5.09.2011

O czym marzyłam

Wiecie, że nie jestem w stanie oprzeć się promocjom. Tak samo było jak dowiedziałam, się że internetowy sklep Douglas wręcza nowym klientom kupon rabatowy na kwotę 40zł! Dodatkowo obiecali kilka gratisów, darmową przesyłkę i byłam już ich ;) Nie zastanawiałam się długo, ponieważ od dawna już chciałam kupić kosmetyki Bobbi Brown!

Oczywiście na mojej Wishliście od dawien dawna figurował rozświetlacz paseczkowy Shimmer Brick. Długo zastanawiałam się nad odcieniem. Początkowo miał być Pink Quartz, ale zdecydowałam się na Rose, ponieważ miał najbardziej zbliżone barwy do mojego pasiaka z Essence.


Nie mogło zabraknąć także eyelinera w żelu, którego chyba już nie trzeba nikomu przedstawiać. Nie chciałam klasycznego odcienia, więc nie zdecydowałam się na czerń czy naturalny brąz. Wybrałam Caviar Ink, który wydaje się być odcieniem pomiędzy- nazwałabym go czernią,  złamaną brązem ;)

 I na koniec gratisy! bez nich nie byłoby tak ciekawie ;D I jedno muszę tutaj stwierdzić: w życiu nie dostałabym takich próbek w sklepie stacjonarnym. Mogłabym co najwyżej pomarzyć, że dostanę słoiczek kremu do twarzy Lancome Hydra Zen czy balsamu do ciała Lancome Aroma Juice. Dodatkowo w paczuszce znalazłam próbkę wody toaletowej Paco Rabanne 1Million oraz próbki pomadek Guerlain. Te ostatnie mnie oczarowały, ponieważ są sprytnie zapakowane i dołączony jest do nich mini pędzelek. Pełen profesjonalizm!


Wychodzę z założenia, że raz na jakiś czas można spełnić swoje marzenia. Nie ukrywam też, że zrobiłam sobie w ten sposób prezent urodzinowy, bo kto zna lepiej moje pragnienia? ;)
A Wy robicie czasami sobie prezenty?

51 komentarzy

  1. Anonimowy5.9.11

    Ale zazdroszczę:)) A co to takiego w tym złotym opakowaniu? - ciekawość mnie dręczy^^
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się skusiłam na Douglasową promocję :-) Zamówiłam lakiery Essie :-) Pasiak z BB super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. *Vilanella- to próbka wody toaletowej męskiej (chociaż zaznaczałam, że mają być damskie ;() Paco Rabanne 1 Million.

    *kasiek.pe- Och to nie mogę doczekać się Twojej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Ja też sobie robię prezenty, akurat w Douglasie w ramach tej promocji zrobiłam 7 różnych zamówień i kilka z nich jest dla rodziny i przyjaciół, ale kilka zostawiłam sobie. uznałam, że taka promocja na pewno się nie powtórzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są kosmetyki tej firmy :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę pasiaczka, oj zazdroszczę ;)
    a prezenty robię sobie aż za często ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał zazdroszczę ! super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uległam promocji Douglas'a, ale skusiłam się tylko na jeden produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze robie sobie prezenty jak coś mi się uda i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. *Stri-linga- wypluj te słowa! XD Mam nadzieję, że się jeszcze powtórzy! ;D

    *Sia- teoretycznie to dobre wytłumaczenie ;D

    *Rodzynka- i co wybrałaś dla siebie?

