23.07.2011

Innowacje :D

Na dole okna przeglądarki pojawił się magiczny pasek :

KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ!
Dzięki niemu, możecie dołączyć do mnie na Twitterze lub Facebooku, a także polecić moją stronę przy pomocy innych portali. Znajduje się tam też okno do szybkiego przeszukiwania bloga, co pozwoli Wam dotrzeć do kosmetyków, które Was interesują. Poza tym pasek jest z Wami przez cały czas: nie musicie przewijać całej strony w poszukiwaniu interesującego Was "buttona" czy linku. Mam nadzieję, że innowacja Wam się spodoba :)

Zachęcam także do polubienia mojego bloga na Facebooku:
Iwetto's Black Beauty Bag

Przy pomocy paska także możecie to zrobić ;)
Czyż nie jest funkcjonalny?
Koniecznie podzielcie się ze mną opinią na jego temat!

13 komentarzy

  1. Fajny patent z tym paskiem :) A poza tym to świetny blog, także zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie widziałam ten pasek :)
    też muszę sobie coś takiego kiedys u siebie sprawić :P
    Buzia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki!!! Nareszcie ktoś się odezwał ;D Już myślałam, że będzie zero odzewu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejciu! :D
    XXI wiek na blogu Iwetto pelna para :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale gadżety ;D technologiczne szaleństwo ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Tobie trafiłam na stronkę shabbyblogs i podrasowałam trochę swoje maleństwo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. * Princetonxgirl - uwielbiam technologiczne nowinki XD

    * Mizz Vintage - cieszy mnie to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi niestety przez to bardzo się zacina twój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Poważnie??? Mi śmiga dobrze i sprawdzałam na trzech różnych łączach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rozwiązanie,szkoda ,że jestem komputerowym beztalenciem i mój blog jest bardzo prościutki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda - gdybyś miała jakieś pytania chętnie służe pomocą. W miarę swoich możliwości oczywiście, bo wszystkiego jeszcze nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).