14.09.2011

Zwierciadełko

Cierpliwość moja została wynagrodzona. Najpierw długo zajęło mi znalezienie tego typu lustra, później długo oczekiwałam na zawieszenie go w odpowiednim miejscu (między innym dlatego, że nie mogłam znaleźć kluczyka, który okazał się być w środku). Jednak radość była ogromna kiedy nareszcie mogłam poukładać w nim swoje skarby.


Wszystko zaczęło się od filmiku Fafinettex3 na You Tube, która jest w posiadaniu bardzo podobnego egzemplarza. 

Zapraszam do zwiedzenia mojego zwierciadełka:


Lustro tego typu można kupić na Ebayu, chociaż ciężko je trafić. Czasami też na Allegro, gdzie Ja trafiłam swoje. Ale mam też dobrą wiadomość, która nie ukrywam przyspieszyła napisanie przeze mnie tego posta! Otóż obecnie dostępne jest w sklepie internetowym Tchibo , oczywiście do wyczerpania zapasów. Wiem, że część z Was (jeszcze za czasów You Tube ;) była nim zainteresowana, dlatego wydaje mi się że teraz nadarza się świetna okazja :)

Ze swojej strony mogę dodać, że jest to rewelacyjny sposób na przechowywanie biżuterii. Nareszcie nic się nie plącze, a wszystkie moje ukochane kolczyki wiszą oddzielnie i nie są jednym wielkim kłębkiem (taks samo naszyjniki). Lustro jest przestronne i można na wiele ciekawych sposobów je zaadoptować.
Poza tym jest bardzo dobrze i solidnie wykonane. Mam nadzieję, że będzie mi długo służyć ...
chociaż nie ukrywam, że przypadałoby mi się jeszcze jedno ;D
Nic na to nie poradzę! To chyba nieuleczalne! Jestem po prostu uzależniona od sztucznej biżuterii ;D

52 komentarze

  1. już wiem :) na All pewnie dużo taniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna sprawa takie lustro :) I dużo łatwiej o porządek, niż w przypadku kuferków i szkatułek bo wszystko tam się plącze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alllllle zbiór pięknotek, ja się nie dziwię Twojemu zamiłowaniu do biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne :) przydałoby mi się takie, rozejrzę się w Tchibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14.9.11

    ale masz tych cudeniek sporo, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez by się takie przydało :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna rzecz - dobry sposób na wygodne przechowywanie biżuterii. btw. mam taki sam naszyjnik sowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super rozwiazanie. kiedys dlugo sie nad nim zastanawialam az ostatecznie zdecydowalam ze moim marzeniem jest lustro vintage... wciaz szukam tego idealnego

    OdpowiedzUsuń
  9. *Sauria80- z przesyłką wychodzi na to samo ;)

    *Kizia- Mizia - właśnie wcześniej to wszystko spoczywało w kuferku i kilku szkatułkach ;)

    *Angel- nareszcie zrozumiana ;D

    *Paulina- W Tchibo jest troszeczkę inne- zamiast wieszaka na kolczyki ma lustro ;)

    *Holiday- Tak to jest jak w sklepie coś kusi za 5 zł ;)

    *PureMorning- adres znasz ;)

    *Vilandre- ta sowa jest popularna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, bardzo ładnie wykonane, na pewno będzie pasować do wielu wystrojów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Spiritus - też tak myślę ;D Chociaż ja ogólnie postawiłam na biel i szarosć w sypialni :)

    *Viollet- o tak! A jakie wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacja, już znalazłam je na stronce tchibo, ale cena kosmiczna. Na ebay.com jest takie stojące lustro otwierane za 245 dolarów, też dużo, ale przyznam że pomysł świetny. Skorzystam z pomysłu kiedy juz się wybudujemy i będe urządzała swoją przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  14. *Anioł- niestety tanie nie są ;( Ja zaczęłam polować na swoje, kiedy zaczęłam urządzać nowe mieszkanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne to lustro! Bardzo ciekawe rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, świetne. I kolekcja niczego sobie, pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna sprawa, pieknie wsystko rozmieszczone, nic sie nie placze, nie miesza :) niestety poki co nie na moja kieszen.. ale moze kiedys bede miala podobna rzecz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER!!!! w sam raz na moją biżuterię. A że robię ją sama to trochę się jej uzbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie się to wszystko prezentuje, ale obawiam się, że takie zwierciadełko nie pomieściłoby moich wszystkich kolczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne :) nawet ma ładny kluczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. *kama00- tanie niestety nie jest ;) Ale przy odrobinie pomysłu i chęci, można samemu coś takiego stworzyć ;D

    *Pompolina- jak robisz ją sama, to przypuszczam, że bardziej pomocne byłyby szufladki.

