11.11.2014

TAUPE / KIKO Water Eyeshadow #228



Jednym z moich ulubionych cieni do powiek jest Water Eyeshadow marki KIKO w odcieniu 228. Jest to kolejny  kosmetyk tej firmy, który mogę szczerze polecić. Cień wzbogacony jest o składniki nawilżające  oraz wygładzające. Można go nakładać na sucho lub mokro. Producent gwarantuje długotrwały efekt, pełen koloru oraz blasku.


Pierwsze co rzuca się w oczy, to nietypowy kształt, który ponoć ma ułatwić aplikację. Szczerze mówiąc wolę nie burzyć tej harmonii i zawsze dotykam pędzlem zagłębienia w centralnej części. Opakowanie to solidna kasetka z lusterkiem. Przetrwała nawet dosyć wysoki lot i kontakt z płytkami podłogowymi. Cień nie doznał uszczerbku, ale wypadł ze środka. Dzięki tej przygodzie już wiem, że 'depotowanie' do oddzielnej kasetki jest niemożliwe. Niestety cień przytwierdzony jest bezpośrednio do plastiku i nie posiada metalowego denka.


Kolor 'taupe' jest miksem fioletu, brązu oraz szarości. Osobiście uwielbiam ten odcień, a przez to że jest połączeniem kilku, to za każdym razem inaczej prezentuje się na powiece. Wszystko zależy od padającego światła, które uwydatnia poszczególne barwy. Poza tym makijaż przy jego pomocy jest bajecznie prosty, bo nie wymaga dodatkowego cieniowania. Wystarczy nanieść go na ruchomą powiekę, rozetrzeć delikatnie ponad załamaniem i makijaż gotowy. Konsystencja jest idealna, lekko 'wilgotna' nie za sucha i nie za miękka. Nie osypuje się i rozciera bez tracenia koloru. Taupe #228 to typowy solista. Jest dobrze napigmentowany i świetnie sprawdza się nakładany na sucho, ale dla intensyfikacji można nałożyć go na mokro. Dzięki temu uzyska się bardziej metaliczne wykończenie. Bez tego też wygląda bardzo efektownie i doskonale sprawdza się w codziennym makijażu. 


Swój egzemplarz kupiłam na stronie producenta za 8,9 £. Pod koniec listopada będzie można obejrzeć go stacjonarnie w warszawskiej Arkadii.  Sama na pewno dołączę jeszcze nie jeden kolor do swojej kolekcji. Wybór nie będzie łatwy, bo jest ich aż 32. Przynajmniej każdy znajdzie coś dla siebie :)

64 komentarze

  1. Ps. Iwetto, jesli masz chec, mozemy podzielic sie Sukinem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miło z Twojej strony, ale poszukam jeszcze u siebie :)

      Usuń
  2. świetny kolorek, ale o firmie to pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor, jednak chyba bardziej podoba mi się na sucho :) Już wiem co dopisać do listy zakupów :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny odcień, bardzo mi się podoba :-) Szkoda, że Kiko będzie dostępne w PL tylko w Warszawie, ale może otworzą sklep internetowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, bardzo mój. I zarówno na sucho i na mokro.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to numer ... Jestem w szoku, że się nie połamał :D
    Odcień fajny, uniersalny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przrpiekne sa te cienie, zwlaszcza kolory w stylu rose gold i szampanski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, oba bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  8. 2 razy byłam w sklepie Kiko i nie mogłam się zdecydować co wybrać, bo tyle tam tego mają, że chce się wszystko mieć. A ostatecznie wyszłam z niczym. :( A teraz żałuję, że nie skusiłam się na żaden z metalicznych cieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie internetowej też ciężko się zdecydować ;)

      Usuń
  9. ojej ojej, też uwielbiam taupe! ten prezentuje się bosko, no i czekam na macanie Kiko na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny cień, wielka szkoda, że nie można go prznieśc do palety :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, a otwarcia sklepu stacjonarnego w Arkadii nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień, to coś w moim stylu :) Zdziwiłam się, że cień nie ma metalowej foremki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdziwienie było jeszcze większe kiedy wypadł i ujrzałam...plastikową kratkę ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię takie wielowymiarowe odcienie. Ciekawe, że cień się nie pokruszył tylko cały odpadł po spotkaniu z podłogą;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Przypomina i cienie MAC z serii Extra Dimiension :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam porównania, ale faktycznie podobny :)

      Usuń
  16. Bardzo ładny jest ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor na tę porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z tej serii odcień 227 (na stronie producenta odcień nazywa się Tortora Chiaro, cokolwiek to znaczy :P) i szczerze go uwielbiam! To jeden z najlepszych cieni, jakie posiadam. Żałuję, że nie skusiłam się na inne kolory, gdy byłam we Włoszech. Jeśli Kiko otworzy sklep internetowy na Polskę, to na pewno cienie z tej serii zasilą jeszcze moje zbiory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, że nazwy tych cieni widnieją tylko na stronie, a na opakowaniu ani słowa ;]

