31.01.2011

I love Berlin!

Tak tak tak!


Nie mogę się oprzeć edycjom limitowanym  Essence, więc i tym razem musiało się skończyć na małym co nie co ;D
Obowiązkowo musiał być lakier! Piękna morska zieleń -03 Green Grass. Uwielbiam tego typu kolorki.


Lakiery Essence ogólnie bardzo lubię i co do jakości nie mam zastrzeżeń. 
Natomiast gapiąc się na tą limitkę w drogerii, zdałam sobie sprawę, że oprócz żelowych linerów nie mam żadnego zwykłego. Dlatego czarny wylądował w moim koszyku. Bardzo mi się spodobał zawarty w nim delikatny brokacik, który miałam nadzieję, że pozostawi ciekawy efekt na oku.


Eyeliner ma bardzo wygodny, cienki pędzelek, którym bez problemu można wykonać dowolną kreseczkę. Aplikuje się równomiernie i jednolicie. Na szczęście mnie nie podrażnił (linery brokatowe Essence niestety wywoływały u mnie lekkie pieczenie. Jeżeli macie podobny problem, to dobrym sposobem jest nałożenie takiego produktu na kreskę, wcześniej wykonaną kredką lub innym linerem- u mnie działało i nie odczuwałam już dyskomfortu).
Utrzymał mi się na oku przez cały dzień, dobrze się zmywał przy demakijażu. 
Natomiast brokaciku niestety w ogóle nie widać. Wynika to też z tego, że na pędzelku nie wiele się go udaje wydostać z opakowania- większość zostaje w środku. Szkoda, bo chciałam uzyskać taki pośredni efekt, aby ten liner nie był tak bardzo intensywny, a kreseczka migotała i odbijała światło.
Ogólnie jestem zadowolona, bo jednak dobry liner za 7 zł to trafiony zakup.

W skład tej edycji limitowanej wchodzi jeszcze paletka cieni, błyszczyki w słoiczku, oczywiście inne kolory lakierów i lakier do zdobień, eyelinery w dwóch innych odcieniach oraz ozdoby do paznokci i pilnik. Wszystko dostępne jest w sieci Drogerie Natura. 
Dodam, że w sieci Douglas jest już dostępna limitka Black & White, na którą także poluję ;) Niestety nie ma jej w żadnej z przeze mnie odwiedzanych punktów ;( 
A chcę tylko top coat White Holo, który z każdego lakieru zrobi holo :)
Życzcie mi powodzenia ;D 

Buziaki :*

23 komentarze

  1. Trzymam kciuki! ja uważam berlin za chyba najbardziej udaną ostatnio limitowankę- szczególnie cienie..mają super opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie w Douglasie półki się uginają pod ciężarem limitki Black&White;) A obok I love Berlin po prostu nie mogłam przejść obojętnie, z wiadomych względów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie I love Berlin nie zachwycił na szczęście; lakier ma fajny odcień, widziałam wczoraj Twój filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdego zrobi Holo? :O Kup i mi! XD (możesz to wziąć na serio ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy,slinie sie do lakieru:D Cienie mnie nie kusza ale linery jak najbardziej!juz nie moge sie doczekac kiedy bede miala w swoim posiadaniu kosmetyki!
    Black & White podoba mi sie ale marzy mi sie glownie czarny lakier,moze sie uda...

    Trzymam kciuki za zdobycie holo:*

    OdpowiedzUsuń
  6. az takiego holo to on nie robi... ale jest fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też skusiłam się na ten liner, ale jestem średnio zadowolona :( Nie dość, że rozczarował mnie właśnie tym, że te drobinki są praktycznie niewidoczne, to jeszcze aplikator też pozostawia według mnie nieco do życzenia. Ale z drugiej strony to tylko 7 złotych :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała seria bardzo zachęca. Fajne kolorki zrobili, szczególnie interesują mnie eyelinery, koniecznie napisz coś więcej na ten temat jak już "potestujesz".

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy. Strasznie zaluje, ze w USA nie ma e.l.f., catrice ani p2 :( Ale coz, nie mozna miec wszystkiego :/

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę, że większość blogowiczek ogarnęło essencowo-berlinowe szaleństwo :) ja żałuję, że nie kupiłam żadnego linera i chyba sie jednak po jakiś wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor lakieru jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. *Brunett - Cienie oglądałam, ale wydały mi się słabo napigmentowane jak je pacnęłam palcem ;) Z resztą cieni i tak mam pod dostatkiem :)

    *MizzV- W Wwie tylko w dużych Galeriach jest ta limitka, w mniejszych albo nie mają wcale albo może dostaną w przyszłości. Poza tym mam wrażenie , że limitki z Douglasów szybciej znikają niż z Natur ;)

    *Seraphase- najpierw muszę w ogóle znaleźć tę limitkę ;)

    *Hexxana- A czemuż to akurat padło na czarny lakier ?

    *Cammie- widze, że też się zawiodłaś na drobinkach :( Szkoda, będziemy musiały szukać dalej :)

    *Cantiq- w zasadzie nic więcej nie mam do doania, niż to co już napisałam ;) Liner ok , ale szkoda że tych drobinek nie widać.

    *Urban- Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak Ja Ci zazdroszczę ;) Chociażby samych promocji, które są w Usa ;)

    *pannajoanna- hahahaha mnie kusi każda limitka z Essence, więc zawsze znajdę coś dla siebie ;)


    Dzięki dziewczyny za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy jeszcze coś dostanę w mojej naturze,Green Grass-lakier w moim ulubionym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pochwal się koniecznie co wybrałaś dla siebie z tej limitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam ten plyn micelarny z perfecty;)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki , wypróbuje w takim razie ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.2.11

    też lubie essence ;d
    fajnego masz bloga, dodaje do obserwowanych ;) zapraszam przy okazji do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog ;) chyba też się skuszę na ten lakier do paznokci wkońcu nie drogi . Znasz moze jakas dobra odzywke na rozdwajajace sie paznokcie? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. top holo nie robi holo, spokojnie można sobie go odpuścić ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie szukałam jakiegoś nowego eyelinera:)może właśnie tego spróbuje:).Zapraszam na mojego bloga:):
    http://welcomeinworldofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio kupiłam te naklejki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też lubie lakiery z essence szybko schną!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haaa! :D I love Berlin uwielbiam :) aach jak ja kocham moją sis że robi mi takie prezenciki ^^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).