7.08.2013

Zmiany

Zmiany są dobre, jeżeli są zmianami na lepsze- tak sobie zawsze powtarzam. Kiedy zakładałam bloga kilka lat temu miał być tylko dodatkiem do mojego kanału na YT. Wtedy nie przypuszczałam, że całkowicie przerzucę się na blogowanie. Pewne decyzje, które podjęłam przy jego zakładaniu bardzo mi ciążyły i postanowiłam wszystko odkręcić.



Już jakiś czas temu wykupiłam domenę, żeby adres bloga był prostszy i łatwiejszy do zapamiętania (www.iwetto.com). Postanowiłam też pożegnać się z nazwą Black Beauty Bag, ponieważ istnieje już taka na zagranicznym blogspocie. Od dzisiaj blog będzie znany pod moim nickiem, czyli Iwetto. Z obserwacji wiem, że i tak większość z Was nie pamiętała wcześniejszej nazwy i w statystykach zawsze szukała go po moim nicku. Od dzisiaj jest tu tylko Iwetto :) 

Zapraszam też Was na: 

Przy okazji prośba też do innych blogerek, żeby jeszcze raz dodały mojego bloga do blogrolla ;) 

86 komentarzy

  1. Może i wygodniej, ale jakoś tak tu pusto bez róży na górze ;) Czy przewidujesz jeszcze powrót do vlogowania? Bardzo lubiłam Twoje filmiki i aż sama się dziwię, że już tyle czasu minęło odkąd przestałaś nagrywać. Za szybko wszystko ucieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz faktycznie pusto, może z czasem coś wymyślę jako nagłówek :)
      Co do YT to raczej wątpię. Kiedy sądziłam, że jeszcze do tego wrócę, teraz nie mam do tego już serca ;)

      Usuń
    2. Z mojej perspektywy jako osoby oglądającej wielka szkoda, ale całkowicie rozumiem - wszystko w życiu się zmienia ;)

      Usuń
    3. Karolino, dziękuję za propozycję, ale dam radę sama :*

      Usuń
    4. Tez bym filmiki poogladala:) uwielbialam cie na yt potem znalazlam bloga i sie zastanawialam czy ty to ty:P

      Usuń
    5. Tak to ja :D

      Usuń
  2. ok, jest ładnie i prosto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7.8.13

    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze przecież jest to, co piszesz. Ale i tak jest pięknie (:

    OdpowiedzUsuń
  5. im prosciej tym lepiej. jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany są dobre, u mnie na blogu przydałoby się odświeżenie nagłówka, ale w te upały zwyczajnie nie chce mi się nad tym siedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę kilka kosmetycznych zmian wprowadzić, ale poczekam na wenę ;D

      Usuń
  8. Bardzo pozytywne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany poszły w dobrym kierunku, także myślę nad wykupieniem domeny. No i marzy mi się całkowita zmiana wyglądu mojego bloga, bo jakiś taki ubogi mi się wydaje :)
    W końcu dotarły do mnie pędzle Joursna, pudełeczka zmasakrowane, ale pędzle w stanie idealnym. Po wstępnym zapoznaniu stwierdzam, że pędzelki są świetne, zobaczymy jak się sprawdzą przy pracy:)Dokupię resztę :) dzięki za cynk :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wykupienie domeny, szczególnie jeżeli chcesz się zaangażować w blogowanie na dobre :) Co do pędzli to zamówiłam dwa kolejne, są świetne :D

      Usuń
    2. zmiany są dobre :)
      A można zapytać ile czekałyście na pędzle? Bo ja swoje zamówiłam już miesiąc temu, ale nadal nic nie doszło ;/

      Usuń
    3. właśnie miesiąc czekałam ;) Kiedy zaczęłam się niecierpliwić, to wtedy przyszły.

