18.03.2012

Wiosenne porządki z Sephorą

Wiosna to dobry pretekst do działania. Dzięki świecącemu słońcu i ćwierkającym ptaszkom, aż mi się chce to, czego tak bardzo nie lubię. Najwyższa pora zrobić przegląd szafy, kosmetyków, umyć okna (nie cierpię!), uprzątnąć balkon, przesadzić kwiatki i zrobić te wszystkie inne niezbędne rzeczy. 



Ale przede wszystkim, muszę zabrać się za kosmetyki! Nie mam sentymentu jeżeli chodzi o stare i przeterminowane kosmy. Czasami zdarza mi się zachować jakąś pomadkę, jeżeli chce poszukać podobnego odcienia, w innym przypadku wszystko ląduje w koszu. Tylko nie zrozumcie mnie źle, aż tyle tego nie ma, ale zawsze znajdzie się coś po terminie.

I dzisiaj przeglądając moje ulubione Wysokie Obcasy, natknęłam się na ciekawą informację:


Sephora podchwytliwie idzie mi na rękę ;) Wystarczy przytargać do salonu swój stary kosmetyk, a w zamian dostanie się aż 50 % na nowy. Oferta obowiązuje od 19 marca do 1 kwietnia i dotyczy tylko produktów marki Sephora. To znaczy przynosimy kosmetyk dowolnej marki i możemy wybrać kosmetyk tylko produkcji Sephora.

Kiedyś miałam ich kilka cieni, kredek, podkładów i nie przypadły mi do gustu na tyle, żebym mogła do nich znowu wrócić. Ale wypatrzyłam kilka ciekawych rzeczy w książeczce promocyjnej, którą niedawno otrzymałam pocztą.


Zaintrygowały mnie kredki do ust oraz pomadki w płynnej postaci.


Przyznam, że będę intensywnie zastanawiać się nad tą promocją, szczególnie, że nawet w programie lojalnościowym nigdy nie proponują 50% zniżki. W trend booku raptem 15 % phi!
I co sądzicie o propozycji Sephory?

***

19 komentarzy

  1. Dla stały bywalczyń drogerii Sephora napewno bardzo fajna promocja. Jestem tylko ciekawa czy z tych starych zrobią nowe, bo jakiś zysk muszą z tego mieć :D
    Jednakże promocja nie dla mnie bo nie mam nic z Sephory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. @Colour Trend- Kosmetyk, który chesz wymienić może być dowolnej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa promocja. Nigdy nie miałam nic z produktów Sephory. Może czas skorzystać?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo ciekawa ta promocja! bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a moge przyniesc wykonczony produkt sephory czy jak obojetnie jaki np. eveline ? o_O

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa promocja. Ostatnimi czasy Sephora ma coraz ciekawsze promocje.

    OdpowiedzUsuń
  7. @K.- dokładnie tak! Obojętnie jaka marka wymieniana jest na Sephorę. Zasadą jest tylko aby przynieść produkt za produkt, tzn pomadka za pomadkę, błyszczyk za błyszczyk itd. Prawdopodobnie tyczy się to tylko kolorówki,ale 100% pewności nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, fajna sprawa. Muszę jutro zajrzeć do Sephory i się dowiedzieć "jak to działa"

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wykorzystać tą promocję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że Sephora jakoś mnie nie ciągnie... bardzo rzadko tam zaglądam ;)

    Dziękuję za obserwowanie :) ja Twojego bloga śledzę już od dawna ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. skusze się, myślę że to ciekawa promocja :) może jakaś szmineczka, cień :) albo lakier - mam kilka do wymiany/oddania więc świetnie się składa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super propozycja. Mam odłożonych kilka tuszy i jakieś błyszczydła też się znajdą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Napaliłam się na tą promocję że hej! Już sobie wybrałam kilka rzeczy na zamianę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teoretycznie ciekawa promocja ale do mnie nie przemawiają w ogóle kosmetyki Sephory. Nie wiem, może jestem niesłusznie uprzedzona ale coś mi się wydaje, że zamieniłabym stare nieużywane na nowe, też nieużywane, z 50% dopłatą ;)

    Możecie coś polecić? Coś się u Was sprawdziło?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się trochę zastanawiam nad produktami do ust i różami i maskarami. właściwie to moje trio codzienne a latem to już w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna propozycja :) Mam starą, częściowo zużytą paletę do brwi Sephory, chętnie ja wymienię na nową :D Dzięki za cynk :*
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  17. ja sama bede z tej promocji korzystala :D chociaz pracuje w sephorze mi osobiscie promocja sie podoba :D bede wymieniala pedzle :D

    OdpowiedzUsuń
  18. @Naatajla - ja też zapatruję się na pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).