13.03.2012

Zdobycze lakierowe

Dawno już nie kupowałam lakierów, a to dlatego że staram się od nich trzymać na dystans. Gdybyście jeszcze nie zauważyli, to lakieroholizm jest moim kolejnym uzależnieniem. Nie stać mnie niestety na moje wszystkie nałogi, więc tego akurat staram się wyzbyć. Jednak od czasu do czasu ulegam pokusie, nie da się przecież cały czas żyć w celibacie!


W sumie to jest trzy do trzech, czyli kupiłam trzy lakiery i trzy toppery (ale i tak czekam na limitkę Catrice Milion Styles). Pierwsze co musiałam mieć to nudziak nr 396 z Wibo. Obawiałam się trochę jak będzie wyglądał na paznokciach, ale prezentuje się naprawdę znakomicie. Dodam że kolor jest praktycznie identyczny z GlossyBoxowym pudełkiem, które jest tłem dla zdjęć z tego posta i jest to chyba mój pierwszy lakier nude z prawdziwego zdarzenia.


Kolejny lakier, to Essie 766 Glamour Purse. Wypatrzyłam go w necie na czyichś pazurach i upolowałam go na Allegro. Dziwny traf chciał, że kupiłam go od Orlicy , więc bliższe zdjęcia możecie zobaczyć na jej blogu TUTAJ. Bardzo ładny kakaowy brązik, idealny do pracy, z kremowym wykończeniem. 


Ostatni z lakierów kolorowych to Catrice 430 Purplelized, który zdaje się jest pierwszym z tej marki w moim dorobku. Aż sama się sobie dziwię, bo zawsze chciałam jakiś kupić, ale żaden nie wzbudził mojego większego zainteresowania. Co jest bardzo dziwne, bo uważam że mają ciekawe i oryginalne kolory LOL! Wypatrzyłam go przy kasie i od razu dorzuciłam do reszty zakupów, ładny fiolet ze srebrnym shimmerkiem. 


Przyszła pora na toppery. Chyba Was nie zadziwię tym z My Secret nr 104, typu flakies. Od dawna miałam na niego oko, dzięki zdjęciom i notkom na blogach. 


Z Sensique skusiłam się na brokatowe drobiny. Kosztował tylko 3 zł, a jego numerek to 206. Takich topów nigdy dość w lakierowym kuferku :)


I ostatni mój nabytek, to Essence 06 You're gold mine. Nie mogłam mu się oprzeć! Śliczny, bardzo drobny złoty shimmerek. Uwielbiam go nosić mono, bez żadnej bazy kolorystycznej.
P.S. Te żółtości na buteleczce to moja piżama, a nie kolor lakieru.


Czekam na jeszcze jeden lakier z Sally Hansen i na razie koniec z lakierowym szaleństwem. A Wy ulegacie lakierowym pokusom?

42 komentarze

  1. Ten z Catrice wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pojawi się w bliższej odsłonie, jak będzie lepsze światło :)

      Usuń
  2. Pytanie powinno brzmieć, kto nie ulega lakierowym pokusom;) Nie wiem, czy znalazłby się ktoś taki;) Ja ostatnio zaopatruję się tylko w lakiery Catrice, tak się jakoś składa, że pojawiło się wiele nowych kolorów, które chcę mieć. Cóż za zbieg okoliczności;) Niestety często są one dość nietrwałe, ale odcienie i cena pozwalają na chwile słabości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne spostrzeżenie ;D Mam nadzieję, że Purpelized nie zniechęci mnie do innych lakierów tej marki.

      Usuń
  3. Dokładnie, ten z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmm... to muszę koniecznie go obfocić ;)

      Usuń
  4. wiesz co??? przez ciebie teraz mam cholerną ochotę na zakup lakierów :P a że ostatnio zrobiłam przesiew staroci to teraz musze to wszystko pouzupełniać ;)
    więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcesz żebym zbankrutowała? ;P Więcej postów nie da rady, ale czas chyba wziąć się ostro za pokazanie lakierów z kuferka ;)

      Usuń
  5. Niestety lubie lakiery:D choc teraz juz coraz staranniej dobieram kolory oraz marki, wiem co mnie nie pasuje a co lubie:) Tym sposobem nie kupowalam lakierow od prawie 3 miesiecy:)
    Poki co malo mi sie marzy a to, co chodzilo za mna niebawem wpadnie w moje rece:)
    Musze powiedziec, ze fajny zbiorek-podoba mi sie:) Nie znam flejkow My Secret do tej pory kupowalam nielubianego Inglota ale podoba mi sie u nich ta seria:)
    Z Catrice mam kilka flaszek i pomimo, ze jakosc bywa rozna to i tak z przyjemnoscia mi sie nosza dlategoz checia bym skubnela Ci Purplelized.

    Staram sie walczyc z nalogiem i poki co niezle mi to wychodzi, ciekawe tylko na jak dlugo:crazy:

    Czekam na recenzje podkladu:PPP bo jestem ciekawa co nim powiesz!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi marka nie robi większej różnicy, liczy się tylko kolor ;) Chociaż są takie firmy, których za specjalnie nie lubię, no ale jeżeli lakier jest niepowtarzalny, to mogę przymknąć oko ;)

      Post z fluidem się pojawi, tylko muszę go obfocić. Niestety w weekend znowu mnie dopadło choróbsko i przez to wyleciało mi z głowy.
      Buziaki :*

      Usuń
  6. O lakier my secret <3 Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! :) Zyskuje przy bliższym poznaniu ;)

      Usuń
  7. piżama! :-) lakiery no co.. Jesteśmy uzależnione i nie ma się co oszukiwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oszukuję się, tylko duszę to w sobie ;P

      Usuń
  8. ja już nawet nie próbuję walczyć z lakierowym nalogiem :P
    nabytki świetne, ciekawa jestem jak na paznokciach ten ostatni lakier się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi na blogu, jak tylko będzie lepsze światło za oknem :)

      Usuń
  9. musze w koncu nabyc ten z my secret, piekny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że zyskuje przy bliższym poznaniu ;)

      Usuń
  10. moi faworyci: my secret i wibo - sliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem Ci, że świetnie razem wyglądają ;)

      Usuń
  11. Mój zdecydowany faworyt - My Secret i flejki. Nieziemski efekt! Mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ulegam .. niestety aż za często ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe Ja kiedyś też, ale jak zaczęły lakiery wyłazić mi z kuferka powiedziałam sobie stop!

      Usuń
  13. Też kupiłam tego nudziaka z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny , taki był mi potrzebny :)

      Usuń
  14. Ojj tak, mam już listę essie'owa i orly'ową ;)))
    Catrice wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Essie jakoś nie przepadam, ale kolor mi się spodobał :)

      Usuń
  15. Flejksy z My Secret są śliczne,lubię je zwłaszcza na ciemnych lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się wzmianka o piżamie! Za to lubię blogi - za tę "wartość dodaną". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT tą wartością byłyby moje koty :P

      Usuń
  17. ten lakier Catrice pewnie bedzie wyglądał świetnie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo jeszcze go nie miałam ;)

      Usuń
  18. Mam ten lakier z MySecret :))

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy z wibo wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, piękne, zachwycające! ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).