28.03.2012

Siedem grzechów głównych

Zostałam tagowana przez Sabbath oraz Lika.makeup
Zasady:
1.Odpowiedz na 7 pytań.
2.Napisz kto Cię otagował.
3. Przekaż zasady i  przekaż 5 innym bloggerkom.






  •  CHCIWOŚĆ Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz. 
Jestem w stanie zapłacić wysoką cenę za upatrzony kosmetyk, jednak nie mam w zwyczaju kupować tych z górnej półki. Na pewno najdroższym do tej pory (oprócz wszelakiego rodzaju wód toaletowych czy perfum) był Shimmer Brick Bobbi Brown.  

Najtańszym natomiast są cienie w musie marki Rimmel .
  • GNIEW: Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę kosmetyków, które się u mnie nie sprawdzają lub nie przypadły mi do gustu. Ale chyba najbardziej irytuje mnie nieprzemyślane opakowanie.  Męczenie się z wydobyciem kosmetyku, to chyba jedna z najbardziej irytujących czynności.
Uwielbiam lakiery do paznokci  w ciekawych kolorach. Jednak staram się ograniczać ich ilość w moim kuferku, bo gdybym tylko popuściła, mogłabym sobie sypialnię nimi wytapetować.
Najtrudniejszym kosmetykiem do zdobycia była baza pod cienie Too Faced. Niestety trafiła mi się podróba i zmalało moje zaufanie do ludzi. Ale muszę przyznać, że jak na fałszywkę działa świetnie ;)
  • OBŻARSTWO: Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
To jest oczywista oczywistość:  Carmex Moisture Plus Chociaż on bardziej pachnie niż smakuje i to jest jego ogromny plus, bo nie znoszę jak mazidła do ust mają jakikolwiek smak.

 
  • LENISTWO: Których produktów nie używasz z lenistwa?
Peelingów do ciała ;[  Już nawet częściej używam balsamów czy maseł.
  •  DUMA: Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
 Zdecydowanie dobry antyperspirant lub bloker.
  •   POŻĄDANIE: Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Takie jakie ma mój mężczyzna :P Chyba najbardziej, kręcą mnie jego bary, nigdy nie lubiłam szczawików.
  •   ZAZDROŚĆ: Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Nie będę oryginalna: każde! Lubię poznawać nowe kosmetyki i z chęcią próbuję czegoś nowego, więc niczym nie pogardzę. A jeszcze jak ma ładne opakowanie, zapakowane jest w ładny kartonik, przewiązane wstążeczką to już w ogóle... ^^

12 komentarzy

  1. Anonimowy28.3.12

    Carmex Moisture Plus - chyba się na to skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dzięki za tagowanie. Ale u mnie na blogu już taki post jest:) http://77gerda.blogspot.com/2012/03/do-zabawy-w-tym-tagu-zaprosia-mnie-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zabawy-http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.co.uk/2012/03/tag-musze-to-miec.html jezeli tylko masz ochote:)
    Hmmm widze nowe zmiany czy mi sie tylko wydaje?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Gerda- to fajnie :D Chyba u Ciebie zapomniałam tylko sprawdzić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Hexxana- zmiany są już od jakiegoś czasu :D
    Dzięki za tagowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa marzę o shimmer bricku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam shimmer brick jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś rozgrzeszona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie... w kwestii lenistwa zgadzamy się na całej linii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się z carmexem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kiedyś spróbować tego carmexa :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).