18.01.2014

SMOKED / Urban Decay

W zeszłym miesiącu pokazywałam na blogu najnowszą paletkę Urban Decay Naked 3. Cała ta seria jest idealna do makijaży dziennych, dzięki stonowanym kolorom, które utrzymane są w neutralnych odcieniach. Natomiast do wieczorowych i bardziej wyrazistych najlepsza jest Smoked!

Kupiłam ją na stronie Lookfantasic za niecałe 150 zł. Paletka dodatkowo zawiera czarną żelową kredkę oraz mini bazę pod cienie w klasycznej wersji. Jest też mini książeczka z propozycjami makijaży. Sama paletka jest solidnie wykonana, obita materiałem, ale takim który się nie brudzi. Dodatkowo zamykana jest na suwak, co jest bardzo praktyczne oraz dosyć nowatorskie. Zawiera też lusterko co zawsze uważam za dodatkowy atut.


Według mnie jest idealnie skomponowana. Wszystkie kolory są wyraziste i świetnie się blendują, nie tracąc przy tym na swojej intensywności. Konsystencja jest w nielicznych przypadkach trochę sucha, ale większość ma tę ulubioną przeze mnie- kremową. Co do kolorów, to podobne odcienie można znaleźć w asortymencie innych firm, jednak te są bardziej trójwymiarowe. Nie jest to zwykły błysk, tylko metaliczne wykończenie z różnorodnym odcieniem. Na oku prezentują się zjawiskowo, a na bazie trzymają się rewelacyjnie.


Moim największym faworytem z całej palety jest cień Mushroom, który jest typowym taupe, ale z większą domieszką szarości. Jest na tyle oryginalny, że planuję jego zakup w pojedynczej formie. Kinky oraz Freestyle są matowe w neutralnym odcieniu, z tym że ten drugi jest bardziej brzoskwiniowy. Backdoor to czekoladowy matowy brąz, a Blackout to głęboka matowa czerń. Oba idealnie sprawdzają się nie tylko przy zaznaczaniu zewnętrznego kącika, ale też do rysowania kreski.


Cały dolny rząd ma błyszczące wykończenie. Oczywiście najbardziej podoba mi się fioletowy Rockstar oraz zielony Loaded. Świetny jest też Asphalt, czyli metaliczna szarość. Natomiast do brązowego Evidence i niebieskiego Barlust nie pałam wielkim uczuciem, ale są miłym urozmaiceniem. Ten ostatni ma inne wykończenie od pozostałych, ponieważ ma ciemną bazę z bardzo drobnym niebieskim brokatem.


Całość jest niesamowita! Nie tylko kolorystycznie, ale też jeżeli chodzi o jakość oraz wykonanie. Dodatki też spełniają całkowicie moje oczekiwania, ale o tym będzie w oddzielnych postach. Kolejny raz Urban Decay mnie nie zawiodło. Wszystkie moje cztery palety z tej firmy są godne polecenia i do żadnej nie mam zastrzeżeń :)
Jak Wam się podoba?
__________________________________________

84 komentarze

  1. Paletka ma świetne kolorki ! Bardzo podoba mi się również to, że ma tak praktyczne zamknięcie na suwak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę paletkę z cieniami "zapakowaną" w tak fajny sposób :) Wygląda jak pokrowiec na coś, a tutaj otwieramy i proszę bardzo ile pięknych kolorów :) Kiedyś bardzo często kupowałam cienie...kombinowałam z kolorami, jednak najładniej wyglądały w paletce, a nie na moim oku :) Stwierdziłam, że najlepiej czuję się w neutralnych kolorach. Mam kilka cieni, których używam codziennie, a reszta się tylko patrzy :) Jak jestem w Inglocie to zawsze kieruję się na cienie...uwielbiam patrzeć na te kolorystykę...już praktycznie mam wybranych kilka kolorów, ale w ostateczności rezygnuję, gdyż już wiem, że i tak będą leżeć i ich nie użyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię urozmaicenie i jakoś nie mogłabym mieć tylko jednej czy dwóch paletek.

