11.06.2011

I WIN :D

Pierwszy raz udało mi się wygrać w rozdaniu, dlatego moja radość jest przeogromna :) Mało tego, do mojej kosmetyczki trafiła pomadka, którą sama miałam zamiar kupić. Popatrzcie:

KLIK!

Pomadki SENSIQUE
VOLUME &SHINE
Nabłyszczająca pomadka o nowoczesnej formule typu MAXI-LIP
zwiększająca objętość ust.
Na bazie najwyższej jakości olejów i wosków, bogatych w cenne NNKT,
wzbogacona dobroczynną witaminą E i olejem z kiełków pszenicy.
Doskonale regeneruje i nawilża usta nadając im piękny kolor.

Numery od lewej: 312 i 313
KLIK!

KLIK!
KLIK!

Zanim jeszcze otworzyłam pomadkę, przez opakowanie przebijał upajający zapach arbuza. 
Konsystencja jest bardzo kremowa, dzięki czemu łatwo i dobrze rozprowadzają się na ustach. Pigmentacja nie jest mocna, dlatego subtelnie koloryzują usta. Obie szminki zawierają migoczące drobinki, które nie są widoczne na wargach, za to dają ładny błyszczący efekt.

KLIK!

KLIK!

KLIK!

Według mnie są świetne! A pomadką, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia jest oczywiście numer 312. Delikatnie podkreśla mój naturalny kolor i jest idealna do codziennego makijażu.

I jak widzicie jestem żywym przykładem, że warto próbować swojego szczęścia bo zawsze istnieje szansa na wygraną.

19 komentarzy

  1. W moich skarbach nie mam jeszcze żadnej pomadki z tej firmy, ale skoro są tanie i polecasz.........:D



    zapraszam: http://kosmetycznaodyseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza całkiem całkiem, ale póki co szminki wybiłam sobie z głowy, mam 10 odcieni w swojej palecie + te które już miałam wcześniej, więc starczy mi na 100 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Kochana! Ja powinnam już w ogóle nic nie kupować z kolorówki ;D Mam zapasy do końca życia. Na szczęście wszystko ma swój termin ważności ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki sa mega! zwlaszcza ten drugi!! :o
    Nie lubie za bardzo szminek, ale moze sie skusze :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki :D Gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ;] ładne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej urzekł mnie ostatni kolorek:D:D śliczne masz usteczka:D
    P.S Coś cicho na yt u Ciebie. Może by tak jakiś haul'ik?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. suuuuuuuper!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam kiedyś jedną pomadke z tej firmy i ślicznie pachniała truskawkami także jestem za ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Ci się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. *Natalia- Na razie niestety kanał YT idzie w odstawkę .

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądają na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też ostatnio wygrałam w pewnym rozdaniu :)
    312 pasuje do Ciebie idealnie, ale ta czerwona pomadka też super wygląda!
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory :] przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam na ustach czerwonej szminki, ale chyba wypróbuję, bo ostatnio bardzo podoba mi się jej efekt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Pomadki faktycznie ładnie się prezentują na ustach

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej :) Super kolory ^_^

    OdpowiedzUsuń
  19. *Axolen- dzieki :D

    *Atrevete- Obawiałam się trochę tj czerwonej pomadki ;D Ale ostatecznie fajnie wygląda :)

    *Marylinda- Dzięki za zaproszenie. Jeszcze nie wiem czy zrobię, bo na razie moje kosmetyki mieszkają w kartonie XD Mam remoncik :D

    *Sylvia- Ja też nie odważyłabym się kupić czerwonej pomadki ;) Dlatego ciesze się, że ją wygrałam, bo efekt mi się podoba :D Na tyle, że zmieniłam zdjęcie w avie ;P

    *Agnieszko i Yennefer- dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).