10.07.2012

Urlopowo

Mój wypoczynek dobiega już praktycznie końca. Jak zwykle naobiecywałam sobie zrobić tyyyle rzeczy, z czego nie wynikło praktycznie nic. Oczywiście na czele stało spamowanie na blogu ;)  Jakoś tak wyszło, że wszystkiego mi się odechciało. Może to nawet i lepiej, w końcu urlop powinien być czasem, kiedy robi się to na co ma się ochotę, prawda?  W końcu codzienność przynosi wiele obowiązków i czyichś oczekiwań do spełnienia, więc urlop powinien być od tego wolny. Tylko czemu mam wyrzuty sumienia? ;) 



I jak na złość aparat nie chce złapać koloru lakieru marki Rimmel w odcieniu 825 Sky High, a jest obłędnie piękny i taki mój. Wychodzi niebieski, a w rzeczywistości to piękna zieleń, wpadająca w szmaragd. 



Wzornik :

http://www.matas.dk/rimmel-60-seconds-nail-polish-825-sky-high

Ogromną zaletą serii lakierów 60 seconds jest pędzelek- super szeroki! Dzięki niemu wystarczy jedno maźnięcie i cała płytka jest równomiernie pokryta. Jestem zachwycona także jego kryjącą konsystencją oraz kremowym wykończeniem. Dodatkowo szybko wysycha, na tyle że nawet nie używałam Seche Vite. To jest po prostu ideał na lato :) Jedyne co jest mi jeszcze niewiadome to trwałość, ale patrząc po jego strukturze powinien nosić się długo, albo schodzić płatami. Ale co tam , cieszę się kolorem :) 

A na koniec jeszcze dzisiejsze łowy, dokonane w małej drogerii. Skusiłam się na nową wersję żelu do brwi Delii oraz dwa lakiery Paese z serii Mini Me w odcieniach brzoskwiniowych (od lewej) 157 i 156.


A w przygotowaniu mam już następne, obszerniejsze notki ;) Między innymi chce Was w końcu zapoznać z tytułową kosmetyczką :) Najwyższa pora!


25 komentarzy

  1. Ładny ten odcień niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze byłam ciekawa jak ten żel na brwiach wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przygotowuję notkę o tym samym lakierze! I też ciężko mi było uchwycić kolor :)
    Co do aplikacji, to rzeczywiście jedna warstwa spokojnie wystarczy aby pokryć płytkę ale za to końcówki ścierają się już po kilku godzinach. Jeśli się położy 2 warstwy to z wytrzymałością jest o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. troszkę się różni od wzornika :D

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wdowa Po Stalinie Naturalnie i za to go lubię :) Kupiłam żel Celii i niestety jest nieporównywalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Magdawe Faktycznie troszkę zaczął mi się ścierać, ale sądzę że i tak jest całkiem niezły jak za tą kwotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Tamli to mocno ;) Ale szukałam zdjęć w google i nikt nie oddał jego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepsze są te 60. z rimmela, ostatnio wygryzają nawet moje opi :( szkoda za tak malo kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 60sekonds na prawde dobre na lato: dobry pędzelek,można nawet tylko 1 malować i szybko wysychają na paznokciach. Ja mam czeriwń.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Cuks ♥Też ubolewam nad małą gama kolorystyczną, wszystkie kolory takie trochę oklepane, ale jakość zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @neokatrinaCieszę się, że nie tylko ja je tak pozytywnie oceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @DariaTak naprawdę to zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. lakier kameleon - tez tak mialam z ostatnim lakierem - na zdjeciu wyglada bardziej niebiesko a naprawde blizej mu do mocnej zieleni...ehhh, nie lubie lakierow z cienkimi, chwiejnymi pedzelkami, wiec powyzszy jest idealny, pod wzgledem koloru rowniez :) moze znajde u siebie....

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy11.7.12

    bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @youriturielCienkie pędzelki to dla mnie istna mordęga- nie lubie i unikam. Ten ma idealną ilość włosia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. @77gerdaNiestety w rzeczywistości jest inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. @holiday in hollywoodNiestety w rzeczywistości jest inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre kolory są trudne do obfocenia :( niestety.
    Lubię szerokie pędzelki przy lakierach :)

    Staram się robić listy, opierać na nich bo jak sobie naobiecuję i zaplanuję to później nic z tego nie wychodzi a w formie zadaniowej lepiej to funkcjonuje.
    Najważniejsze, że wypoczęłaś podczas urlopu, prawda ?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Hexx anao tak! Wyleniłam się za wszystkie czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolor :) Lubię te lakiery Rimmel z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny odcień - niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).