25.07.2011

TAG Jak mieszkają moje kosmetyki :)

Pewnie pamiętacie, że jakiś czas temu pokazywałam Wam biurko z Ikei, które chciałam zaadaptować jako toaletkę (KLIK). Okazało się za mało pojemne dla mnie, przez co musiałam dokupić jeszcze dostawkę z szufladkami. Można rzec, że teraz mam miejsca na styk.
Ogólnie toaletka urządzona jest jeszcze "spartańsko", wszystko ulegnie reorganizacji (szczególnie na blacie). Poza tym muszę dokupić jeszcze jakieś pojemniczki na pędzle itd. Nie omieszkam oczywiście informować Was na bieżąco o moich toaletkowych aktualizacjach ;)

I jeszcze tytułem wstępu:
Dziękuję Wszystkim za Tagowanie mnie :) Było Was tyle, że nie chcę nikogo wymieniać, w obawie o pominięcie którejś dobrej duszy. Mam nadzieję, że nie będziecie miały mi tego za złe.


A teraz zapraszam już do zwiedzania:

KLIK!


Pod biurkiem znajduje się kuferek i kosz:

KLIK!


Tadaaaaaam:

KLIK!

 Na blacie :

KLIK!

 W środku nadstawki wody toaletowe i fluidy. Otwory miały być na pędzle, ale są za głębokie, więc obecnie króluje tam woda termalna i alkohol do dezynfekcji.
KLIK!
 A w szufladce część mojej biżu: 


KLIK!

Z lewej strony biurka jest mała szufladka w której trzymam duże palety. 
A pod nią szafka z różnościami.


KLIK!


KLIK!

Na środku natomiast jest duża i szeroka szuflada, w której trzymam kolorówkę:


KLIK!

Z lewej strony szuflady:

KLIK!

I z prawej strony szuflady:

KLIK!

A teraz szanowną wycieczkę zapraszam na prawą stronę biurka ;) 
Na blacie dzieje się na razie nie wiele. Kocia toaletka będzie przeznaczona na kolejną dawkę biżuterii, której jeszcze nie wypakowałam. Na razie stoi pusta:

KLIK!

Szufladki, które musiałam dokupić :

KLIK!
 I lecimy od góry:

KLIK!

KLIK!
KLIK!

KLIK!

Na końcu różności, czyli waciki, gąbki, puste opakowania po kosmetykach. Ogólny misz-masz rzeczy mało przydatnych na co dzień.


I jeszcze łazienkowe zasoby :) Ogólnie też wszystko ulegnie zmianom, ponieważ łazienka jest cały czas przed remontem.

KLIK!

KLIK!

Mam nadzieję, że zwiedzanie Wam się podobało :D

Buziaki :*

81 komentarzy

  1. Swietneeeee! Świetne biurko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, bardzo mi się podoba. :) Czy to pudełko w którym trzymasz perfumy też jest z Ikei?

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba! :-)
    Fajne jest to biurko z dostawką :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż nie mogłam ogarnąć tego wszystkiego! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy25.7.11

    świetne to biorko !
    no sporo tego :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie urządzone:)
    Gdy tak patrzę widzę dosłownie siebie mamy chyba taki sam gust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biurko super!:) Ja tez juz upatrzylam biurko z ikei, ale nadal nie wiem czy zrobic toaletke w sypialni, czy jako dostawka w "gabinecie" hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hah :) świetnie to urządzone :) a pamietam jak dodałaś na YT 3-częściowy filmik o przechowywaniu kosmetykó i wszystko miałaś poukładane w takim barku żeby ci koty nie rozwalały :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wtedy wszystko miałaś w tych szufladkach, które ci teraz służą za pojemniczki w szufladach :))

    OdpowiedzUsuń
  10. No faktycznie sporo tego jest! Dobrze, że nie musiałaś dwóch szafeczek dokupić :P Strasznie podoba mi się ta toaletka. Ostatnio bardzo spodobały mi się białe meble. Na tle ciemnej podłogi bądź ścian wygląda to rewelacyjnie. Niestety nie mogę sobie na to pozwolić dlatego pozostawiam to w sferze marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za kolekcja !:)
    Nic tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  12. o mamo!! oczopląsu dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "toaletka" bardzo mi się podoba :) jej zawartość-również :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Toaletka rewelacyjna :) i te komódki! Padłam jak zobaczyłam ilość mazideł do ust ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. boszzz mogłabyś sklep otworzyć ;) te dwie "komódki" po obu stronach biurka są super! skąd je masz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuję kochana Iwettko za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki dziewczyny :D

    * Kathrin- Ja mam jeszcze jedno upatrzone w Ikei pod mojego kompa ;D

    *Lusterko-em - nadstawka jest z Allegro. Jak będziesz chciała podam Ci linka do sprzedawcy, bo cały czas ma je w swojej ofercie.

