30.08.2012

Już mam!

Nareszcie! Wyczekiwany, wyglądany i wymodlony! Nowy katalog Ikea :D Dzisiaj świeżutko wyciągnięty ze skrzynki pocztowej. Co z tego, że już cały widziałam online, mieć własny egzemplarz to co innego. Szczególnie, że dołączył do gromadki jego poprzedników:



Teraz żałuję, że przy przeprowadzce wyrzuciłam starsze wersje. Znajduję w nich sporo inspiracji, a to co mnie zaciekawi zawsze sobie zaznaczam, żeby od razu odnaleźć przy wertowaniu.


W nowym egzemplarzu także znalazłam coś dla siebie. Chociaż większość rzeczy już znam i nie zostałam zaskoczona niczym nowym, to i tak jest na czym zawiesić oko.
Na przykład na takim półmisku:


A taka listwa przyda mi się w przedpokoju:


Ten materiał marzy mi się już od dłuższego czasu:


Meble na balkon, które mam nadzieję pojawią się u mnie w przyszłym roku


Mój ukochany Tirup


Gdybym miała tylko więcej miejsca i więcej pokoi...


Pojemniki <3 <3 <3


A z tej serii mam już wysoką szklankę na pędzle,ale muszę jeszcze dokupić tą małą)


Śliczny obraz! 


A takie gałązki muszę zmajstrować u siebie:


I jeszcze wpadł mi w oko ten obrazek


A ta pościel marzy mi się od dłuższego czasu, ale w wersji różowo-fioletowej



Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko ;)

44 komentarze

  1. ja zawsze jak jestem w ikei to nie mogę się napatrzeć na te urządzone pokoje i wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,że nie ma u mnie Ikei:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, ale często można znaleźć w tych katalogach świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do Ikei nie powinnam mieć nawet wstepu, bo głupieje tam :D tyle rzeczy mi się podoba :O

    OdpowiedzUsuń
  5. tez juz go mam i zachwycam sie nim co niemiara ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam w zeszłym tygodniu. Lista zakupów zrobiona, teraz tylko czekać na ikeowską wycieczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Te katalogi coś jednak w sobie mają ;) Mam ogromna nadzieję, że i mnie kopnie zaszczyt i dostanę egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie leżę w Twojej wymarzonej pościeli :) pokazuj co tam przyniósł kurier :P

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam katalogi ikea. też je kolekcjonuję. chciałabym mieć ogromne mieszkanie z milionem pokoi, zeby miec mozliwość kupna tych wszytskich wspaniałych mebli....


    no, ale na razie, moj akademicki pokoj mieści tylko sławny już stolik i akcesoria :<

    OdpowiedzUsuń
  10. @MoodHommeJa głupieje jak widzę ten ogromny wybór pojemniczków :>

    OdpowiedzUsuń
  11. @madziadokładnie, bo to wyprawa na pół dnia, o ile nie cały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @sauria80 Gratuluję dobrego wyboru ;D Jutro wrzucę posta zakupowego jak uda mi się cyknąć rano zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @MagdalenaSkończysz studia, znajdziesz extra prace i kupisz sobie pałac do urządzania ;D A co!

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w ikei w weekend i było mnóstwo prześlicznych rzeczy :D Mój cały dom jest urządzony ikeą i absolutnie kocham ten sklep, zawsze wychodzę stamtąd z masą cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie jeszcze nie dotarł katalog. Oglądałam online, ale tak powiem szczerze, że dla mnie za wiele nowości nie ma. Troszkę nawet byłam rozczarowana. Ale zamierzam niedługo pojechać i pewnie coś wychaczę, choć dbam bardzo o to by jednak mój dom nie był jedną wielką Ikeą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Ikee...jak się przeprowadzaliśmy to przepuściliśmy tam tyle pieniędzy że aż mi się słabo zrobiło jak zerknęłam na konto :D ale warto było i nie żałuję ani jednej złotówki tam wydanej....:D

    OdpowiedzUsuń
  17. po co mi to pokazałaś, ja cierpię bo mam do Ikei prawie 200km :(

    OdpowiedzUsuń
  18. jak mieszkałam w PL, to uwiebiałam dostawać te katalogi :D przegladałam godzinami :D
    u mamy nadal mam kilkanaście poprzednich wydań :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam katalogi Ikei! Muszę koczować pod swoją skrzynką.

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz to jadę na urlop, ale jak wrócę to ikei nie podaruję, taką mi zrobiłaś ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam katalog już od ponad tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Buuuu ja tez chce...jutro wyciagne ze sklepu! I nie bede gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten katalog to przekleństwo... właśnie urządzam salon i wydaję ostatnie pieniążki na dodatki, tkaniny i cała resztę, a Ikea tylko wzmaga mój apetyt :DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
  25. @Nika.Ja od nich uwielbiam dodatki, chociaż mebli też kilka mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @kameleonworldpolecam ciasteczkowe świeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. @77gerdaOczywiście, trzeba zachować umiar. I masz rację, mnie też katalog niczym nowym nie zaskoczył... trochę szkoda :>

    OdpowiedzUsuń
  28. @madzi miziające mazidła Przyznam, że moje niektóre zakupy Ikeowe nie były trafione, ale z dodatków jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. @merczensTo pakuj męża do samochodu i wio na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. @Martio dokładnie! I zawsze znajdzie się coś nowego-niezbędnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  31. @zoilana Facebooku podają kiedy dokładnie i w jakim rejonie są roznoszone ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. @zoilana Facebooku podają kiedy dokładnie i w jakim rejonie są roznoszone ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. @my-pink-plumWcale się nie dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. @majtkiramboJa się obawiałam, że mnie ominie-stąd ta radość :D

    OdpowiedzUsuń
  35. @Baby Jane Hudson U Was są w sklepie? Bo u nas nie widziałam :>

    OdpowiedzUsuń
  36. @IdaliaOMG, jakbym chciała zobaczyć co Ty tam stworzyłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  37. @YasminellaNa facebooku można sprawdzić gdzie będą roznosić w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam całą kuchnie Stat z ikei jest rewelacyjna, napewno większość nowych mebelków i dodatków kupimy w tym sklepie :)

    zapraszam do siebie :)

    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja mama ma taki katalog :)

    Zapraszam do mnie :)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. a u mnie zawsze pozniej niz w pl katalogi roznosza.. pewnie szybciej w pl dorwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też planuję takie gałązki w moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).