      Usuń
  19. Mam chętkę na te cienie! A ten kolor to już szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie jakoś nie do twarzy w kolorze taupe na powiece. Robiłam kilka podejść i o ile początkowo efekt mi się podobał, w ciągu dnia oko wyglądało na zmęczone, a kolor brzydko się komponował. Dziwne bo zarówno szarości jak i wszelakie brązy, a nawet większość fioletów moje oko lubi. Co do Kiko, podoba mi się wykończenie i zastosowanie - coś jak on and on bronze od Maybelline, który noszę ostatnio codziennie (choć z tego co pamiętam u Ciebie nie trzymał się najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie do końca jestem zadowolona z Maybelline, mimo że odcień ma bardzo przyjemny. Na bazie na szczęście wytrzymuje znacznie dłużej, ale jest jeszcze kilka aspektów, które działają na niekorzyść serii Color Tattoo. Chyba powinnam w końcu napisać ich recenzję ;)
      Zaskoczyłaś mnie z taupe. Istnieje wiele różnorodnych odcieni, więc sądziłam że każdemu pasują.

      Usuń
  21. Mam z tej serii inny kolor No i cóż wielkie wow. Ma niesamowita konsystencje, która wręcz klei się do oko no i nie traci w ogóle koloru przy blendowaniu. Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza że posiadam kilka podobnych z innych firm i niestety rozcierają się do szarości, tracąc na swojej wyjątkowości.

      Usuń
  22. uwielbiam cienie, które solo robią za cały makijaż. świetny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cienie Kiko mają w sobie to coś, to chyba przez to piękne tłoczenie. Śliczny kolor, idealny do szybkiego dzienniaka właśnie jako solo, ewentualnie można dodać jakiś jaśniejszy w kącikach oka i jesteśmy gotowe. Hmm.. napisałam jakbym go miała. Nie, takie mam o nim po prostu wyobrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo dobre wyobrażenie :) Właśnie dzisiaj taki makijaż mam na powiekach ;)

      Usuń
  24. Idealny! A jak będę w wwa na początku grudnia to ide prosto do kiko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny odcień, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest przepiękny :) bardzo podobają mi się wszelkie odcienie taupe, ale wszystkie które do tej pory próbowałam powodowały, że wyglądałam trupio ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Satin Taupe z MACa? Ma w sobie więcej brązu, a mniej szarości oraz fioletu.

      Usuń
  27. Cudowny!!! Szkoda, że nie można go przenieść do dużej palety :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to akurat najmniejszy problem, bo i tak używam go pojedynczo :)

      Usuń
  28. pięknie się prezentuje, choć nie wiem, czy nie wyglądałabym w nim blado, chyba musiałabym połączyć go z czymś jasniejszym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od karnacji, ale warto się nim zainteresować :)

      Usuń
  29. Mam dwa cienie z tej serii, w tym także ten opisywany przez Ciebie.
    I muszę powiedzieć, że te cienie uwielbiam i najczęściej po nie sięgam :)
    PS. Kiko ma być w Warszawie? Kurcze, zacofana ostatnio jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest drugi? Szukam inspiracji do zakupów ;)

      Usuń
  30. Czy ja mam przywidzenia czy naprawdę Kiko będzie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jest oficjalna wersja :)

      Usuń
    2. No normalnie nie wierzę w to!

      Usuń
    3. A ja dopiero wczoraj przywiozłam sobie z Francji pierwsze produkty tej firmy ever... I pewnie przepłaciłam :P

      Usuń
    4. Nie sądzę, bo z tego co widzę utrzymują taką samą cenę wszędzie. Pochwal się nowościami :)

      Usuń
  31. kolor mnie zachwyca, ale nie sadze, by u mnie wygladal zbyt dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny kolorek, w Naked 2 mam cos podobnego :) W ogóle lubię odcienie taupe, są mega uniwersalne ;) Co do Kiko to baaaardzo bym chciała kosmetyki do nich, ale Warszawa mi tak bardzo nie po drodze :<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny kolor i ciekawie prezentuje i na sucho i na mokro :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetny kolor! :)

    Zapraszam na nowy post :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2014/11/organique-body-butter-coffee-beans.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam odcienie taupe, choć w bardziej lub całkiem matowym wydaniu. Pomijając jednak moje osobiste preferencje, cień wydaje się bardzo dobry jakościowo i jestem pozytywnie zaskoczona siłą jego nasycenia. Wygląda świetnie nałożony zarówno na mokro, jak i na sucho.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukałam własnie takiego koloru, ale lekko nie jest :) Miałam okazję pomiziać Kiko i jest naprawdę świetny - może kiedyś uda mi się go gdzieś złapać :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie wygląda ten kolorek, aż mnie kusi :) lubię takie metaliczne i błyszczące cienie na powiekach. Szkoda, że w sklepach nie można go dostać..
    Podoba mi się zaaplikowany na mokro, zupełnie zmienił swoje oblicze.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).