2.04.2012

Midnight crawl

Sephorowy lakier nr 69 o nazwie Midnigt Crawl zauroczył mnie sowim kolorem. Miałam już nie kupować lakierów, ale po tego się wróciłam, bo dosłownie mnie do siebie przyciągał.



Spodobało mi się to metaliczne połączenie fioletu z zielenią. Myślę, że w normalnej Sephorowej cenie (około 20zł) bym go nie kupiła, ponieważ buteleczka zawiera raptem 5 ml produktu. Za pół ceny jednak się skusiłam ;] 



Po aplikacji dwóch cienkich warstw, widać już oczekiwany efekt. Płytka paznokcia jest dobrze pokryta, bez prześwitów. Pędzelek natomiast, mimo tego że mały, jest hojnie obdarzony włosiem, więc rozczapierza się i pokrywa całego mojego szerokiego paznokcia. Uważam  to za ogromny plus. 
Lakier fajnie się mieni, ale nie udało mi się uchwycić jak robi się bardziej fioletowy. Jednak do najlepszych jakościowo niestety nie należy. Bardzo widoczne są smugi oraz pojawiają się bąbelki, mimo dwóch cienkich warstw. Dziwnie też zachowuje się na nim Seche Vite, bo po dwóch dniach złaził płatami. Raz czy dwa zdarzyło mi się to przy innych lakierach, ale jest to sporadyczne i za każdym razem mnie zadziwia. Najwidoczniej oba produkty ze sobą nie konweniują, a szkoda bo przypuszczam że bez Seche Vite długo tego lakieru nie poużywam.


I w ten oto sposób starczy mi chyba lakierów marki Sephora na następne 10 lat albo i dłużej. Szczerze mówiąc już dawno żaden mnie tak nie zirytował, chociaż kolor mi się podoba i przyciąga spojrzenia :)

33 komentarze

  1. Anonimowy2.4.12

    Bardzo fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i bardzo kuszący, więc nie dziwię się, że go kupiłaś :D szkoda tylko, że ta jakość taka kiepska...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt, choć na wiosnę wolę coś lżejszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo fajny, ja szukałam jakiegoś fajnego w sephorze i nic nie upolowałam:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś te Sephorowe lakiery w ogóle nie kuszą. Ale ten jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. @SheWoman- w sumie coś tam wiedziałam, że są kiepskie. Ale mając Seche Vite nie boję się lakierów gorszych jakościowo. Tylko jak Saszka już rady nie daje i się nie z nim gryzie, to już Ja się męczyć nie będę ;)

    @Magda60005- no mi się wydał właśnie taki wiosenny ;D Zieleń z fioletem i na dodatek taki jasny ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @Meganica713- powiem Ci, że byłam w dwóch Sephorach i w sumie większość kolorów była przegrzebana i ciężko było wybrać coś ciekawego. Ale jak widać ja zawsze coś wypatrzę z niczego -.-

    @77gerda - i dobrze! jak widać lepiej jednak unikać ze względu na jakość ;D Chociaż Shrimp Cocktail jest lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos mi się nie podoba, i nie kręcą mnie lakiery Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt jestem pod wrażeniem .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pierdziele no świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy efekt daje. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiolet z zielenią, gdyby ktoś mi by o tym powiedział to pewnie kręciłabym nosem ale ten kolor naprawde jest śliczny :) i to jeszcze kupiony za tak dobra cene :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podobny do iron mermaiden z catrice, czy mi się zdaje? i like it!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy, choć nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. @Odyseja- podobny, ale Catrice jest chyba ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor fajny ;) a odnośnie jakości to kupiłam kiedyś jeden lakier z Sephory i był to mój ostatni lakier tej firmy. jakość jest beznadziejna, a do tego do najtańszych nie należą

    OdpowiedzUsuń
  17. @vilandre- to już Wibo są o wiele lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest! :) kameleą! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kojarzy mi się to z obrazami Monet'a czyli ze stylem impresjonistycznym. Mimo, że kolorki nie moje to skojarzenie z moimi ulubionymi obrazami sprawia, że mogłabym o taki się pokusić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy efekt daje ten lakier :)
    Mnie też strasznie drażni jak krótko utrzymuje się na paznokciach!
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  21. Iwetka, ja bardzo lubię Twoje posty, naprawdę, ale... KIEDY TY WRÓCISZ DO NAGRYWANIA!!??
    DZIEWCZYNO no opamiętaj się no....

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolor, bardzo podobny do Catrice ale nie pamietam nazwy tego koloru....musze poszperac;)

    OdpowiedzUsuń
  23. w butelce wygląda jak benzyna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja takich nie lubię, ale Słomka lubi.

    OdpowiedzUsuń
  25. @Osa -teraz to już mi się nie chce ;P To jest tak czaso i pracochłonne, że sama się dziwię jak to ogarniałam. Także na razie pozostaje Ci tylko czytanie ...

    @MałyTipratikon- bardzo ciekawe skojarzenie

    @Hexxana- chyba chodzi Ci o Catrice Iron Mermaiden :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3.4.12

    daje ciekawy elekt :) szkoda ze taki "słaby" jakościowo...

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam dokładnie taki sam kolorek z CAtrice:) Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  29. Iwetto, dokladnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale kolorek jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).