      Usuń
    4. Ja coś ponad miesiąc, też się już zaczęłam niecierpliwić i już miałam pisać do sprzedawcy :) ale już u mnie są ... a kolejne w drodze do mnie :D

      Usuń
    5. uspokoiłyście mnie, więc jeszcze trochę cierpliwie poczekam :)

      Usuń
    6. Moje też dzisiaj dotarły :)

      Usuń
  10. Super :)
    Sama mam domenę od ponad roku i to była świetna decyzja :)

    To teraz czekam na charakterystyczny baner :) Szkoda, że nie chcesz się pokazać na YT, ale rozumiem. Spróbowałam tego i to chyba nie dla mnie, ale znowu mąż mnie namawia :DDD Poszłam za to w rozszerzenie działalności z innej strony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wrzucałaś filmiki na YT? Szkoda, że mnie to ominęło :) A co to za rozszerzenie działalności?

      Usuń
    2. Nie są udostępnione :P Jeżeli się zdecyduję to dam znać a może z czasem ulegnę namowom męża, ale z drugiej strony nie bardzo ogarniam to ;))) Nie wiem, czy się nadaję do takiego gadania.
      Nie chcę na razie zapeszać, ale dostałam bardzo fajną propozycję :)

      Usuń
    3. wow! i jeszcze raz wow! troche swiezej krwi na youtube!!!!:DD czekamy :))))

      Usuń
    4. Nie jest to łatwe, ale większość woli jednak oglądać (nie zawsze słuchać) niż czytać ;)

      Usuń
    5. No właśnie :) Należę do osób, które lubią słuchać i czytać więc mam problem z podejściem większości ;)))

      Hunger, Iwetto na pewno dowiecie się zanim info pójdzie w eter.
      Na razie zostaję przy pisaniu :) To też zajmuje sporo czasu i przygotowania. A nie wyobrażam sobie nagrywania gdzie popadnie i plecenia trzy po trzy....

      Usuń
    6. Liczę na pewne względu i zaproszenie na prapremierę jakby co ;)

      Doskonale Ciebie rozumiem, mi nagranie 10 min zajmowało czasami godzinę, kiedy słowo się nie kleiło albo coś chciałam zrobić perfekcyjnie. Ech... teraz mi szkoda czasu :P

      Usuń
    7. To jest jasne jak słońce :))))Rany, ale to brzmi :P

      Wiem, że jestem zbyt spięta to raz, a dwa potrzebny konspekt. I jak to brzmi :))) Dlatego też doceniam dobrze przygotowane i zrobione filmiki, bo jednocześnie wiem ILE to pochłonęło czasu i przygotowań.
      To jest niesamowite wyzwanie :)

      A tak z ciekawości, nadal można Cię znaleźć na YT? :) Z chęcią bym posłuchała, co miałaś do powiedzenia.

      Usuń
    8. Nie, usunęłam filmiki ;) Ale z sentymentu mam wszystkie na CD ;)

      Usuń
  11. Iwetto o wiele łatwiej zapamiętac ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy baner by się przydał, ale i tak najważniejsze są twoje posty :) Co do YT to ja też nie mam już serca do nagrywania, za dużo czasu to zajmowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Straszny pochłaniacz czasu :)

      Usuń
  13. Najlepsza decyzja ever :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój blog wygląda podobnie :D
    chciałam też mieć takie kółeczka z portalami społecznościowymi ale nie potrafię tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7.8.13

    ja też nazwy nie pamiętałam :) tylko Twój nick :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam, na swoim zawsze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie wiedziałam o kogo chodzi, jeśli gdzieś w sieci trafiałam na nazwę "black beauty bag" zawsze byłaś dla mnie Iwetto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też bez wyrzutów sumienia rozstałam się z Tą nazwą :)

