26.05.2015

Pędzel do makijażu // REAL TECHNIQUES EXPERT FACE BRUSH


Przy okazji recenzji podkładu Max Factor Face Finity /klik/ zdałam sobie sprawę, że do tej pory nie napisałam o jednym z moich ulubionych pędzli Real Techniques. Używam go niemal codziennie, więc trzeba nadrobić to przeoczenie. Szczególnie że pędzel jest godny polecenia, zwłaszcza jeśli szukacie czegoś odpowiedniego oraz uniwersalnego do makijażu twarzy. Expert Face Brush marki Real Techniques będzie bardzo dobrym wyborem. Kosztuje około 50 zł i dostępny jest w polskich drogeriach internetowych. Całkiem niedawno marka pojawiła się również w Rossmannie, ale w żadnym pobliskim punkcie jeszcze nie go nie znalazłam.


Wracając jednak do bohatera dzisiejszej notki, jak sama nazwa wskazuje jest to ekspert przy wykonywaniu makijażu twarzy. Posiada syntetyczne włosie o owalnym przekroju i języczkowym kształcie. Expert Face Brush jest bardzo zbity, a zarazem miękki oraz puszysty. Dzięki tym właściwościom równomiernie rozprowadza różnego rodzaju kosmetyki. Najczęściej polecany jest do podkładu i szczerze mówiąc sama w ten sposób używam go regularnie. W umiarkowany sposób wchłania kosmetyk, nie absorbuje go całkowicie, ale wpływa na trochę większe zużycie. Równie dobrze można nim nakładać inne kremowe produkty, jak na przykład bronzer lub róż do policzków. Tak samo niezastąpiony jest przy aplikacji suchych kosmetyków, zwłaszcza wypiekanych, które charakteryzują się twardą powierzchnią. Dobrym przykładem jest róż do policzków marki Bourjois, który pewnie większość z Was dobrze zna, a nawet posiada. Przy pomocy pędzla RT nie ma większych problemów z nabraniem odpowiedniej ilości oraz rozprowadzeniem na twarzy. 

Kolejną zaletą jest jego wytrzymałość. Służy mi dwa lata i nie zauważyłam jeszcze żeby wypadł chociaż jeden włosek. Nic się z nim dzieje, nie zmienił kształtu, nie rozkleił się i nie starły się napisy. Domywa się do czysta i szybko schnie (wieczorem myję, rano jest już gotowy do pracy). Upłynęło już tyle czasu, a mój egzemplarz wygląda jak świeżo wyjęty z opakowania. W sumie jeszcze na żadnym pędzlu tej marki się nie zawiodłam, dlatego mam ich tak dużo - są naprawdę warte inwestycji.

 - Produkt wegański, nietestowany na zwierzętach.

47 komentarzy

  1. Anonimowy26.5.15

    Ciekawią mnie pędzle tej marki, ale na razie zadowalam się hakuro, które mam od 5 miesięcy, wiec nie ma sensu jeszcze ich wymieniać. Jedynie do pędzla do podkładu nie jestem zadowolona, bo ma drażniące włosie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ten mogę Ci szczerze polecić, jest bardzo miły i nic drażni podczas aplikacji.

      Usuń
    2. Anonimowy27.5.15

      W takim razie muszę się za nim rozejrzeć, może znajdę go w rossmannie :) No właśnie wersja H50s bardzo drażni moją cerę i zamiast nim to podkład nakładam pędzlem do pudru Hakuro H55

      Usuń
  2. Mój ulubiony pędzel do podkładu <3
    Twój egzemplarz to faktycznie prawie jak nowy, bo masz jeszcze jego opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam, bo czekało na recenzję. Teraz mogę się już pozbyć ;)

      Usuń
  3. Z RT mam pędzel do różu i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też go bardzo lubię, u mnie w rossmannie są po ok 42-45 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi by się właśnie taki do podkładu przydał… cały czas nakładam dłońmi, ale to brudna robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te pędzle, ale akurat "eksperta" nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość moich pędził to właśnie RT, uważam, że są spoko, ale tak do końca szału nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam na oku Stippling Brush od RT do podkładu.
    Bardzo prosiłabym cię o radę w sprawie zakupów na ebay. Z tego, co kojarzę zdarza ci się tam robić zakupy, o ile dobrze pamiętam. Chciałabym kupić na jednej aukcji http://www.ebay.pl/itm/Nars-sheer-glow-SAMPLE-ONLY-2ML-foundation-various-colours-/151639311020?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item234e6842ac trzy próbki tego samego podkładu, ale w różnych kolorach. Nie wiem tylko, jak zrobić, aby zapłacić za przesyłkę tylko raz. Nie widzę opcji 'add to card', a zaznaczając 'kup teraz' nalicza mi przesyłkę trzy razy. A ze sprzedawcą niestety nie idzie się skontaktować.. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli sprzedawca tak ustawił aukcję, to niestety nie widzę w tym przypadku innego rozwiązania. Najwidoczniej chce w ten sposób dorobić do sprzedaży.

