3.02.2011

Czy to już ideał?

Od kilku ładnych lat nie miałam przyjemności z podkładem firmy Rimmel, a to dlatego że się na nich obraziłam. Dawno dawno temu wyprodukowali podkład idealny dla mnie- i w odcieniu i w jakości, czyli Rimmel Hydrasense. Świetny nawilżający podkład, który dawał naturalne wykończenie i idealnie do mnie pasował. Niestety! Najpierw zlikwidowali mój odcień (czyli najjaśniejszy), a później go wycofali. I uwierzcie mi , że od tamtej pory nie miałam kilka razy tego samego podkładu. Nic nie było w stanie mnie zadowolić i dać podobny efekt co Hydrasense, więc szukałam dalej.

Ostatnio moją uwagę przykuł Match Perfection i stał się nadzieją na idealny fluid.
Mój wybór padł na odcień najjaśniejszy, czyli 100 Ivory. Opis producenta jeszcze bardziej mnie zachęcił do zakupu :

"Dzięki technologii SMART TONE dopasowuje się do naturalnego koloru i struktury skóry. Daje efekt naturalnego makijażu. Zawiera kompleks tlenowy, dzięki któremu skóra oddycha, jest nawilżona i odżywiona"

Ostatnie słowa mnie przekonały, ponieważ jako posiadaczka cery mieszanej nie potrzebuję idealnego matowienia, tylko naturalnego, zdrowego wyglądu. Zdziwił mnie natomiast brak składu kosmetyku na opakowaniu i co najdziwniejsze w internecie też ciężko go znaleźć (mi się to w ogóle nie udało).
Podstawowym plusem produktu jest SPF 15. Poza tym kolor mi przypasował, tak samo konsystencja i zapach.






Świetnie się rozprowadza na skórze i zgrywa z moją karnacją. Świeżo po aplikacji skóra się świeci, ale wystarczy odczekać chwilę aby fluid wysechł i pozostawił naturalne wykończenie. Nie kryje niedoskonałości, jest typowo średnio kryjącym podkładem, dlatego użycie korektora jest wskazane. Ujednolica koloryt cery i daje rozświetlony, naturalny efekt. Trwałość także jest średnia: w przeciągu dnia niestety w moim wypadku jest coraz mniej widoczny.Cera wygląda po nim dobrze i świeci się minimalnie w strefie T , co bez problemu daje się skorygować bibułką matującą.

Wydaje się ideałem, jednak nim nie jest. Sprawdza się naprawdę dobrze, ale czegoś mu brakuje.
Nasuwa mi się pytanie czy to może Ja już mam takie wysokie oczekiwania, że nic nie jest mnie w stanie zadowolić? Cóż będę szukać mimo wszystko dalej, a Rimmel Match Perfection będzie dla mnie kopią zapasową, takim swoistym wyjściem awaryjnym.

Buziaki :*

47 komentarzy

  1. z podkładami jest strasznie ciężko, albo na pierwszy rzut wydaje nam się że jest idealny a później zmieniamy zdanie, albo na odwrót :D

    ja akurat testuję Astor Perfect Stay 24h, kolor mi odpowiada lecz konsystencja chyba nie do końca także jak nie urok to... :D