    * Turkus- bardzo dobrze pamiętasz ;D Teraz też wszystko wolę mieć schowane przed sierściuchami.

    *dziuniek - jeszcze jedna by się przydała ;P Ale się nie zmieści, poza tym nie byłoby już symetrii. A co do marzeń, to mam nadzieję że Twoja połówka już zadba o to żeby je spełnić ;)

    *Viollet - leżą na płasko, więc udają "tłum" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna organizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  19. *Sauria80 - Komódkę białą kupiłam na Allegro i nadal jest dostępna, natomiast "kocią toaletkę" dostałam (ale wpisz w google, to też powinnaś znaleźć pod tą nazwą).

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba, ja nie mam biurka - wszystko trzymam w łazience, ale muszę jakoś przecierpieć i poczekać, aż.. będziemy na swoim. ale to genialnie brzmi!

    OdpowiedzUsuń
  21. Biała toaletka mmm ! Marze takiej! Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  22. *Stri-linga - XD Ja wcześniej wszystko trzymałam w małej komódce, a jeszcze wcześniej w barku ;) Miejsca były różne, teraz jak już jesteśmy na swoim, zaszczytne miejsce dla moich zbiorów musiało się znaleźć. Czego Tobie także życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. I tak bardziej poukładane niż u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. o mój boże tez chce takie biurko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy25.7.11

    Bardzo fajnie mieszkają Twoje kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowicie Ci zazdroszczę, to biureczko jest boskie! Bardzo podoba mi się też cała organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie cudenko! piekna toaletka i taka duża! nie to co moja - mikroskopijna :((
    zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wygląda, ale najbardzij podoba mi się ta nadstawka z przegradami w których chciałaś trzymać pędzle. Proponuję abyś coś tam wrzuciła (żwirek dla kota, watę, cokolwiek) wredy pędzle byłyby na takiej wysokości jaką byś sobie wybrała :) Ja jestem strasznym kombinatorem i z podobnej sytuacji wybrnełam wrzucając do pojemnika groch :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niah! twoje kosmetyki mieszkają lepiej niż ja :P a na pewno w większym ładzie :P mój brat ma podobne biurko - coś czuję że je podmienię jak bedzie w pracy ze swoim :P mega są te pojemniki na blacie XD

    OdpowiedzUsuń
  30. aaaaaaaaaaaaa moge sie do Cb wprowadziC??? :) ślicznie masz

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna ta toaletka! jest może w innych kolorach też? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo ale wypchany kuferek ;D
    super toaletka jak widać nie jedna osoba by taką chciała ;_)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy25.7.11

    niczym w profesjonalnym studio makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jak tu wszystko jest cudownie poukładane! :) śliczne biureczko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo mi się podoba twoja toaletka, jest śliczna! taka minimalistyczna i można się w niej miło "rozgościć" :)

    OdpowiedzUsuń
  36. biureczko wygląda super :) Oczy mi wyszły jak zobaczyłam Twoje lakiery! ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się Twoja toaletka, wszystko jest na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hehe duuuzo tego masz, rzekłabym że nawet wiecej masz wszystkiego niż ja jako wizazystka :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy26.7.11

    O rajuśku. Moich kosmetyków to może jedna taka szafeczka jest.

    OdpowiedzUsuń
  40. Tylko pozazdrościć kolekcji;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna ta półeczka z kotem:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Też polowałam na tę komódkę beauty głównie z zamiarem trzymania w niej pędzli, ale teraz faktycznie widać u Ciebie, że te dziury strasznie głębokie są :(( wielka szkoda :(

    a toaletka super, taka uporządkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  43. nie chcesz czasami oddac mi polowy swoich rzeczy ? :P
    piekna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki dzięki :) No właśnie trzeba być cierpliwym i dążyć. Gdybyśmy mieszkali w Często, byłoby inaczej, ale że nas wywiało nad morze to musimy wynajmować ;) Ale jest OK, zaraz idę na spacer na plażę :D Tego nie da się zastąpić toaletką ;) Tzn oczywiście, że byłoby świetnie, ale są rzeczy ważne i ważniejsze. W tej chwili to jest ważniejsze, ale jakoś sobie radzę. Też zrobię ten TAG i zrobię też zaległy TOP 10. Ale jestem do tyłu.. ale tyle się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę oczu oderwać, tak bardzo mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hej kochana ;** zostałaś przeze mnie nominowana do Tagu: One Lovely Blog Award :)

    http://lifeturkus.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award-dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  48. marzy mi sie taka toaletka ;')


