14.03.2012

*Rude Nude*

Mój pierwszy i na razie jedyny, czyli Wibo nr 396. Dzięki subtelnemu i dziewczęcemu odcieniowi różu, prezentuje się bardzo dobrze. Trochę się obawiałam, że będzie wyglądał jak "korektor", że będzie za jasny itd, ale już po pierwszym użyciu wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. Dla mnie jest idealny i kosztował niecałe 5 zł :)


Postanowiłam go jednak wzbogacić o odrobinę białego brokatu. Dzięki temu manicure ładnie odbijał światło, a nudziak nie był taki nudny ;)


I reszta winowajców, biorąca udział w występku pod kryptonimem "rude nude"


Jak wiecie niespecjalnie przejmuję się jakością lakierów, ale Wibo zawsze uważałam za godne uwagi. Dobrze się nimi maluje, dobrze kryją, są całkiem trwałe i są tanie! Mi więcej nie potrzeba, a do zadań specjalnych mam Seche Vite oraz base coat z Yves Rocher. A nudziaka zdecydowanie polecam!

20 komentarzy

  1. ładne pazurki :) mam tego nudziaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt :) Bokat to jest to, szczególnie taki półprzeźroczysty na nudziaku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę kupić brokat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym go na jakimś ciemnym (czarnym) widziała ;) Oh yes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie na ciemnym tez musi swietnie wygladac!

      Usuń
  5. Mam też tego nudziaka;d bardzo fajnie Ci wyszedł z tym brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się efekt ale chyba czasochłonny jest taki manicure?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie nie jest ;) Zanim wyschnie lakier trzeba tylko strząchnąć brokat na paznokcia i po sprawie :)

      Usuń
  7. bardzo ładnie wyszły te paznokcie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda z tym brokatem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo zachęcający. Tab bardzo, że zastanawiam się czy się nie wybrać po tego nudziaka. Zważywszy na moje słabe doświadczenia z tymi lakierami to duży krok:)Mam problem z ich aplikacją...Robią mi smugi,nie rozlewają się na gładką powierzchnie. Na ale może to tylko ja nie umiem ich aplikować...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie go odpicowałaś :)
    Zapraszam do mnie na wyczekiwaną notkę o podkładach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie ładnie ładniutko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nudziaki są super zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha cudowne paznokietki ;*
    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny blog, ja jestem początkująca, ale mam nadzieje że będziesz mój obserwowała, ja już to robię ;)
    life-crazy-mars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt uzyskałaś na paznokciach ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no . ;) Podoba mi się . :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).