    *Chanel- mam nadzieję, że zdarza się to często ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam bazę pod cienie ArtDeco :) Dzisiaj już ma swój debiut ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam tą promocję i strasznie chciałam skorzystać, ale przeglądałam tą stronę i nie wiedziałam co wziąć. Jak jestem w D. to tyle rzeczy nagle potrzebuję a co do czego dochodzi to nie mam pomysłu żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy :P Ja jeszcze nie jestem na etapie Bobbi Brown :D I dobrze, bo bym chciała pewnie dużo:D Teraz Sephora ma dni VIP i mysle o czarnym linerze z MUFE:P
    Mam też ten krem Hydra Zen z Lancome, taki średni jest, zapachem przypomina mi jakiś krem mojej mamy z Avonu (z dzieciństwa mojego jeszcze:P) i lubię go czasami wąchać:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie ,że można spełniać raz na jakiś czas swoje kosmetyczne zachcianki w trochę wyższej półki. Ja też tak ostatnio zrobiłam. Na jakiej zasadzie dostałaś ten kupon?Mi przysłali 10% na sklep internetowy i 40 zł do wykorzystania za zebrane już punkty.Jak długo czekałaś na przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  15. też złożyłam zamówienie w douglasie, czekam już prawie tydzień i nic. Już kilka dni temu pojawiła się informacja,że paczka wyszła z magazynu. Długo czekałaś na swoją?

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, zaśliniłam sobie przez Ciebie lapka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oj jak widzę nie tylko ja ostatnio pokochałam Bobbiego ;) Shimer Brick jest genialny ja mam akurat beżowy kolor ale spróbuj czasem użyć go jako cień - super wygląda ;) a te pomadki jejciu - słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No jasne, że sobie robię prezenty - przecież trzeba od czasu do czasu ;). Nawet czekam na moje prezenty 'urodzinowe', bo przecież uzależnienie jakoś trzeba sobie wytłumaczyć ;). Do Bobbi Brown niestety jeszcze mi daaaaleko. Ale może kiedyś :).
    Strasznie podoba mi się ten Shimmer Brick. Cudeńko :).

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BB!! :O wooow, zazdroszczę :)
    Ta promocja w Duglasie dla nowych klientów to jeszcze aktualna? Bo nie widzę na stronie.



    ♥ Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. będzie coś niedługo!

    Ostatnio za często robię sobie prezenty. Teraz na oku mam torebkę, ... ale muszę poczekać! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. *Rodzynka- w takim razie mam nadzieje, że będzie Ci dobrze służyć ;D

    *Dziuniek- Ja też początkowo oniemiałam ;) teraz już nic z Douglasa nie potrzebuje ;P

    *kathrin- Ja sie na MUFE obraziłam za to kiepskie opakowanie ;P Widziałam tę promocję z Sephory, ale limit już wyczerpany ;)

    *Magda- wysyłka była kurierem i o dziwo z Niemiec. Byłam przekonana, że będzie z PL ;) Kupon był dla osób świeżo zarejestrowanych w sklepie internetowym i kod na 40zł był podany na głównej stronie. Ale ja sie o tym dowiedziałam w ostatniej chwili! Miałam 4 godziny na zastanowienie się, nie wiem też jak długo trwała ta akcja.

    *Paulino- 29 sierpnia złożyłam zamówienie, 1 września wysłali, 2 była w Polsce, 5 była w Wawie. Możliwe, że jeżeli jesteś z mniejszej miejscowości, musisz poczekać trochę dłużej.

    *Simply- Ja nie jeszcze nie wierze własnym oczom ;)

    *Pysia- nie omieszkam używać jako cieni, tak samo robiłam z pasiakiem z Essence ;)

    *Ruda- hahaha :D och uzależnienie ;D żeby tylko było chociaż jedno!

    OdpowiedzUsuń
  22. *Wena- obecnie nie, sama skorzystałam z niej w ostatniej chwili ;( Mam nadzieję, że jeszcze się powtórzy ;)