    ps. widziałam tyle Twoich komentarzy na blogach, że i do Ciebie zawitałam także ładnie się witam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przetestowałam naprawdę wiele podkładów, od tych mega tanich po te naprawdę drogie i doszłam do wniosku, że chyba nie znajdę ideału, więc nie mam sensu tracić kupę kasy na poszukiwanie idealnego. Teraz trzymam się Lirene Matte zamiennie z Lirene City Matt i jest ok. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz po prostu naturę łowcy i poszukiwaczki :)
    idealny podkład moim zdaniem nie istnieje ;p zawsze jest jakieś ale, jak to mówią "albo rybki albo akwarium" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zauważyłam, że Rimmel coś się poprawił, nie wiem czy w Polsce także, ale tutaj w Anglii napewno. Nie tylko mówię o kolorówce ale także i o odżywkach do paznokci i lakierach.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, ja odkąd "zasmakowałam" podkładów mineralnych (tych sypkich, stuprocentowo mineralnych typu Lumiere, EDM, Lauress, Sweetscents) jakoś nie wyobrażam sobie powrotu do fluidów... więc problem mam z głowy ;)) Ale słyszałam sporo dobrego o fluidzie Bourjois Healthy Mix :) spróbuj, mają w ofercie jasny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jest za bardzo pomaranczowy, bo na fotkach taki sie wydaje? :)
    ja poluje na revlon color stay, bo potrzebuje mocnego krycia i idealnego matu! :)
    buzka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to używam Revlon do skóry tłustej i jak dla mnie jest idealnym podkładem. A z Rimmel nie miałam do czynienia:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada sie ciekawie:). Tylko ten odcień taki trochę ciemny się wydaje, albo tak tylko na zdjeciach wyszedł?

    Ja wlasnie szukam teraz jakiegoś podkładu bo kończy mi się mój Healthy Mix z Bourjois, ale chcialam coś mocniej kryjacego - więc wnioskuję z twojej recenzji, że ten raczej słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też go od ponad miesiąca używam, ale kolejny raz raczej nie kupie. Jednak dla mnie to nie jest to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam ten podkład, nawet zrobiłam jego videorecencję - http://www.youtube.com/watch?v=pF3gGDuuctU

    jestem z niego bardzo zadowolona ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten podkład i nie jestem z niego zadowolona.. Mimo najjaśniejszego odcienia - takiego jak Ty masz, to jest dla mnie zbyt rozowy... Lezy w szafce i sie marnuje...

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest najjasniejszy odcien?bo wyglada na nieco ciemny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jest on za różowy i oddałam go mamie teraz używam Bourjois helthy mix i jest dla mnie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaprasszam na wymianke :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powiek Ci szczerze że ja miałam podobnie. Od pewnego czasu używam podkładu firmy Dior Skin Forever. Podkład jest idealny ale jego cena odstrasza. Mam wiele innych podkładów zapasowych ale zauważyłam, że jestem uzalezniona od tego Diora.Teraz we wszystkich innych czegoś mi zawsze brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  16. *Ewa *kleopatre - Na zdjęciach wyszedł tak ciemno ;/ Ogólnie jest jasnym podkładem, średnio kryjącym.

    *Asia N- Dla mnie odcień różowy jest idealny, bo mam zimną karnacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podkładów na rynku jest tyle, ze masz prawo mieć wygórowane oczekiwania ;)


    ---
    www.disco-diva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam Maybelline Pure Liquid Mineral...
    O losie to jakaś porażka przynajmniej na mojej twarzy!!
    Już 100 razy lepszy Oriflame którego wykańczam...
    U mnie się nie sprawdził...

    Westa

    OdpowiedzUsuń
  19. również używam tego podkładu :)

    zapraszam do mnie :

    http://miedzyslowamitutu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wtapia się za bardzo w skóre, chyba jest dla ciebie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  21. Póki co jestem na etapie poszukiwań :) Często zamiast podkładu robię sobie krem tonujacy- wtedy znacznie łatwiej go rozprowadzić :)
    Iw... fajnie , że jestes na youtube-uwielbiam twą naturalność :) A trik związany z rozbijaniem butów stosuję z powodzeniem :D
    Ps. Przepraszam za Off top :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana WyTAGowałam Cię na moim blogu do nagrody "uznaniowej" dla bloggerek :)
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś zatagowana: http://mojakosmetykomania.blogspot.com/2011/03/tag-versatile-blogger.html :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś oTAGowana :)
    Szczegóły na: http://oczy-osy.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś OTAGOWANA.
    http://zakupokosmetykoholiczka.blogspot.com/2011/03/tag-versatile-blogger-awards.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. mój ideał stoi gdzieś na półce sklepowej :((
    i nie mogę go znaleźć :(
    ale może skuszę się na ten podkład ? kto wie

