13.08.2012

Reorganizacja, czyli odświeżenie toaletki :)

Naszło mnie ostatnio na zmiany w toaletce. Nie jest niestety jeszcze tak jak bym chciała, ale znalezienie upragnionych rzeczy zajmuje trochę czasu. Moja toaletka przechodziła już kilka zmian, ale na blogu jest tylko jej pierwotna wersja KLIK  . W zasadzie zmiany zachodziły tylko na blacie, w środku było zawsze tak samo, aż do teraz. Doszłam do wniosku, że najwyższa pora dokupić nowe przegródki i ogólnie to wszystko na nowo poukładać. Jak wiecie nie obyło się bez wizyty w Ikei, o czym pisałam Wam wczoraj KLIK , gdzie  za niewielkie pieniądze udało mi się kupić to co było mi potrzebne.

Tak było przed rozpoczęciem sprzątania:


 Tak było w trakcie:


A skończyło się na tym:


Pozostał mi jeszcze paskudny parapet, który mam zamiar pomalować w ten weekend. Planuję też dokupić szkło na blat, ponieważ Ikeowe biurko Micke niestety nie jest wykonane z trwałego materiału i w przeciągu roku doznało już kliku uszczerbków. 





Moja ulubiona bransoletka Kelly Melu w świeczniku z Ikei: 


I jeszcze to co tygryski lubią najbardziej, czyli kosmy:




W pomadkach na pewno zajdzie jeszcze zmiana, ponieważ czekam na stojaczek. Natomiast cienie pojedyncze trafią do palety, jeżeli w końcu uda mi się ją kupić ;) 


Zawartość z drugiej strony:



Dzięki pojemnikowi z Ikei posegregowałam nareszcie próbki.
 Mam nadzieję, że dzięki temu sukcesywnie będę je zużywać ;D


I na koniec odpad, czyli kosmetyki przeterminowane albo takie których już na pewno nie będę używać. Zmieściły się w małej torebeczce z Sephory:


A osłonka trafiła ostatecznie na komodę i wdzięcznie służy storczykowi :) 


Z całości jestem zadowolona, ale będę wprowadzać jeszcze nowe elementy
 i na pewno będziecie na bieżąco!

Buziaki :*

72 komentarze

  1. Wszystko wygląda bardzo ładnie i funkcjonalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Och jak mi się marzy toaletka... Ale wiem, że jeszcze wszystko przede mną. Miło popatrzeć na Twoją i mieć w głowie inspirację na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to biurko z IKEI? Szukam niemal identycznego białego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem po prostu oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajnie sobie to poukładałaś :)
    Jak będę w Ikei to muszę sobie kupić więcej pojemników z przegródkami, fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ikea pomogła Ci w jej urządzeniu :) marzy mi się taka toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. Nie mogę się doczekać mojej toaletki, mam nadzieję, że jeszcze w tym roku będę mogła się nią cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @малы типратикон в огродеTak to jest Micke z Ikei. Długo szukałam białej toaletki, ale wszystkie są mało pojemne i z jakimiś zawijasami w stylu Ludwika XIV :P Dlatego ostatecznie kupiłam białe biurko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie! bardzo mi się to wszystko podoba, chorowałam na toaletkę z ikei, ale biurko wydaje mi się jeszcze lepszym rozwiązaniem, więcej miejsca :) ja już się nie mogę doczekać swojej :) mam nadzieję, że do końca przyszłego roku uda mi się ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie :)
    jak ja lubię takie postyyyyyyy :) z organizacją :D
    pooglądać jak kto ma w szafkach i na komodzie hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać takie posty!:) Sama mam wtedy ochotę ogarnąć wszystkie swoje mazidełka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13.8.12

    oj, jeśli kiedyś bede miała własne mieszkanie z sypialnią, napewno kupię też toaletkę xD

    OdpowiedzUsuń
  14. moja ukochana Nina :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.8.12

    wygląda fajnie ;D jak Ty nazbierałaś te wszystkie próbki? ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. @untouched13sama się dziwię, jak to wszystko zebrałam w jedno miejsce, że aż tyle wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobieta jak sobie nie poprzekłada co jakiś czas swoich dobrodziejstw to choruje ;D PIĘKNIE Ci WYSZŁO :)
    A ta osłonka na doniczkę po prostu cudowna, ja bym kupiła jeszcze ze dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chowaj perfumy do opakowań albo postaw je w ciemniejszym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyszło! Bardzo urokliwie! Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się kupić moją toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny efekt końcowy :) ja dziś robiłam sama paletę magnetyczną więc zawsze możesz sama zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. suer toaletka też mi sie taka marzy