    *Ev- przyznam, ze wszystkiego w nim nie trzymam ;) Oddzielnie mam jeszcze kolczyki sztyfty oraz drogocenną biżuterię ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. wow świetne jest:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Oż ja Cię kręcę! Ależ Ty masz tych skarbów!
    Pomysł świetny. Tyle, ze ja nie miałabym czego tam trzymać. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne i praktyczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne! Nie wiedziałam nawet, że istnieje takie lustro :D

    OdpowiedzUsuń
  27. *Sabbath- taki jest efekt nęcących przecen ;)

    *kallineczka - ja też nie widziałam, dopóki nie zobaczyłam u Fafinette;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam coś podobnego na kanale JulieG :) Świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  29. o bardzo fajny pomysł :D Na początku myślałam że masz jakiś nielegalny interes w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile masz skarbów i jak ładnie posegregowane:)
    Ja też ostatnio robiłam porządek w swojej biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja! Nie wiedziałam nawet, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. widziałam je w Tchibo, ale cena mnie przeraża. zazdroszczę, że ją posiadasz, bo na prawdę jest godna uwagi, ale 500 zł za nią nie dam :)
    pozdrawiam i zapraszam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  33. ja nie mialam gdzie trzymać swoich ponad 100 par kolczyków i drugiego tyle korali i bransoletek to tata przewiercił mi tylnią sciankę szafy takiej z półkami i dowiercił tam metalowe uchwyty do reczników :D Sprawdza się super :D a jednak 500 zł to dosc spory wydatek :(

    zapraszam na rozdanie - damski-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ah, ah, ah!!! imponująca, piękna, kolorowa kolekcja. LUBIĘ TO!;)))
    zachęcam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  35. łał ile skarbów! obłędne lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  36. *Katalina- O! nie wiedziałam, że Julie też ma :D

    *Abscysynka- ciekawe jaki ;)

    *Magda- Dzięki :D Mi też porządek sprawia przyjemność :)

    *Majtkirambo- szkoda tylko, że tyle kosztuje ;)

    *MadameBijou- no niestety, tyle kosztują te lustra ;)

    *monia- Świetny pomysł z tymi otworkami ;D W życiu bym nie wpadła, że w tak prosty sposób można zaadoptować szafę pod biżuterię :D Chętnie zobaczyłabym jak to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na moje zbiory też by mi się takie cudeńko przydało :D Swoją drogą masz dużo skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja bym nie miała czym tego obwiesić :) ale wygląda bardzo fajnie, dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  39. *Sara- ach te promocje ;D Zapchacne lustro to ich zasługa ;)

    *adrianna- to nawet lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15.9.11

    Wow! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcę takie! Genialne :)
    gratuluję takiej kolekcji :>

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam w klubie :) widze ze jestes taka sama sroka jak wszystkie kobiety w mojej rodzinie :) Musimy miec kazda bizuterie :D
    Gratuluje bogatych zbiorów :P

    OdpowiedzUsuń
  43. rewelacyjny pomysł !! idealny porządek i jeszcze jaka oszczędność miejsca ;-)) a kolekcja imponująca...nie chcesz się podzielić ? ;> ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. ehhh już nie ma zostało wykupione ;/ a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny ,,wynalazek'' tylko szkoda że jest wszędzie taki drogi :( może zrobię sama takie cudeńko? :)
    Bo też mam duuużo kolczyków i ciągle nie wiem jak je zorganizować
    pozdrawiam i gratuluję takiej kolekcjii :)

    OdpowiedzUsuń
  46. umarłam! reewelacyjne! tez chce takie :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy26.9.11

    cudeńka. ; )
    zapraszam :
    http://blueberrys-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę takie mieć;d
    Nigdy mi nawet do głowy nie przyszło, że są takie cudeńka na nasze skarby. Miałam kupować jakąś komodkę czy coś w tym stylu teraz znalazłam coś lepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne, nigdy wcześniej nie widziałam takiego cuda

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).