      Usuń
  3. Nie wszystkie kolory w moim guście, ale pigmentacja robi wrażenie :)
    Kinky, mushroom, rockstar i barlust są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super opakowanie! Przypadł mi do gustu kolor 'Rockstar' [czy to ze względu na nazwę?:D]
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta paletka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jedno słowo: wow!
    kolory są niesamowite, a to opakowanie świetne, bardzo pomysłowe : ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki! Bardzo lubię kremowe cienie, a UD nigdy nie zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamciu jakie kolory, zamienię naked2 za to cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mushroom jest sliczny :) blackout chyba jest w paletce basics i wlaśnie lubię nim rysować kreskę. Rockstar wygląda znajomo - powoli gubię się we wszystkich cieniach jakie mam. Paletka jest całkiem fajna ale nie czuję potrzeby posiadania jej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi faworyci są tacy jak Twoi - grzybek i fiolet :D opakowanie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna, chyba najbardziej podoba mi się ze wszystkich czterech paletek, które pokazywałaś u siebie. Wydaje się być mimo wszystko uniwersalna, można zrobić nią zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż. I te opakowanie też jest faktycznie całkiem ciekawe, wpadła mi w oko, jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dolny rząd jest przepiękny! bardzo mi się podoba ! lecę na lookfantastic , dzięki za namiar :) świetny zakup! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Padłam :) Co za kolory . Intensywność mnie powaliła :) Świetne rozwiązanie z opakowaniem , na prawdę dobry patent z suwakiem :), przynajmniej jest pewność,że paleta się nie otworzy i cienie nie ulegną uszkodzeniu,. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie ma ładne opakowanie! i pigmentacja jest świetna :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze jestem zachwycona kiedy oglądam paletki, które dziewczyny pokazują na blogach, zarówno Urban Decay jak i tańsze Sleeki. "Chodzą" za mną cały czas, ale wygrywa rozsądek i mam tylko 3 cienie z Inglota, bo praktycznie nie maluje oczu cieniami. Marzy mi się natomiast fioletowy lub jeszcze bardziej burgundowy cień, który mogłabym nakładać jako wieczorowy - Rockstar ze swatcha wygląda nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam cieni codziennie, więc lubię urozmaicenie, ale też rozumiem Twoje podejście :)

      Usuń
  17. Nienawidzę Cię :* piękna jest ;)) i chyba muszęmieć :P

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW ! Pięknie się prezentuje ta paletka. Kolory może nie wszystkie dla mnie przeznaczone, ale etui jest tak cudne, że z chęcią widziałabym ją w mojej skromnej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne opakowanie :d

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie ta paleta była by idealna zarówno na dzień jak i na wieczór. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo, widzę zmiany! Aczkolwiek do mojego dużego i szerokiego monitora niestety literki w poście są nieco za małe i wpływa to negatywnie na komfort czytania posta.
    Nie słyszałam o tej palecie, ale podoba mi się bardzo opakowanie, w jakim są zamknięte cienie. Mushroom piękny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądziłam, że u niektórych będą za małe ;)

      Usuń
  22. Boska! Dawaj makijaże! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, jakie cudowne kolory! Pięknie odcienie i pigmentacja, a paleta jest idealnie skomponowana, na każdą okazję się coś znajdzie. Piszę ten komentarz i raz po raz wracam na górę strony, żeby napatrzeć się na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta paletka chodzi za mną juz dwa. Już mi się wydawało, że się z niej wyleczyłam (na co dzień do pracy raczej nie wypada mi używac tak intensywnych metalicznych cieni), a Ty takie ładne swatche wstawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna paletka :) Kolory Mushroom i Rockstar są genialne. Fajnie byłoby zobaczyć ją w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudowne kolorki - z chęcią bym taką paletkę przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18.1.14

    Bardzo ładne ma kolory ta paletka, już wielokrotnie się przy niej kręciłam i gdyby tylko w całości była matowa, już byłaby moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny i dość uniwersalny zestaw kolorystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem czy umiałabym sobie poradzić z takimi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie dobrali kolory! Bardzo uniwersalna paleta.

    OdpowiedzUsuń
  31. Maty, które występują w paletkach, często nie grzeszą pigmentacją. Tym razem jest inaczej:) Nie mogę oderwać od nich oczu:) Zastanawiam się nad zakupem tej paletki, ponieważ jej kolorystyka idealnie wpisuje się w moje preferencje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te maty na dodatek nie są suche, tylko lekko kremowe. Konsystencja idealna :)

      Usuń
  32. Nie wiedziałabym, co uczynić z evidence i loaded, ale pozostałe odcienie bardzo mi się podobają. Szczególnie mushroom i barlust :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko jaki boski pigment!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rockstar obłędnie piękny !!! Od roku chyba chodzi za mną ta paleta i coś mi się wydaje, że w końcu ulegnę bo przepiękne są te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18.1.14

    szczerze mowiac nie znam innych paletke UD niz Naked, a widze, ze powinnam bo warto :) przepiekne kolory, szczegolnie podoba mi sie gorny rzad :) chociaz Rockstar tez jest w moim typie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta paleta bardzo mi się podoba, ma "moje" kolory :)
    A gdzie makijaże? :P

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne kolory faktycznie, a sama paletka wygląda naprawdę ładnie :) ja bym pewnie nie wykorzystała tych cieni w pełni, więc zostanę przy dziennej Naked 2.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Opakowanie wygląda bardzo fajnie, trochę przypomina piórnik:) Jeśli chodzi o kolory, to dla mnie zdecydowanie za ciemne, nie praktykuję tak wyrazistego makijażu, ale osobom które lubią przydymione oko na pewno przypadną do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się, ten granat podbił moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  40. kolory oczywiście zachwycają ale jestem gadżeciarą i zauroczyło mnie oryginalne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie trochę za ciemne kolory, co nie zmienia faktu, że paleta jest naprawdę rewelacyjna ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne kolory i pigmentacja. Opakowanie bardzo oryginalne, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka cudna paleta! Chyba się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  44. przyjemne kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolejna paleta UD, która mnie niesamowicie kusi!!Najpierw jednak kupię Naked3 już mam na nia odłożona kasę, teraz tylko problem gdzie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, paletka wygląda cudownie! Właściwie każdy cień bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. No to chyba znalazłam wreszcie paletkę wyjazdową, której kolory pasują mi w 100% :) No nie ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy19.1.14

    na poczatku pomyślałam "wow, ale ufafloniła opakowanie" jednak po przyjrzeniu się dojrzałam że to wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy19.1.14