    OdpowiedzUsuń
  22. niezle to sobie wszystko zorganizowalas :))), choc pewno i tak za jakis czas stwierdzisz, ze cos jest nie tak i trzeba dokupic, wyrzucic czy przestawic.... ja tak mam caly czas :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wygląda :) Ja też bym musiała zrobić update toaletki :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Iwetto, nie boisz się, zę Ci się perfumy popsują? Światło potrafi zmienić zapach nawet w rok.
    Wygląda to ślicznie, ale jeśli nie zużywasz swoich flakoników w ekspresowym tempie, to mogą zacząć pośmierdywać. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie mam u siebie miejsca na toaletkę. Maluję się przy biurku albo na parapecie przy oknie :P a moje kosmetyki są właściwie wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam ochotę na biała toaletkę ;)
    fajnie to zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne to wszystko wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. @Angel MakeUp WorldTe osłonki są cudne :) Ale wziełąm tylko jedną bo nie mam czego w nich trzymać, moje koty omijają tylko storczyki, resztę kwiatków jedzą... nawet kaktusa obgryzły ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. @farfarawaywiem wiem :) To tylko dla sweet foci tu stoją :P

    OdpowiedzUsuń
  30. @Iwillbethereonly4UMyślałam nad tym. A do czego przepakowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  31. @youriturielW końcu kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @GreatdeeCzekam na posta w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. @SabbathSabbatho nie uważaj mnie za taką ignorantkę ;) Perfumy na co dzień stoją schowane, a te tu trafiły tylko do sweet foci :P

    OdpowiedzUsuń
  34. @Beauty_Stationw zasadzie moja toaletka to biurko, więc Ty też swoje możesz nazywać toaletką ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Co to za cudowny flakonik z łabędziem?

    OdpowiedzUsuń
  36. o jaki piękny porządek :>

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczna toaletka. nie moge sie doczekac kiedy bede posiadala wlasna...

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie to wygląda, od zawsze chciałam mieć właśnie białą toaletkę w delikatnymi dodatkami... Jak na razie to mam tylko lusterko na nóżce i musi mi to wystarczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę się napatrzeć ;) Jest tak pięknie i uroczo że samemu ma sie ochotę taką zrobić ale niestety...brak miejsca... Ślicznie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Widze ze zastosowalas pojemnik na widelce z ikei :) swietna sprawa. Ja by, bardzo chciala moja toaletke zmienic na malm z ikei :( ale poki co musze si eborykac z moja starodawna.

    OdpowiedzUsuń
  41. @SexiChicA to dostałam kiedyś od mamy, więc nawet nie wiem skąd jest :)

    OdpowiedzUsuń
  42. @Baby Jane Hudsona chwaliłaś się nią na blogu? Chętnie bym obejrzała ** Albo zrób filmik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki porządek! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sporo tego masz *.*

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie to wszystko zorganizowałaś :) bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow! Ile świetnych kosmetyków! Toaletka śliczna, szkoda, że ja takiej nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wszystko urządzone.

    OdpowiedzUsuń
  48. O kurcze, taka toaletka to chyba marzenie każdej kobiety! Świetnie ją urządziłaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  50. aj a ja się we wrześniu przenoszę na stancję... i właśnie mi uświadomiłaś że ja tam zostanę bez toaletki ... rajciu co ja zrobie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko prezentuje sie wspaniale! Ja niestety nie posiadam własnej toaletki, ale może kiedyś?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.8.12

    świetnie zorganizowane, porządeczek. strasznie zazdroszczę toaletki, sama nie posiadam :c

    OdpowiedzUsuń
  53. ja ja uwielbiam oglądać i czytać takie posty! przepiękną masz toaletkę.. a i jej zawartość baaaaardzo ciekawa :) nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna toaletka:)
    morze mi oddasz:):*
    gdzie kupilas to takie na biurku co stoi z napisem beauty? cudne:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna toaletka. Dzięki za jej pokazanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. @JoannaDziękuję bardzo :) Ale to jeszcze nie koniec, ciągle ją udoskonalam :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę toaletki-nie mam miejsca na taki mebelek, a ubolewam nad tym, oj, ubolewam... ;) Wszystko ślicznie zorganizowane. Az miło popatrzeć! pozdr

    OdpowiedzUsuń
  58. Super! Dzieki za pomysly na organizery do szuflad - o tych elementach IKEA nie pomyslalam! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. @mycha-on-tourCieszę się, że mogłam Ciebie zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  60. skad tacka????pliz odpo

    OdpowiedzUsuń
  61. @kamsJakbyś czytała komentarze po postem to byś wiedziała :P Podałam nawet sprzedawcę ;)
    W każdym razie tu też napiszę, że kupiłam na Allegro w Galerii Mozaika.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaki porządeczek, ślicznie! :D

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).