18.11.2014

Triki w makijażu / MOJE ULUBIONE FILMY Z YOU TUBE


Makijaż to moja pasja. Nigdy nie aspirowałam do stania się wizażystką, ale maluję się od 15 lat i zawsze zależało mi na tym aby wyglądać dobrze. Poszukiwałam wiedzy w internecie i tak między innymi trafiłam na You Tube oraz ludzi profesjonalnie zajmujących się sztuką makijażu.  Całkowicie zmienili moje podejście i dzięki nim nauczyłam się kilku podstawowych trików. W tym poście chciałam Wam przedstawić kilka ciekawych technik, których sama używam na co dzień oraz jeden filmik, który uświadomił mi jak ważny jest masaż twarzy. 


Wayne Goss
Od Wayne'a nauczyłam się metody krem-puder-podkład, o której wspominałam już kilka razy na blogu. Dla mnie okazała się rewolucyjna. Przede wszystkim faktycznie  przedłuża trwałość makijażu. Niezależnie od użytego podkładu, trzyma się on do końca dnia. Pozwala też utrzymać matowe wykończenie, co sprawdza się doskonale przy cerach tłustych oraz mieszanych. Ułatwia też zmatowienie podkładów o mokrym wykończeniu. Według mnie duże znaczenie ma też puder bazowy. Osobiście preferuję transparentne, sypkie oraz drobno zmielone. W moim przypadku najlepiej sprawdził się puder bambusowy z Biochemii Urody oraz MAC Prep+Prime. W zależności od użytego podkładu czasami pomijam ostatni krok, czyli dodatkowe oprószanie pudrem albo nakładam go tylko w strefie T. 



Bailey Van Der Veen
Odkryłam ją całkiem niedawno, ale z ogromnym apetytem pochłaniam wszystkie filmiki. Ten konkretny pokazuje jak konturować twarz. Niby nic nowego, wszystko to już było i setki tego typu filmów można znaleźć na You Tube. Jednak Bailey ma swój charakterystyczny sposób aplikacji, który najlepiej się u mnie sprawdził. Wszystko możecie obejrzeć w tutorialu, więc skupię się na najbardziej istotnej kwestii. Mianowicie nie nakłada bronzera poniżej kości policzkowych aż do linii żuchwy, tylko rozciera go do góry, co pozwala optycznie wysmuklić twarz o jasnej karnacji. Genialne! 
Poza tym w innym filmiku pokazuje jak przedłużyć trwałość kredki na linii wodnej. Wystarczy przed aplikacją przetrzeć to miejsce suchym patyczkiem kosmetycznym. Zbierze nadmiar sebum oraz resztki kosmetyków, które osadziły się podczas wykonywaniu makijażu. Spróbujcie, to naprawdę pomaga!




Samantha Chapman
Uwielbiam tutoriale makijażowe Sam i zawsze byłam pod wielkim wrażeniem jej umiejętności. W tym filmiku pokazuje dwie podstawowe techniki rozcierania cieni. Pozwolę sobie ją zacytować: jeśli się tego nauczysz, to nie będziesz mieć żadnego problemu z łączeniem kolorów na powiece. Wszystko pokazane jest w bardzo przystępny sposób, więc nawet nie trzeba rozumieć języka, żeby się nauczyć. Nie musicie używać czarnego i białego cienia, wystarczy że będzie jaśniejszy oraz ciemniejszy. Najważniejsze to ćwiczyć, bo praktyka czyni mistrza. 



