26.03.2012

Soho fiolety :)

Fiolet to zdecydowanie mój ulubiony kolor w dziennym makijażu. Ten tutaj wyczarowany został przy pomocy paletki NYX Soho Glam Collection. Mój aparacik niestety średnio nadaje się do fotografowania makijażu, ale co tam. Raz na jakiś czas mogę dodać zdjęcia, gdybym robiła to częściej szybko byście się znudziły, bo każdy wyglądałby tak samo ;) 


Róż i pomadka także pochodzą z palety, jednak na zdjęciu wyszły bardzo subtelnie. Kreska standardowo wykonana linerem Bobbi Brown, do tego podkład Pharmaceris i tusz Rimmel Sexy Curves.



A Wy jaki kolor najczęściej wybieracie do swojego codziennego makijażu? A może nie używacie cieni na co dzień ?

26 komentarzy

  1. Fiolet to generalnie jeden z moich ulubionych kolorów cieni - niezależnie dzienne czy wieczorowe. Choć bordo lubię jednak bardziej :) Chyba własnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, subtelny dzienniak. Uwydatniłabym nieco kreskę, ale i tak jest świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę czytać nazwy tuszu do rzęs bo aż się wstydzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę znów powrócić do tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Taml- Mam nadzieję, że przez to mój blog nie ściągnie do siebie podejrzanych typów :P

    @Independent Woman- wracam do niego regularnie ;) Chociaż ostatnio moje rzęsy odmawiają mu jeżeli chodzi o podkręcanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolety są bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również bardzo często sięgam po fiolet, chociaż ostatnio bierze mnie na eksperymenty. świetny dzienniak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz obok szarego, fiolet to mój ulubiony kolor na powiekę. Świetnie wydobywa niebieską tęczówkę.
    Makijaż bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.3.12

    Podoba mi się :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż a ta kreska mnie powaliła! Czemu mi nie wychodzi taka ładna i równa :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny, ale jakże ładny:]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie ;) nabrałam ochoty na na fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fiolety zawsze są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26.3.12

    używam na codzień cieni, najkczęsciej używam quatro z Miss Sporty w odcieniach fioletu i używam jedynie dwóch najjaśniejszych kolorków

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny dzienniak:-) Czesto siegam po fiolety, niebieskosci a ostatnio brazy, szarosci i wszelkie odcienie miedzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jaki Ty masz piękny kolor oczu! Mniejsza z makijażem..! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wrzucaj, wrzucaj! Chcemy więcej :) Kiedyś miałam niezłego fisia na punkcie fioletu na oku, teraz trochę mi przeszło ale chyba znów po nie sięgnę. Bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @Aliss- mam dziwaczny kolor oczu, ni to szary, ni to zielony. Takieś jakieś...
    @Ala- dziękuję bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się fiolet. fiolet jest fajny.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja także uwielbiam fiolety:) Makijaż bardzo delikatny, bardzo ładne zdjęcia - ja bardzo bym chciała więcej makijaży:) BUZIAK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie :) Ja w codziennym makijażu korzystam głównie z beżu i brązów.

    OdpowiedzUsuń
  22. normalnie jak gejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie. Ja też lubię fiolety na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).