      Usuń
  10. Jestem właśnie na etapie zakupu pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pedzle RT ale do oczu i ...nie zachwycaja mnie szczegolnie,ale musze przyznac ze sa solidnie wykonane,nie gubia wlosia.nie rozklejaja sie itd...ten jednak mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oczu akurat nie mam, bo nie wzbudziły mojego zaufania. Natomiast te do twarzy sprawdzają się świetnie.

      Usuń
  12. Widziałam w rossmanie te pędzle tylko nie wiem czy akurat ten. Mam ochotę go sobie kupić☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie ten pędzel bardzo, ale ostatnio coraz chętniej patrzę w kierunku Zoevy... i sama nie wiem co lepsze :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zoevy skompletowałam sobie pędzle do oczu i już napisałam ich recenzję :
      http://www.iwetto.com/2014/06/pedzle-do-makijazu-zoeva-makeup-brushes.html

      Usuń
  14. ja uważam, ze warto zainwestować w porządne pędzle

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie widziałam ich w ani jednym Ross :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę się w końcu skusić na jakiś pędzel RT :P Kuszą mnie od dawna już :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i lubię, ale ostatnio przebiło go jajeczko z RT :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobre i niewiele różni się od Beauty Blendera.

      Usuń
  18. Po nieudanej przygodzie z zestawem duo fiber jakoś omijam te pędzle, ale kto wie co będzie jutro :) możliwe, że się kiedyś znowu skusze. Na razie króluje u mnie Zoeva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam ten zestaw i posłałam w świat. Niestety moich oczekiwań też nie spełnił.

      Usuń
  19. miałam jeszcze niedawno ten pędzel ale mi się rozkleił i wyszły z niego wszystkie włoski :( zastanawiam się czy kupić go ponownie, czy spróbować cos innego? ten mi się świetnie sprawdzał do podkładów, różów, brązera. Byl taki uniwersalny, szkoda, że nie wytrzymał długo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że jeszcze nie trafił mi się taki egzemplarz.

      Usuń
  20. Mam bardzo podobny pędzel, spisuje się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przydatny pędzelek, ale wolę go do kremowego różu niż podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi w tych pędzlach nie odpowiada wygląd:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten sam model już ponad dwa lata - zgadzam się z każdym zdaniem, używa i pierze się go bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten pędzel ale sprawdza mi się tylko do bronzera ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. mam i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten pędzel, niezastąpiony do nakładania podkładu!

    OdpowiedzUsuń
  27. przygarnęłabym go z otwartymi ramionami :D słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii w ogóle o Real Techniques

    OdpowiedzUsuń
  28. Do podkładu wolę flat topy, ale ten brzmi bardzo ciekawie, chyba użyłabym go do brązera :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupiłam właśnie z Rossmanie ten pędzel za 40 zł:) Używam go najczęściej do różu/brązera, jest więc wielozadaniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten pędzel od roku i wciąż jest jak nowy...Jest niezastąpiony przy nakładaniu podkładu czy kremu BB, pięknie wszystko rozprowadza, nawet lekko kryjące podkłady kryją z nim dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czekam na jego pojawienie się w którymś Rossmannie blisko mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pędzle z RT bardzo mnie rozczarowały i ze wszystkich zestawów jakie mam jedynie pędzel do podkładu jeszcze jakoś się trzyma i mi służy. Reszta to jak dla mnie porażka choć przyznam że nowa seria pędzlów przyciąga kobiece oko a cena skutecznie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od dłuższego czasu się nad nim zastanawiam :) Mam ich pędzel do różu, który bardzo lubię i jest dla mnie praktycznie nie do zastąpienia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie widziałam ich jeszcze w moim Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czaje się na niego od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam i bardzo lubię, ale częściej jednak sięgam po pędzel Silk Finish z nr 102 marki Zoeva. Jakiś taki przyjemniejszy jest od RT ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam kabuki od Real Techniques, w ciągu 3 lat pędzel nie stracił nawet włoska.

    PS W żadnym Rossmannie nie widziałam jeszcze pędzli Real Techniques, ale mam nadzieję, że niebawem ulegnie to zmianie:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).