Lisa Eldridge
Wystarczy spojrzeć na Lisę, aby przekonać się że masaż twarzy to istotna część pielęgnacji. Do tej pory traktowałam to trochę po macoszemu, ale ten filmik mnie zmobilizował. Masaż najczęściej wykonuję podczas demakijażu i używam do tego olejku Dermalogica lub balsamu Clinique. W sieci istnieje wiele filmików instruktażowych na poszczególne partie, ale jeśli zaczynacie dopiero swoją przygodę to szczerze polecam naśladować Lisę. Jak widać w przyszłości się to bardzo opłaci ;)



Jeśli jesteście ciekawi kogo jeszcze oglądam na You Tube, to zapraszam na mój kanał Iwetto Beauty Blog :)

61 komentarzy

  1. Nie widziałam wcześniej tych filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na wpis. Pamiętam jak sama polecałam koleżance 'zielonej' w makijażu fajne, trikowe filmy na youtube. Coś o blendowaniu i podstawy makijażu 'okazyjnego' czy coś podobnego. Z tym masażem twarzy to też robi to na mnie wrażenie, ale muszę pokonać lenistwo. Myślę też o zakupie Dermarollera, tylko ciągle nie mam pojęcia na jaką długość igieł miałabym się zdecydować na początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam dla Ciebie świetny filmik jaką długość wybrać:
      https://www.youtube.com/watch?v=Via2VJovcjQ

      Usuń
    2. O, super, dzięki :)

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o masaż twarzy to myślę, że czasami wystarczy nawet 5 minut i już można zobaczyć efekty. Ostatnio właśnie poświęciłam więcej czasu aby popatrzeć jakieś nowe ruchy u Lisy ;P

      Usuń
  3. Super ;) idę oglądać ☆

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zamierzam zacząć swoją przygodę z masażem twarzy, do którego całkowicie przekonała mnie właśnie Lisa. Uwielbiam ją i ze wszystkich osób, które poleciłaś w tym poście, to ona jest dla mnie totalnym guru w dziedzinie makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, bo też uwielbiam jej filmiki :)

      Usuń
  5. fajnie opisane :P idę zerknąć do nich :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na wpis, z przyjemnością obejrzę film Bailey, bo nie znam jej :-) trik dotyczący linii wodnej genialny!!! Wypróbuję jutro :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i szczerze polecam Bailey, naprawdę sporo rzeczy się od niej uczę :)

      Usuń
  7. Metodę Goss'a stosuję od wiosny. Mimo że mam tłustą skórę tylko na nosie i brodzie, to sprawdziła się również na suchych policzkach - szczególnie podczas stosowania tłustych i tereściwych kremów z filtrem, z którymi niestety nie każdy podkład współpracuje, a po przypudrowaniu efekt był dużo lepszy. Również używam do tego celu pudru bambusowego z BU. Bardzo przydatny jest dla mnie trick z "oczyszczaniem" linii wodnej, bo czasem mam problem z utrzymywaniem się kredki zwłaszcza w zwenętrznym kąciku - myślałam, że powodem jest budowa oka, ale wypróbuję, może akurat zadziała ;) Masaż twarzy wykonuję od kilku tygodni, a zmobilizował mnie do tego olejek z instrukcją na opakowaniu. Wykonuję go dłońmi, ale jego pozytywny wpływ jest zauważalny, więc chętnie zgłębię ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj nie używam treściwych kremów pod makijaż, ale dobrze wiedzieć że ta metoda sprawdza się w ich przypadku. Może przydać się na zimę ;) Co do linii wodnej, to w moim przypadku żaden kosmetyk dobrze się nie trzyma. taka moja uroda, czyli dosyć 'wilgotne oczy'. Jednak przetarcie patyczkiem znacznie wydłuża trwałość kredki, więc sądzę że u innych będzie trzymać się jeszcze dłużej.

      Usuń
  8. O kurcze myslałam że znam wszystkie kanały makijażowe godne uwagi a tu tylko znam Wayna i Lise a teraz mam jeszcze kolejne do nadrobienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądam zagranicznych kanałów dziewczyn ale z chęcią zajrzę na te, które Ty proponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast mało oglądam polskich, ale też mam kilka swoich ulubionych.