    *Kasiek.pe- aj jeszcze czekam na Sleeka i Eco tools, ale to już było zaplanowane od dawien dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. propo marzen, z tego co pamietam marzylas o produkcie ktory zapewni ci maksymalnie rozdzielona rzesy i... znalazlam taki produkt. jest to maskara EVELINE Big Volume Lash. kosztuje ok 12zl a rozdziela rzesy jak malo ktora maskara z wyzszej polki. serdecznie ci ja polecam

    http://makeup-tibby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. *Tibby- dzięki za pamięć o mnie :D Przyjrzę się jej na pewno ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, super zakupy :) Przyznaję - dostawanie gratisów sprawia niesamowitą frajdę ;) Pozdrawiam :) i czekam na jakiegoś swatcha linerka BB :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka promocja to dopiero gratka! Gratuluje udanych zakupów :) Jest się czym zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. *Aliss- swatche na pewno się pojawią. Byłyby już dzisiaj, gdyby nie to, że jest dość ciemno jak wracam z pracy ;( Co widać z resztą na zdjęciach wyżej ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. *Katalina- dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kosmetyki, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale smakiołyki,powiem Ci, że czasem warto dołożyc i miec takie perełki,które sprawdza sie i nie rozczaruja,choc czasem można sie rozczarować.piekny rozświetlacz,a gel liner sama bym chciała mieć:Dpozdr Iwettko

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy6.9.11

    Ech, a ja jak zwykle przegapiłam tę promocję. A miałabym wielką ochotę na parę rzeczy. ;)

    Shimmer Brick wygląda fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiem ,że z Niemiec bo zamawiałam od nich ostatnio korektor z HR ale moja paczka jeszcze nie doszła.Jestem zachwycona produktami BB,mam kupon za punkty i może skorzystam z niego i kupię Shimmer Brick:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ach, ach... pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zakupy, jestem ciekawa eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zakupy, ach niedługo ja także będę robić sobie prezent. A powiedz, jak trwałość tych pomadek? Próbowałaś już?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda tylko ze przyslali CI meska probke zapachu :/ ale i tak jest ladny strasznie slodki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oo tylko pozazdrościć :) Wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. *Basiu- masz całkowitą rację :D

    *Westka- na razie mam pozytywne wrażenia ;D Ale zobaczymy co będzie jak ochłonę ;P

    *Magdo- uważam że Shimmer Brick w moim przypadku to był strzał w 10 ;) I trzyma się cały dzień.

    *Estella- na pewno pojawi się recenzja, ale obawiam się że nie będzie odbiegała od innych ;)

    *Aguteńka- jeszcze nie próbowałam ;(

    *Naatajla- mnie też to zdziwiło, bo wyraźnie zaznaczyłam że próbki mają być damskie ;P Ale ten zapach wydaje mi się bardziej kobiecy.

    *Dusia- zobaczymy czy jest świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy6.9.11

    Nic, tylko gratulować spełnienia marzeń (małej części zapewne ;)).

    OdpowiedzUsuń
  40. Amistad - niestety tylko tych materialnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie, ja też lubię sobie robię przezenty, ostatnio było ich trochę dużoo, nie wielkich co prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prezenty i zakupy <3 kto tego nie lubi??? :)
    Zwłaszcza takie dobre produkty :)
    Miałam tego pasiaka z Essence i byłam zadowolona, ale może uda Ci się zrobić porównanie? Chętnie poczytam :)
    Świetne zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. znakomite są te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej! Zostałaś oTAGowana przez nowy TAG od Majorki " Kosmetyczny Must HAVE" Zapraszam do odpowiedzi.
    http://u-majorki.blogspot.com/2011/09/majorka-znowu-taguje.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniały prezent! Wszystko bym przygarnęła z wielką ochotą :-) Dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam prośbę mogłabyś w którymś poście dodać kilka ciekawych lakierów pękających?
    Pozdo<3

    OdpowiedzUsuń
  47. *stokrotka- niestety nie mogę, ponieważ nie lubię pękaczy i żadnego nie mam XD Ale polecam Ci zajrzeć na mojego ulubionego bloga lakierowego:

    http://www.spookynails.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja uważam, że warto realizować swoje kosmetyczne marzenia, zwłaszcza tak mądrze! Kupon był naprawdę świetną okazją, a te gratisy faktycznie szok! Ja w Douglasie dostawałam co najwyżej wyżebraną miniaturkę kiepskiego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  50. @kosmetyczny-przekladaniec To prawda, stacjonarnie ciężko o takie próbki :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).