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. O kurczę! Ile Ty masz lakierów!:)
    Fajnie mieszkają Twoje kosmetyki :D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładnie i przejrzyście. A ile lakieeeeerów ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana Iwetto, w Twoich zbiorach dostrzegłam baze z firmy Too Faced... (środkowa szufladka). Powiedz prosze jak się ona sprawuje? Czy masz może porównanie z innymi bazami? Bo ja swojej z Art Deco mam juz troche dosyć i dalej poszukuje swojego ideału... Dlatego pytam :>

    Pozdrawiam ciepło i czekam na filmiki :>

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy26.7.11

    Zazdroszczę takiego porządku i możliwości posiadania swojego " magicznego " kąciku.
    Zapraszam do mnie: everglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy26.7.11

    No super organizacja kosmetyków!!Tylko pozazdrościć!!

    Nominowałam Cię to koloejnej zabawy tym razem
    One Lovely Blog Award

    OdpowiedzUsuń
  54. Zawartość toaletki mnie powaliła :D przy moich maleńkich zbiorach to jest kopalnia cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :D

    *Sprawdzanka- dzięki za świetny pomysł! Jesteś genialna!!! Że ja wcześniej na to nie wpadłam -_-

    *Kolorowa Chmurka - Baza Too Faced jest najlepsza na świecie. Na Art Deco cienie mi jednak znikały, więc szukałam dalej, w UDPP natomiast denerwowało mnie opakowanie i zawsze szybko mi wysychała. Too faced według mnie nie ma wad.

    OdpowiedzUsuń
  56. Faktycznie, niezły zbiór:) Chętnie poczytam o aktualizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie ;) też marzę o takiej kolekcji ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. Iwetko mogę się do Ciebie wprowadzić i zamieszkać pod Twoją toaletką? :) Duuuużo masz tych dobroci ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  59. *Kizia Mizia- kącik się jeszcze dla Ciebie znajdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy27.7.11

    Rany! jak tego dużo!
    Ale zorganizowane świetnie :)
    Ja, żeby poskromić moje kosmetyki i utrzymać w jako takim porządku trzymam je w szufladkach w plastykowych koszyczkach :)
    Ale kurcze... Nie mogę się napatrzyć tej twojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  61. Muszę kupić jakąś fajną komódkę na biżuterię, ta twoja jest śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetnie zorganizowane kosmetyki :)
    a ile ich jest...ahhh zazdroszczę ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajna toaletkaaa .
    Dużo masz teego .;p

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy31.7.11

    Super rozwiazanie:) sama zastanawiam sie nad tym biurkiem z ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajnie wygląda wszystko:) Ta szafeczka z kotem jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam białe meble.
    Po przeprowadzce zamierzam sobie coś w tym stylu kupić.
    A jaki porządek masz w szafkach. Wszystko ładnie posegregowane.

    OdpowiedzUsuń
  67. Też mam taki biały (i też czarny) stołek z Ikei. Kufurek wygląda jak z Obi - też mam taki czarny. Nawet kubeł na śmieci mamy taki sam, hehehe. Planuję też zakup takiego biurka i kiedyś bocznej przystawki do niego.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy16.8.11

    mmm.. ja też chce biurko z takim wyposażeniem!:D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. strasznie zazdroszczę zbiorów jak i funkcjonalności biurka ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jestem pod ogromnym wrażeniem toaletki :) Chyba najładniejsza wersja kolorystyczna tego biurka, wygląda tak świeżo. No to teraz i ja muszę pomyśleć nad czymś takim, tylko miejsca brak nietety:/

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo podoba mi się urządzenie Twojego kącika do makijażu. Mogłabyś podać mi jakiś namiar na tą nadstawkę (chociaż mniemam, że aukcja już się dawno skończyła)?

    OdpowiedzUsuń
  72. świetnie :> dużo tego masz :D

    OdpowiedzUsuń
  73. ale zbiorek ! bardzo ładnie wszystko sobie poukładałaś :) zazdroszczę kolekcji pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Wow! Patrzę i oczom nie wierzę: ile tego wszystkiego i jak wszystko ma swoje miejsce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy9.5.12

    Śliczna toaletka,możesz może podać link gdzie kupiłaś tą nadstawkę która stoi z lewej strony,trzymasz tam perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  76. @madzia Jasne! Kupiłam u tego sprzedawcy: http://allegro.pl/show_user.php?uid=11807646 Teraz akurat jej nie ma, ale często się u nich pojawia. Poza tym teraz w internetowym Tchibo oferowali coś podobnego, więc też warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy10.5.12

    Dziękuje pięknie.Jesteś kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Możesz podać nazwę sprzedacy nadstawki? :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).