      Usuń
  10. Świetny post! Uwielbiam rady Wayne, tylko prawie wcale go nie rozumiem :/ bardzo szybko mówi. Masaż twarzy wykonujesz za pomocą jakiegoś narzędzia czy palcami? Ja za bardzo nie mam kosmetyku, przy nakładaniu którego mogłabym taki masaż wykonywać. Nie stosuję żeli do mycia twarzy, a jeśli chodzi o kremy to używam tych szybko wchłaniających się. Muszę teraz koniecznie zobaczyć ten filmik o blendowaniu- nigdy nie zwróciłam na niego uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż wykonuję palcami i w tym celu sprawdzi się wszystko, co nie wchłania się zbyt szybko w skórę, również olejki. Są niedrogie, więc warto spróbować :)

      Usuń
  11. Powiem szczerze, że ja nie lubie oglądać vlogerek. Czasem coś obejrze, ale ogólnie mnie to męczy:) wole poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię i oglądam notorycznie :) To znaczy włączam filmik jak coś robię- myje pędzle, gotuje, maluję się albo sprzątam. Czytanie wymaga większego nakładu czasu oraz uwagi, więc zawsze szybciej coś obejrzę na YT niż przeczytam na blogu.

      Usuń
  12. nie znałam lisy a masaż twarzy jest mi obcy... chyba nie mam na to czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tylko tak wydaje ;) Tak jak Lisa mówi możesz to robić nawet kiedy oglądasz TV, nie musisz poświęcać na to dodatkowego czasu. Mi jest łatwo wykonywać masaż przy demakijażu. Najważniejsze to zacząć :)

      Usuń
  13. Nie znałam kanału Bailey ale już wpadła do subów, bo dziewczyna wydaje się sympatyczna, a do tego w łatwy i przyjemny sposób tłumaczy. W wolnym czasie zajrzę i sprawdzę co ma jeszcze dobrego :)
    Masaż twarzy praktykuję od jakiegoś czasu, jednak ciągle jestem zbyt leniwa, a przecież nie potrzeba na to dużo czasu. Więc sama nie wiem czemu tak to zaniedbuję. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ją tylko odkryłam maniakalnie zaczęłam oglądać filmiki i żałuję, że dodaje sporadycznie. Zdecydowanie lepsze są najnowsze, w których po prostu gada. Poprzednie edytowane to typowe tutoriale jakich wiele, więc cieszę się że z nich zrezygnowała.

      Usuń
  14. Anonimowy18.11.14

    Z tych podanych YouTuberów, absolutnie uwielbiam oglądać Lisę. Nawet nie nie tyle obowiązkowo oglądać, co słuchać. Czasem zajmuje się czym innym i po prostu mam w tle grający filmik :) Masaż twarzy, nawet przy alkipacji zwykłego kremy, przynosi cuda. Moja babcia od zawsze używa prostych kremów, rano i wieczorem, i nie ma ani jednej zmarszczki, a w tym tygodniu kończyła 70+ lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, pozazdrościć tylko babci takiego wyglądu. Nie jedna z nas o takim marzy ;) Lisa ma niezwykle ciepły oraz kojący głos, więc też lubię jej słuchać.

      Usuń
    2. Anonimowy19.11.14

      Ja to mam cichą nadzieję, że mam te "dobre geny" :))

      Usuń
  15. już wiem co w weekend zobaczę i o takim konturowaniu twarzy to jeszcze nie słyszałam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przyjemy post :) niby znam poszczególnych YouTuberów, ale nigdy nie zwróciłam większej uwagi na te poszczególne filmy a okazały się bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puder przed podkładem to powiem szczerze ekstremalne rozwiązanie (teraz tak myślę, ale spróbuję!). U mnie na linii wodnej jakoś z przecieraniem patyczkiem, czy nie, wszystko dość szybko schodzi. A szkoda. Muszę się zaznajomić z niektórymi paniami. Może akurat jakaś rada okaże się dla mnie dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na początku wydawało się, że puder pod podkład równa się ewidentne ciasto. Najważniejsze to użyć lekkiego oraz transparentnego pudru. Gwarantuję sukces ;)

