16.09.2011

Smerfastycznie!

Jak tylko zobaczyłam lakier 43 z Marizy , od razu skojarzył mi się z niebieskimi stworzonkami, zapamiętanymi z dzieciństwa. Ta sama pastelowa i miła w odbiorze niebieskość, nawet dla takiego "nieluba" tego koloru jak Ja ;)

Tak jak wcześniej, dla pokrycia całej płytki wystarczyła jedna aplikacja. Lakier świetnie się rozprowadzał, szybko wysychał i dobrze krył. Pozostawił ten sam lustrzany efekt co przy innych kolorach i tak samo długo gościł na moich paznokciach. Czyli jakościowo nie odbiega od dotychczasowych lakierów firmy Mariza recenzowanych przeze mnie, a kolor oceńcie sami :


Smerfastyczny! A jeżeli chodzi o Smerfy, to który z wesołej gromadki był Waszym ulubionym?

Moim był Maruda, ale już nigdy więcej nie powiem "nie cierpię niebieskiego" ;)

36 komentarzy

  1. Kochana, śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie smerfastyczny ;)
    ja najbardziej lubiłam ważniaka, ciamajdę no i smerfetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. *Słoneczko- też tak sądzę, mimo tego że niebieski to nie mój kolor ;)

    *Ejndzel- Ciamajda, też był fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i niebieski- to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha. Najlepszy był Laluś. :D
    Lakier - ładny, do cieniowania by mi się taki przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak inne kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny lakier :)ma pani ładne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w kinie na Smerfach :) Fajne cofnąć się do dzieciństwa. Lakier idealnie smerfny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten kolorek i jest prześliczny :)
    jesteś chyba pierwszą osóbką, od której "słyszę", że nie lubi niebieskiego ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za kolrem niebieskim na paznokciach, ale ten jest faktycznie SMERFASTYCZNY !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maruda, ale Laluś również wpadł mi w oko :) a kolorek faktycznie smerfastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this shade!!! Nice blog honey <3
    Hope u check out & follow mine!!
    Will def follow back :)
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/2011/09/celebrating-1000-followers-with.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Smerfastyczny, naprawdę :). Podoba mi się też to, że te lakiery z Marizy sa takie malutkie i wszędzie się je wciśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolorek ;)
    Ja jak byłam mała to lubiłam Smerfetkę lub Osiłka xDD

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Każdy obserwator i każdy komentarz się liczy ;D
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanym ulubieńcem był Łasuch :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy kolorek :) strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20.9.11

    no tak, całkiem smerfnie :P
    ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog , postaram odwiedzać się go częściej.
    A przy okazji zapraszam do mnie i liczę na twój komentarz do mojej notki ! ; )
    [ http://qriev.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.9.11

    kolor świetny, jednakże ja mam odpoczynek od lakierów :) muszę popracować nad paznokciami ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedziałam że skądś kojarzę ten tytuł :D : http://toaletka.blogspot.com/2011/06/in-navy-smerfastycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie kolor idealny jak smerfy ;DD I mnie też kojarzy się z rzeczami dla maluszków płci męskiej :)) A ja nie pamiętam,czy miałam ulubionego? Jedyne co pamiętam i o czym przypominano mi, to to,że zawsze podczas oglądania smerfów przeżywałam gargamela i zawsze bałam się o smerfy i krzyczałam "uciekajcie,uciekajcie,zły pan was gooni" ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Smerfny kolor!
    Ja też posiadam ten kolorek z Marizy ( cena ok. 2 zł ) i jestem jego fanką!

    panna-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bez kitu powiem tak! kolorek jest smerfastyczny heheheh:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.9.11

    podoba mi się !
    zapraszam :
    http://blueberrys-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny kolor lakieru,uwielbiam niebieskości,jak tylko napotkam taki,to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wooow smerfowy lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9.10.11

    Świetny kolorek, mam taki sam tylko z Lovely, kosztował tylko 4 zł :)

    PS. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie - http://planet-quera.blogspot.com/2011/10/tam-ta-da-dam-ogaszam-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra lakier do paznokci:) Pozdrawiam Obserwuję i Zapraszam do mnie♥♥

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).