      Usuń
  18. Zmiany zawsze są dobre ;)

    zapraszam ;3
    breath-of-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. to fakt pamietałam tylko po nicku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie! Ja też Cię pamiętałam tylko po nicku jak większość blogerek. :) Najgorsze jest to że mój blogroll się zepsuł i nie potrafię nic zrobić, nawet pisałam kilka razy do centrum pomocy i oni też mi nie odpisują. :( Lubię zmiany, zwłaszcza te na lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogroll już od dawna szwankuje, ale mogliby w końcu coś z tym zrobić :]

      Usuń
  21. Muszę przyznać, że miałam zawsze w głowie nazwę tego bloga, ale i tak zawsze myślałam o nim jako Iwetto, więc to chyba trafna decyzja :) Fajnie, jakbyś dodała jednak jakiś nagłówek, ale jak napisałaś - wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, wyjęłaś mi to z ust :-) Miałam dokładnie tak samo. Pamiętałam, że Twój blog nazywał się "Black Beauty Bag", ale zawsze jak z kimś rozmawiałam i mówiłam, że zobacz sobie tu a tu, a tam jest taka opinia i gdy wspominałam o Tobie to właśnie w formie: "Zobacz na blogu u Iwetto". Dlatego lepszej nazwy nie mogłaś zaklepać dla swojego bloga :-).

      P.S - Ja niestety się spóźniłam (bo kiedyś byłam bardzo słabą oglądaczką youtubową) i nie widziałam ani jednego Twojego filmiku na YT, szkoda :-(

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny :) Nad dodatkami na pewno popracuję , nagłówek też będzie :)
      A co do filmików to nic straconego, naprawdę ;) Tutaj jest więcej o kosmach :D

      Usuń
  22. fajnie, naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy7.8.13

    Słuszne zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A wiesz, że właśnie przed chwilką tak Cię szukałam?:D Hehe...

    OdpowiedzUsuń
  25. lepiej!lepiej!!!:), ja na poczatku nigdy nie moglam zapamietac, co mam dokladnie wspisac w google i wyskakiwaly mi inne blogi:PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe widziałam w statystykach jak można przekręcić tę nazwę :)

      Usuń
  26. Myślę, że podjęłaś dobrą decyzję :) Ja też zawsze kojarzyłam Cię jako Iwetto, choć wiedziałam, że blog ma inną nazwę. Teraz tylko fajny nagłówek i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozytywne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie i tak zawsze funkcjonowałaś pod nazwą "Iwetto" :) Blogroll już uzupełniony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż widzę że nieźle szwankuje, bo u mnie cały czas pojawia się stara nazwa ;]

      Usuń
    2. O! Ale u Ciebie już jest nowa nazwa, to super :)

      Usuń
  29. Wydaje mi się, że zmiana na plus, ale to Ty sama pewnie najlepiej wiesz:) Dla mnie i tak zawsze byłaś Iwetto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla większości, dlatego z łatwością się rozstałam z nazwą ;)

      Usuń
  30. też myślę nad zmianami...

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie:] nie wiedziałam, że miałaś kanał YT, nie chcesz do tego wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;D Tzn czasami, ale kiedy sobie przypominam całą tę otoczkę, to mi przechodzi :P

      Usuń
  32. Gratuluje takiego osiągniecia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już wcześniej zauważyłam zmianę adresu strony i przyznam, że skrócona wersja o wiele bardziej ułatwiła mi odwiedzanie Twojego bloga, gdyż Google+ trochę mi to utrudniało :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny ten kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  35. A czy kiedyś wrócisz do nagrywania ???

    OdpowiedzUsuń
  36. oglądałam cię od pierwszych filmików na yt, potem jakoś przestałam się interesować yt (ach, ten internet z limitem) ale twojego bloga bardzo lubię i cieszę się, że go znalazłam "po latach"
    właśnie po nicku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie tu u Ciebie:) Lubię kwiatki i takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy10.8.13

    Wszedłem tu dzisiaj i mówię: dafuq! Zmiany, zmiany! Na plus oczywiście. Dodałaś koloru i od razu wszystko się ożywiło. Super. Strasznie mi się podoba : ))

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).