31.08.2012

Hej! Blog day :)

Dziś Międzynarodowy Dzień Bloga, więc notka z haulem, którego obiecywałam na twicie poszła w odstawkę ;) Będzie jutro, a dzisiaj podzielę się z Wami moją topową piątką blogów!

http://www.keepcalmstudio.com/
Wiem, że zrzeszam sporo osób zainteresowanych sferą urody i kosmetyków,ale postanowiłam polecić blogi zupełnie odmienne. Moje ulubione kosmetyczne blogaski zawsze możecie odnaleźć w blogrollu, a te pozostałe rzadko tam trafiają. Stąd pomysł z podziałem na kategorie:

  • Podróże - Na wsi w Japonii - uwielbiam i cenię autorkę, za jej sarkastyczne podejście do tego co dzieje się w kraju kwitnącej wiśni. Ten blog jest tak odmienny od pozostałych o tej tematyce, że zmienił zupełnie mój stosunek do Japonii. 
  • Kulinaria- Just my delicious- dosłownie odnajduję swój smak w tych przepisach! Dodatkowo Paula zamieszcza ciekawe porady na co zwrócić uwagę przy przygotowywaniu potraw. Z takimi przepisami nie może się nie udać. 
  • Design - Amatorsko o dizajnie - na tego bloga natknęłam się w czasopiśmie "Cztery kąty". Autorka pokazała w nim jak odmieniła swoją kuchnię. Jej styl bardzo mi się spodobał, więc przy remontowaniu mieszkania często zaglądałam na jej bloga w poszukiwaniu inspiracji.
  • Książki- ale ja wolę sobie poczytać jak lektura to tylko ze Skarletką. Lubię literaturę fantasy, ale czasami trzeba się oderwać i sięgnąć po coś innego, wtedy z pomocą przychodzą mi recenzje Ani :)
  • Styl - Dust Jacket- kwintesencja stylu i elegancji, poza tym sporo świetnych zdjęć oraz ciekawych sesji, nie tylko związanych z ciuchami, ale także z designem.
A jakie są Wasze ulubione blogi? Wrzucajcie linki swoich faworytów albo swoich własnych blogasków :) 
I pamiętajcie:

http://favim.com



11 komentarzy

  1. zapoznam się z wyżej wymienionymi i czekam na jutrzejszy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój blog :) i link do moich ulubionych blogów ;) http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/08/nasz-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tutaj, praktyczne porady. Już przeczytałam parę postów i czekam na kolejne! Obserwuje :)

    small-maybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko kosmetyczne przeglądam i obserwuję :)
    i ze 3 kulinarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @AlieneczkaTrzeba szerzyć horyzonty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się podjarałam, że z tego świętowania zrobiłam aż 3 lunch boxy od strzała z dumy i ze szczęścia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. z przyjemnością zapoznam się z blogami które lubisz ;)

    zapraszam czasem do siebie :)

    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie wpisy,,, sama się muszę zabrać za coś takiego i zebrać moich najlepszych z najlepszych w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bloga Pauli znam lubię i cenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Heeej, strasznie lubię Twojego bloga :) A tak btw to też uwielbiam Just My Delicious ♥
    A no i w takim razie zapraszam na mojego bloga (nie krytykuj od razu, bo dopiero zaczynam :3) http://life-is-brutal-you-know.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).