cieni w takiej formie, ale musze przyznac ze kolor jest niesamowity!
    napatrzec sie nie moge :)
    z checia bym przygarnela taki cien, ale prasowany :) jednak wiem, ze prasowaniec takiego efektu nie odda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wersje prasowaną o tej samej nazwie i jest zupełnie inny.

      Usuń
  10. Nie mam jeszcze nic z tej firmy, ale wszyscy wokół mnie nią kuszą. Może w przyszłości uda mi się coś zdobyć. A cień wygląda idealnie, bardzo w moim guście :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się w końcu dorwać do kiko bo chyba się nie doczekam aż w Krakowie otworzą salon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny ocień :) wszyscy kuszą KIKO, a ja mam pustki na koncie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor na prawdę zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybieram się niedługo do Warszawy i planuję wizytę w Kiko, zbieram zatem informacje na temat ciekawych produktów, żeby wiedzieć, na co zwrócić uwagę :) Ten cień na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie kolor jest super, muszę wypróbować te cienie w tej formie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się, choć sama nie wiem czy polubiłabym się z taką formą cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W dzisiejszych czasach atakują nas zewsząd tyloma nowościami, że już dostaję cudownego, błogiego, kosmetycznego oczopląsu! :D Póki co zamówiłam swoje pierwsze w życiu pędzle, więc zacznę od kupna cieni prasowanych, a takie w sztyfcie zostawię sobie na deser. :D Ale do Kiko zajrzę na pewno, bo niebawem (albo już?!) otwiera się salon Kiko w Poznaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ mi się podoba! Odkąd mam cień Chanel w kredce, spodobała mi się taka forma i zastanawiam się nad kolejnymi sztukami.
    Tę z Kiko brałabym bez zastanowienia, genialny kolor :) Szkoda tylko, że nie mam stacjonarnego dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolor:) ja mam złoto i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepieknie sie prezentuje :) widze ze koniecznie musze sie wybrac do KIKO ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor :-) Wolę nawet nie zaglądać na tę stronę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak samo jak ja! Wystarczy, że ostatnio zaszalałam z Zoevą.

      Usuń
  26. Muszę się wybrać do Warszawy na zakupy, bo chyba nie doczekam się Kiko w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny delikatny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor - faktycznie nietuzinkowy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).