      Usuń
  18. Znam i oglądam wszystkich oprócz Bailey, obejrzałam jej tutorial na temat konturowania i jest na prawdę świetny. Absolutnie uwielbiam Lisę Eldrigde jej subtelny i prosty styl. Niejednej dziewczynie przydałoby się podsunąć jej filmiki - mnie samej dała dużo do myślenia. Jest świetną kontrą dla tych wszystkich kanałów makijażowych, na których dziewczyny nakładają na siebie tony makijażu i tak bardzo zmieniają rysy twarzy konturowaniem, że finalnie w ogóle nie przypominają samych siebie. A przecież, nie o to w makijażu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście najważniejsze jest umiejętne wykorzystywanie zdobytej wiedzy pod kątem siebie, niż ślepe naśladowanie :)

      Usuń
  19. w wolnej chwili obejrzę filmik o konturowaniu.

    metoda krem-puder-podkład również i u mnie przynosi fantastczne rezulaty, a dowiedziałam się o niej od Ciebie, więc dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że spróbowałaś :)

      Usuń
  20. nie znalam Bailey Van Der Veen, dziekuje Ci za polecenie, temat konturowania jest jednym z moich ulubionych:P

    OdpowiedzUsuń
  21. idę pooglądać te filmiki bo zaciekawiłaś mnie nimi, a wcześniej ich nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masaz to podstawa. Po kilku latach sumiennego masowania jestem zywym przykladem, ze dziala.
    Ja nie jestem makijazowa, ale od czasu do czasu ogladam Lise.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Europie niestety nie jest to zbyt popularny temat, a szkoda :)

      Usuń
  23. Nie oglądałam ich nigdy wcześniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z powyższych nie znam tylko Bailey, resztę oglądam od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Gossa filmiki, nowatorskie i fajne podejście do makijażu ma :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Metoda krem puder podkład wyszła mi kiedyś samodzielnie i przypadkiem. Fakt, że makijaż był trwalszy. Chyba muszę jeszcze raz spróbować, tym razem nie z pośpiechu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość kanałów, które pokazujesz znam i lubię, ale filmik o masażu przegapiłam. Dzisiaj wieczorem muszę go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki za linki, lecę oglądać o konturowaniu i rozcieraniu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie widziałam tych filmików i bardzo mi się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lisę wielbię od lat. Jest fantastyczna w tym co robi! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Post dodałam do zakładek, muszę sobie przejrzeć filmiki na spokojnie. Mało Yotubowa jestem, a chętnie obejrzałabym instruktaże bo widzę u siebie pewne braki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wymienionych kojarze tylko Gossa, niestety :( No cóż, czas nadrobić zalogłości. Polecam Ci również zerknąć na Carli Bybel - jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W wolnej chwili z chęcią zapoznam się ze wszystkimi czterema filmikami :) O metodzie krem, puder, podkład robi się coraz głośniej. W pierwszej chwili nie byłam przekonana, ale po kilku próbach jestem zdumiona efektami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. znam, lubię, fajnie się od nich uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Polecasz świetne filmy. Nie znałam ich. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam tylko Gossa, ale oglądam go sporadycznie. Za chwilę odpalę filmik o masażu twarzy, zaciekawiłaś mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wpis, myślę, że nie tylko ja nie obraziłabym się za częstsze polecanki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trik puder - podkład jest świetny, korzystałam z niego latem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wpis, sama uwielbiam takie tips and tricks! Sam i Lisę oczywiście znam, ale bardzo zaintrygował mnie patent Gossa!

    OdpowiedzUsuń
  40. bailey,van.der.veen
    odkrylam.kiedy.szukalam,osoby.z.jasna,karnacja.blue.oczami,do,kupna.cieni.mac
    jej.10.pokrywa.sie.z.moimi,
    szanownej.reszty.przedstawiac.nie.trzeba

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).