31.03.2012

W nagrodę

Miałam bardzo intensywny miesiąc w pracy, dzięki czemu dostałam ekstra uznanie. Długo się nie zastanawiałam i wybrałam się do Rossmanna po pomadkę Loreal Rouge Caresse . Od dawna chodziła za mną jakaś szminka do codziennego makijażu. Oczywiście na jednym kosmetyku nie mogło się skończyć ;)


Szminkę ostatecznie wybrałam w odcieniu 101 Tempting Lilac. Ma ładny różowy naturalny odcień, ładnie pachnie i jest niesamowicie miękka.  Jak tylko pogoda się poprawi na pewno pojawi się na blogu.
Nie wiem jak u Was, ale w stolicy dzisiaj było od rana pochmurno, deszczowo, do tego padał grad na przemian ze śniegiem. Pogoda bardzo nie sprzyjała do wyściubiania nosa poza mieszkanie. 



Zanim zapomnę chciałam Wam gorąco polecić herbaty King's Crown z Rossmanna. Moją ulubioną jest Roiboss karmelowy, tym razem skusiłam się na truskawki z sernikiem. Brzmi obłędnie, ale jeszcze jej nie próbowałam. Spoza kosmetycznego zbiorku jest też świeczka, promująca Godzinę dla Ziemi .

Świeczka kosztuje 5 zł i cały dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony na Fundację WWF Polska, aby pomóc niedźwiedziom w naszych górach. Myślę że cena nie jest wygórowana, a każda Rossmannomaniaczka jest w stanie wydłubać piątaka na pomoc miśkom. Każdy, kto kupi świeczkę, może ją zapalić dzisiaj o 20:30 podczas Godziny dla Ziemi. Oczywiście Wszyscy mogą wziąć udział, wystarczy że przez godzinę wyłączymy światło i będziemy siedzieć przy świeczkach :) Wiem, że trochę późno o tym piszę, ale sądzę, że nie ma różnicy kiedy będziemy oszczędzać prąd. Ważne żeby wszystko robić z umiarem i mieć na uwadze, że prąd, papier, woda znikąd się nie biorą, a źródła ich poboru nie są niewyczerpane. Nie umoralniam nikogo, nie zrozumcie mnie źle, po prostu wiele to nie kosztuje, a można się przyczynić do szczytnego celu :)

Wracając do zakupów, do koszyka trafiło jeszcze moje ulubione ostatnio mydełko z Alterry. Miałam już oliwkowe, konwaliowe, teraz padło na miodowe. Bardzo je lubię, ponieważ dobrze się pienią, przyjemnie i naturalnie pachną, nie wysuszają dłoni i są bardzo wydajne. Mydła innych drogeryjnych marek znikają w tydzień, a to pieni się, pieni i końca nie widać :) Polecam wypróbować!


 Poza tym skusiłam się w końcu na olejek Babydream oraz piankę do mycia twarzy z Rival de Loop, którą kupiłam głównie dla opakowania. Podobno bardzo fajnie spienia, więc na pewno przyda mi się do jakichś kosmetyków. 

I na koniec jeszcze Sephorowa wymiana. Doszłam do wniosku, że jeszcze po coś tam muszę wpaść, bo taka okazja szybko się nie powtórzy. Skusiłam się na bronzer (obecnie kończę NYXowy róż w odcieniu Taupe, który służył mi do konturowania), super trwały błyszczyk oraz standardowo lakier :)


 
Jak na marzec nagród wystarczy :)
Lecę gasić światło, buziaki :*

34 komentarze

  1. Świetne zakupy , ja też wyszłam z dwoma świecami , wiesz co jestem w szoku że na stronie L'Oreala tych pomadek jest 16 sztuk w różnych odcieniach w sklepie jedynie 8 O_O why?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na premie :D
    Jak będę w Rossie to świeczkę na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa szmineczki. Czy mi się wydaje, czy one dają taki subtelny efekt jak masełka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy lakier, już nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  5. @The Bertka Show- nic mi nie mów! Szczęka mi opadła jak to zobaczyłam! Ja się pytam: Gdzie jest pozostała ósemka o.O?

