8.03.2012

Mój prezent

W sumie miałam dzisiaj o niczym nie pisać i sobie odpocząć. Bo Ja mam tak, że mogę zasuwać na wysokich obrotach, ale później muszę to odleżeć... dosłownie i najlepiej z książką. Mój odpoczynek to czyste lenistwo i spełnianie tylko podstawowych funkcji życiowych ;) Tak się ładuję :)
Więc dlaczego piszę? Bo jestem pod wrażeniem i to ogromnym! 
Pod wrażeniem innej kobiety- Selah Sue.

http://www.selahsue.com

Mój mężczyzna w tym roku, powiedzmy że z okazji Dnia Kobiet, kupił dla nas bilety na jej koncert. W wieku nastu lat takie imprezy były dla mnie chlebem powszednim, ale przyszła praca, obowiązki, bla bla bla. Zawsze znajdzie się tysiąc powodów, żeby nie pójść. A że katowałam jej płytę w domu non stop, to się nade mną zlitował ;)

http://www.selahsue.com
Selah Sue naprawdę nazywa się Sanne Putseys, ma 23 lata i pochodzi z Belgii. Sama komponuje, sama tworzy teksty (takich artystów cenię najbardziej), a dodatkowo ma niesamowitą barwę głosu. Tworzy mieszankę soulu, funku, reggae, rocka, hip-hopu i popu, z czego wychodzą naprawdę fajne klimaty. Na razie wydała tylko jedną płytę, ale trzymam kciuki za następne.

To co mnie zelektryzowało to jej niesamowita energia oraz głos. Często się zdarza, że wokaliści śpiewając na koncercie fałszują. W przypadku Sanne nie ma mowy o czymś takim, same czyste, donośne dźwięki, które przyprawiają o dreszcze. Coś niesamowitego! Słuchanie jej na żywo było czystą przyjemnością i liczę na to, że jeszcze kiedyś uda mi się pójść na jej koncert :)

Jej najbardziej rozpoznawalny kawałek pochodzi z reklamy batoników Kinder Bueno i nosi tytuł This World.



Znacie?

18 komentarzy

  1. Uwielbiam ją!:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że nikt kobitki nie kojarzy ;D

      Usuń
  2. Uwielbiam tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że ten utwór mnie do niej przyciągnął. Jednak pozostałe jeszcze lepsze :)

      Usuń
  3. Ma świetny głos,dostałaś piękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poznałam jak większość chyba przy reklamie Kinder Bueno ;)
    lubię ją, niesamowity głos ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jej nieziemski głos! jest na prawdę świetna, nawet nie wiesz ile oddałabym za to, aby dostać taki prezent! ♥
    wszystkiego najlepszego. :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie nie mój klimat :D. Nie kojarzę - ani piosenki z reklamy ani kobiety :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham kobietę i jej twórczość. no kocham po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy usłyszałam tą piosenkę w reklamie zastanawiałam się kto ją śpiewa. Dzięki za informację :) Ostatnio w X factor w TVN jedna uczestniczka śpiewała tą piosenkę naprawdę fenomenalnie. Nawet nie wiem czy nie lepiej, bo bardziej emocjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją lubię :) I fakt, nie ma chyba większej żenady niż fałszujący na żywo "artysta" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy poza studiem niestety nie potrafią śpiewać ;) Istnie producencki produkt.

      Usuń
  10. Wow, mega prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale chetnie poslucham i sie zapoznam:D
    Gratuluje prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam jej muzę, a prezent jak najbardziej trafiony! :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).