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    Podoba mi się Twój blog ;] Co prawda wszystkich wpisów jeszcze nie przeczytałam, ale na pierwszy rzut oka i przeczytaniu wpisu, będę częściej tutaj przychodzić ;]
    Naprawdę jestem zdziwiona, że trudno znaleźć skład tego podkładu. Poza tym mimo, że jest to kolor ivory jest całkiem ciemny, albo to może przez zdjęcie.
    Im więcej poznajesz produktów i je testujesz, wydaje mi się, że przez to wzrasta w jakiś sposób Twoje oczekiwanie na temat danego produktu ;] Szukaj aż znajdziesz ;P
    Przy okazji zapraszam na mój nowo powstały blog ;D (http://jolivisage-pl.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  28. FAJNY BLOG!
    ZAPRASZAM DO MNIE! yellow-glass.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16.3.11

    Podkład ciekawy ale brak składu jest niepokojący :/
    Czasem może lepiej nie wiedzieć co fundujemy naszym twarzom ;)
    Bardzo fajny, ciekawy blog i kanał na YouTube oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. mi niestety nie było dane go wypróbować - jednak odcienie są zbyt ciemne :( za to moja rodzicielka jest z niego bardzo zadowolona :D
    a z tym poszukiwaniem ideału to norma, w szczególności dla 'nas' ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam na twarzy juz wiele podkładów, ale rimmel jest nie zastąpiony <33

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety muszę szukać podkładu który idealnie się sprawdzi przy cerze tłustej/mieszanej, zależy mi na efekcie matu, póki co korzystam z Lirene City matt i wydaje się być ok, aczkolwiek gdy tylko się skończy, przerzucę się na Revlon :)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. testowalam i nie sprawdzil sie u mnie w ogole . mam tlusta cere i po szybkim czasie zaczynalam sie po nim blyszczec . zupelny niewypal!

    OdpowiedzUsuń
  35. specjaliści z Rimmel'a powinni dostać porządnie po tyłku, mnie też zlikwidowali "mój odcień idealny", tyle że z kolei był to puder w kamieniu... ech :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No dobra mnie zainteresował ;D
    Świetny blog obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze, a mi właśnie ten podkład totalnie nie podpasował! :(

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog!!! :)
    zapraszamy do nas:
    ...J&M...

    http://dzejemm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy19.4.11

    po kilku latach z makijażem również nie mogę znaleźć swojego ideału :)
    zapraszm do sibie + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mam takie same wrażenia. niestety dla mnie jest za rzadki i troche u mnie ciemnieje ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię ten fluid, zapraszam do mnie:
    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uzywam tego samego podkladu :) i tez czegos mi w nim brakuje chociaz jest dobry + :)
    dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  43. nie martw sie kochana nie tylko tobie trudno dogodzić ... mi też

    moj idealny podkład musi
    - w miare dobrze kryć - troszke bardziej niż srednio [ bo tak lubie]
    - musi matowić cere ale nie dawać chamskiego matu
    - musi być z odcieniem zimego beżu
    - musi sie dobrze rozprowadzać

    puki co minimalnie te cechy posiada matujący pierre renee takie biały ... ale nie wytrzymuje idealnie do konca dnia ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Też od jakiegoś czasu takiego używałam, nawet ten sam kolor. Zadowalający aczkolwiek nieidealny:P Pare dni temu niestety spadł mi i go rozbiłam... Mam zamiar kupić podkład revlonu, pare osób mi go poleciło. Próbowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat Revlonowego podkładu nie miałam, więc nie pomogę ;)

      Usuń
  45. jak dla mnie jest za wodnisty :) nie lubię takich

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).