23.03.2012

Byłam i wymieniłam :)

Oczywiście mam na myśli promocję Sephory, o której pisałam tutaj [KLIK] i z której można skorzystać do 1 kwietnia. Jeżeli jeszcze nie słyszałyście o niej, to zapoznajcie się koniecznie, bo taka okazja często się nie zdarza. Uogólniając zasady, wystarczy przynieść swój kosmetyk i wymienić na taki sam marki Sephora z  upustem 50%. 


Postanowiłam przejrzeć swoją toaletkę i poszukać zbędnych lub starych kosmetyków, których z chęcią się pozbędę. Niestety i u mnie czasami coś zalega, coś czego istnienia nawet nie podejrzewałam. I tak uzbierała się całkiem niezła grupka. W sumie nie wiedziałam też co chcę konkretnie kupić, dlatego starałam się przygotować na każdą ewentualność. Nigdy nie wiadomo co mi wpadnie w oko.


Muszę przyznać, że obsługa była bardzo miła i pomocna. Nie było większych zgrzytów i wszyscy wiedzieli na czym ów wymiana ma polegać (czego nie mogę powiedzieć o Douglasie i akcji wymiany tuszu z Art Deco). Także kiedy kosmetyki wylądowały w koszyku i udałam się do kasy, od razu spytano mnie czy mam coś na wymianę w zamian za zniżkę. How nice ;) Ostatecznie skusiłam się tylko na cztery rzeczy. 


Na pędzle 43 i 45 czaiłam się już wieki (Str-linga witaj w klubie), ale ich cena około 60 zł za sztukę jakoś mnie nie przekonywała. Poza tym dopiero teraz Sephorowe pędzle dostały ładne wdzianka. Wcześniej po prostu sterczały, bez żadnego zabezpieczenia i jakoś fakt, że mogły być macane nie napawał mnie entuzjazmem do zakupu. Czy Wy też tak macie?
Dzisiaj użyłam pędzla do bonzera, czyli małego flat topa nr 43, aby zaaplikować podkład Pharmaceris i przeżyłam ekscytację :) Tego szukałam, ale o tym będzie później.
Nr 45 to większa kulka, przeznaczona do pudru mineralnego. W sumie też kupiłam go z myślą o fluidzie, ale to się jeszcze zobaczy.

Do koszyka trafiła też żelowa kredka Flashy liner waterproof nr 09 flashy pink oraz lakier do paznokci Shrimp cocktail nr 71. O dziwo reszta Sephorowych produktów mnie nie kusiła i wyszłam tylko z małym pakunkiem. Za to mój mężczyzna sobie wypatrzył coś większego i dzięki niemu dostałam kilka ciekawych próbek. 


A Wy odwiedziłyście już swoją Sephorę? Pochwalcie się koniecznie co wybrałyście dla siebie!

33 komentarze

  1. Coś tak czuję, że jutro zafunduję sobie wycieczkę do Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy,pedzelek 45 tez mam i bardzo go lubie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sephoro...nadchodzę! :) fluid wymienię, bo jest nowy ciekawy...:) a stary tylko miejsce mi zajmuje i denerwuje swoją bezużytecznością...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zaniosłam mój stary eyeliner i chciałam go wymienić na ostatnio oklaskiwany Fancy Blue, ale Panie mi powiedziały, że nigdy u nich nie było takiego koloru o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzięłam pędzel do pudru (wykręcany) i korektor pod oczy... Nic mnie jakoś szczególnie nie uwiodło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dzisiaj byłam wzięłam też ten pędzel kuleczkę oraz puder matujący i róż , w sumie to nie zachęciło mnie nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna promocja i gratuluję zakupów :) mnie też strasznie irytują niedoinformowane ekspedientki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też idę wymieniać, wezmę pędzel do pudru mineralnego. Kredkę i pędzel do bronzera mam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, muszę się wybrać w końcu do Sephory. Jakiś pędzel przygarnę, szmineczkę a może nawet cień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałaś wymienić pasiak Essence? Dlaczego:D? Ja go taaaak lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  11. @kleopatre ponieważ zrobił się bardzo twardy i mnie irytuje ;[ Poza tym minął mu termin.

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłabym "coś" ale wszystko mam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dziś także dokonałam wymianki w Sephorze. W sumie dwie rzeczy, w weekend stworzę post. Może jeszcze zrobię drugie podejście bo w sumie coś tam jeszcze mam do wymiany ale z drugiej strony też nic jakoś specjalnie już dla siebie tam nie widzę. Pędzel 43 miałam ponad 1,5 roku temu - może coś zmienili, nie wiem, ale mnie jakoś nie zachwycił i go sprzedałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. @77gerda - Ja też nie mam upatrzonego nic więcej, ale zastanawiam się nad błyszczykiem lip stain. Tylko te odcienie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze wiedzieć, że pędzle też wymieniają chyba sie będę musiała przejść porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostawcie trochę pędzli dla mnieeee, łeee! :)) Bardzo fajny deal, niech wszystko Ci sluży jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Udane zakupy,zwłaszcza pędzle:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajna akcja! ale to moge wymienic kosmetyk ktory sprzedawany jest w sephorze czy jakikolwiek? np tusz do rzes z rossmana moge wymienic?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej promocji, lece do Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie opłacalna wymiana! Ja na razie do wymiany nic nie mam więc chyba z niej niestety nie skorzystam..

    H.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam info o tej promocji na e-mail i raczej się nad nią nie zastanawiałam... Dopóki blogerki nie zaczęły pokazywać swoich łupów...
    Dodatkowo przez Ciebie zapragnęłam pędzla z Sephory, bo od nich nie mam żadnego :P
    Akurat znalazłam jakiś stary rozwalony drapak na 'wymianę' i zastanawiam się nad zakupem #45 ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakupy świetne:) Ja również skorzystałam z tej cudnej promocji:) Kupiłam też pędzelek nr45 i muszę powiedzieć, że do podkładu płynnego super się sprawdza:) I jeszcze eyeliner:) Myślę jeszcze nad tym pędzelkiem 43 i również nad bazą matującą :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super! nie słyszałam o tej akcji a teraz na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wzięłam ten sam pędzel do brązera - jest super ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ta promocja i zazdroszczę pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta promocja :)! Widzę nowe pędzelki, wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba taka promocja. Pozbyłam się kilku staroci i mam nowości do testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego nie mam Sephory w swoim mieście :( życie jest niesprawiedliwe... wszystko co dobre musi mnie omijać ;p
    Pozdrawiam Czekolada

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna promocja, ale szkoda, że tylko do 1 kwietnia :(

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).