    @Idalia- tak, to jest coś w podobie Lip Balm. Daje subtelny, miękki efekt i długo raczej się nie utrzymuje ;)

    @Nokanami- jak tylko pogoda pozwoli zrobić zdjęcia, wrzucam lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też właśnie myślałam. Mimo, że nie są bardzo kryjące to i tak mnie kuszą :DDD Uwielbiam wszelkie balsamiki.

      Usuń
  6. Ja dziś nieświadomie też przyłączyłam się do akcji WWF Polska, byłam chora i jak tylko zobaczyłam, co się dzieje za oknem, wczołgałam się do łóżka i zostałam tam do późnego wieczora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mydełkiem z Alterry i ja musze sie rozejrzeć.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie zobacze pomadke na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczkę dzisiaj zapaliłam podczas Godziny dla Ziemi! :) Alterra coraz bardziej mnie kusi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Iwona- też trenowałam to przez ostatnie kilka weekendów, więc wiem co czujesz. Na szczęście pogoda dzisiaj sprzyja do siedzenia w domu ;) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    @Ruda- Polecam! Naprawdę są godne uwagi ;)

    @Agi- Będzie na pewno notka, tylko niech chociaż trochę słonko wyjdzie ;)

    @Domi- Moja świeczka jeszcze się kopci :) A co do Alterry to dużo z niej nie miałam, tylko mydełka i olejki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta herbata jest wstrętna... Pomadki zazdroszczę i chyba sama na nią zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @kosmetykoholiczka- dziwi mnie tylko, że na polskiej stronie Loreal kolorów tych pomadek jest aż 16, a w sklepie raptem połowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na chwilę obecną omijam drogerie (wypłato nadejdź...) więc nawet tej pomadki nie miałam jeszcze w rękach, bazuje na internetowych swatchach. Ale powiedz mi, jakieś dzienne kolory, typu nude, nierzucający się w oczy róż są dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie 5 zł to nie dużo a frajda w pomaganiu ogromna. Również ją kupiłam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. @kosmetykoholiczka- ten mój jest najjaśniejszy z odcieni różowych, jest też jasny beż. Ale oprócz jednego odcienia w kolorze fuksji, nie było nic innego charakternego.

    @Katarina- czy ja wiem, czy frajda. Raczej zwykły zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pochwalam wszelką formę samonagradzania się :D. Ciekawa jestem tej szminki z L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Zoila - hahaha :D Ja też, ale umiarkowanego, bo nadmiar może źle się skończyć :) Notka o pomadce na pewno wkrótce się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy :) Ja planuję zaszaleć troszkę w przyszłym tygodniu ;)
    Btw. Powstrzymałam się przed wejściem do Sephory, bo pewnie źle by to się skończyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zakupy! chciałam wczoraj kupić konwaliowe mydełko ale myślałam, że jest beznadziejne, a w takim razie się pomyliłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. szminka ma bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Samonagradzanie się to chyba najlepszy pomysł, na jaki można wpaść!:) Popieram i melduję, że jestem w tym równie dobra! Hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy :) muszę poszukać u mnie tych mydełek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no taki koniec miesiąca to się rozumie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednak kupiłaś szminkę L'oreal:) Jakie pierwsze wrażenia?

    OdpowiedzUsuń
  25. Udane zakupy :) Zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zakupy :) Mydło z Alterry kupiłam z miesiąc temu ale siedzi póki co w szafce, muszę go zacząć używać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2.4.12

    mam ta pianke do oczyszczania twarzy i chyba tez wzkorzystam ja do szamponu

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy blog :) na pewno bede zaglądała tu częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba sobie dogadzać, w pełni pochwalam :)) ja mam nadzieję, że jeszcze w maju zajrzę do Rossmana, bo niewiele tam na razie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie najbardziej zainteresował bronzer:) Sama czegoś szukałam w Sephorze na wymiankach, ale wybór akurat tego produktu mają jakiś ubogi. Pokaż pokaż co tam masz i jak wygląda na buźce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A mnie najbardziej zainteresował bronzer:) Sama czegoś szukałam w Sephorze na wymiankach, ale wybór akurat tego produktu mają jakiś ubogi. Pokaż pokaż co tam masz i jak wygląda na buźce:)

    OdpowiedzUsuń
  32. @madziaedzia szybko niestety to nie nastąpi, bo jeszcze mojego NYXa wystarczy na minimum miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).