    Kolory są świetnie skomponowane! Trudno mi nawet wybrać faworyta :D Pierwsze trzy na pewno wpisałyby się doskonale w mój dzienny makijaż, nad ciemniejszymi musiałabym się zastanowić, bo i makijaże mocne rzadko u mnie goszczą, ale może ta książeczka naprowadziłabyy mnie na odpowiedni tor? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie korzystałam z jej pomocy, ale makijaże są naprawdę fajnie wytłumaczone :)

      Usuń
  50. oj muszę poczytać więcej o tej firmie i paletkach bo jeszcze nie miałam z nimi do czynienia :) świetna sprawa,można włożyć w torebkę i nie martwić się że coś im się stanie

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna, ale wolę raczej zapolować na Naked 3, bo to bardziej "moje" kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pigmentacja robi wrażenie, nie jestem pewna czy umiałabym wykorzystać tak intensywne kolory do mojego makijażu...
    Nie wszystkie kolory w moim guście, ale pigmentacja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne kolory i bardzo napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przyznam, że nie posiadam jeszcze żadnej palety Urban Decay chociaż już od dawna o nich marzę, powstrzymuje mnie cena:) Kolory naprawdę zjawiskowe! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  55. O mój... No i dołożyłaś mi kolejną paletkę do listy marzeń ;)
    Piękne kolory, idealnie w moim guście i stylu. Pragnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowna paletka, moze w przyszlosci jak wypali z praca sobie zakupie

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna paletka:) O wiele bardziej mi się podoba od którejkolwiek z Naked:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy19.1.14

    Mam takie same odczucia jak moja poprzedniczka ;) Ta paleta jest w 100% moja, zachwytu nad żadną z Naked (no może poza kilkoma kolorami z 2) nie podzielałam, ale ta jest cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  59. Górny rząd jest piękny, totalnie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  60. on tak mi się marzy, chyba muszę na nią odłożyć kaskę w końcu, te kolorki są śliczne. no i jara mnie opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowna paleta :) najbardziej zauroczyły mnie cienie mushroom i evidence :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Loaded <3 Mam podobny z Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Mushroom przepiękny kolorek *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj ładniutka. Sporo matowych, fajnych kolorków. Ja trafiłam na bardzo błyszczącą paletkę UD i będę musiała się jej niestety pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  65. Absolutna piękność! Mam słabość do paletek UD, każda mnie ogromnie kusi ;) Jakością jednak dużo bardziej odpowiadają mi cienie MACa.

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba się i wielokrotnie koło niej chodziłam ale.... większość cieni z tej palety mam! więc jej nie kupię. Cień Mushroom to moje marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  67. Niesamowita pigmentacja! Najbardziej podobają mi się Mushroom, Rockstar i Loaded, wyglądają zjawiskowo. Ale to co skradło moje serce to opakowanie :) Zapięcie na suwak? Pomysłowe, praktyczne i po prostu szałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zestawienie kolorów, każdy znajdzie coś dla siebie:) Do tej pory nie dorobiłam się żadnej palety z UD, ale jak czytam i oglądam zdjęcia kolejnych palet, to może w końcu zdecyduję się na jakąś.

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne zdjęcia i cienie mają w sobie dużo uroku. ja i tak z większości bym nie korzystała, mój makijaż jest monotematyczny, w brązach i kolorach ziemi. taki neutralny, bez szaleństw

    OdpowiedzUsuń
  71. o nie! KINKY i FREESTYLE to IDEALNE KOLORY DLA MNIE! <3
    nie używam kolorowych cieni więc taka paleta w moim przypadku odpada, bo potrzebuję tylko 1, max 2 jako 'bazę' pod eyeliner, wtedy kreska zawsze lepiej wygląda i te dwa cienie byłyby idealne ;)

    może mogłabyś polecić mi jakieś zamienniki tych kolorów w wersji pojedynczej innej marki? ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierną kopię tej paletki zrobiła marka MUA. Poszukaj na Allegro albo zamów z UK. Paletka ma identyczne cienie, ale jest o wiele tańsza :)

      Usuń
  72. Choć bardzo mi się podoba po ostatniej palecie Naked 3 mam zakaz kupowania jakichkolwiek innych cieni. Moja kolekcja jest stanowczo za duża i chyba życia mi nie starczy aby je wszystkie zużyć;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).