19.08.2012

Napisy

W końcu i ja uległam urokowi drewnianych napisów. Kupiłam je na Allegro,a za sztukę płaciłam około 25zł. 
Wybrałam najmniejszy rozmiar i początkowo wydawało mi się, że trochę nikną w przestrzeni.
Teraz jednak dochodzę do wniosku, że są w sam raz. 


Uważam, że nadają oryginalności miejscom, w którym stoją. 
Dodatkowo biel farby, ciekawie odbija się na tle różnych przedmiotów, ciesząc oko. 



Na półkę z książkami marzył mi się napis Read albo Book, 
jednak nigdzie nie mogłam takich znaleźć. 
Ostatecznie zagościł Dream :)


Taka forma ozdabiania mieszkania bardzo mi się podoba. 
Pewną sentencję mam też nad łóżkiem w sypialni. 
Tym razem jest to naklejka ścienna:


A Wy co sądzicie o takich ozdobach?

38 komentarzy

  1. w ikei były podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pokazujesz, masz bardzo fajnie urządzone mieszkanie. Pokaż nam więcej! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię :) szczególnie love ;) u mnie do pisania sentencji i przypinania fajnych magnesów, karteczek służy również tablica magnetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja myślałam nad kupnem w wersji delikatnego różu, ale przyznam, że zachęciłaś mnie do bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem, za choć na "love" bym się nie zdecydowała. "Dream" do książek jak najbardziej pasuje :) W ogóle styl shabby chic bardzo do mnie przemawia, byle nie był rozpasany, tylko taki trochę no... bez przesadyzmu. Wczoraj kupiłam sobie na targu staroci z 1 zł biały talerzyk na torebki herbaty. A napisy pewnie można gdzieś zamówić takie, jak sobie człowiek wymarzy. Pewnie trzeba by poszperać :) Mi w głowie najbardziej tkwi Twoja szafka na biżuterię. Obecnie mam w mieszkaniu remont, być może znajdę miejsce na coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
  6. @paulaco i rusz uchylam rąbka tajemnicy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. @powiew inspiracjiTeż myślałam o takiej, ale nie mam gdzie jej postawić niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. @majtkiramboPrzypuszczam, że mogłabym poprosić kogoś o zrobienie takiego napisu, ale machnęłam ostatecznie ręką ;) Styl Shabby Chic tak do końca mi się nie podoba, nie chciałabym mieć wszystkiego w tym stylu. Zdecydowanie wolę pojedyncze dodatki. A te szafki na biżuterię często pojawiają się online w sklepie Tchibo, na Allegro i na pewno na Ebay :) Wszędzie ceny niestety podobne, ale jeżeli się przyda to warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda:) Szukam teraz fajnego stojaka do książek, bo rozszerzam swoją biblioteczkę z książkami o makijażu:) Bardzo podoba mi się ta osłonka "koronkowa", muszę czegoś takiego poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym kupiła napis love i home :) Podobają mi się też drewniane litery pomiędzy którymi znajduje się "&" np. A&M, będące pierwszymi literami imion państwa domu :)
    A jak już jesteśmy przy drewnianych ozdobach to polecam bloga: http://czaryzdrewna.blogspot.com/ - mnóstwo pięknych rzeczy (również drewniane napisy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Magda60005Osłonka jest z Ikei :) Liczę na posta jak już umiejscowisz kolekcję książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @AprilDzięki za link do bloga :) Już widzę tam mnóstwo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda stylowo i nasuwa mi skojarzenia z katalogami wnętrzarskimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysł fajny, chociaż ja chyba bym wybrałan jakieś inne "słowa" :-) ale pewnie wybór jest niewielki.

    OdpowiedzUsuń
  15. też z chęcią przygarnelabym takie napisy ale mam taki mały pokój, że byłby zagracony bardziej niż jest teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię takie tekstowe dodatki :)
    Kiedyś miałam całą ścianę wymazaną.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19.8.12

    też bardzo mi się to podoba, niestety nie mam już gdzie tego stawiać ;) kiedyś miałam zamiar obkleić całą szafę kartkami z gazet, fajnie wyglądało ale skończyło się na 1/3 drzwi ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nad łóżkiem mam własnoręcznie, farbą wymalowaną sentencję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam Love z empiku z miejscem na zdjecie w literce o :) na razie stoi na parapecie, ale później pewnie trafi na toaletkę :) bardzo fajnie umiejscowiłaś swoje napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam takie drewniane, białe napisy <3 Są cudne!
    Ale jeśli chodzi o sentencje najklejane, to juz nie do konca mój styl...

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.8.12

    strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @untouched13to musiało wyglądać interesująco. Bardzo lubię gazetowe wstawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. @KarotkaNawet nie wiedziałam, że w Empiku można je dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi jakoś nie pasują kremy do rąk do stóp :) Do stóp wolę mniej tłuste mazidła niż do rąk.

    Napisy są genialne :) Ale może się na nie skuszę dopiero w swoim mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zdecydowanie jestem za naklejką ! sama nad taką myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię mieszkania ozdobione w ten sposób, może na dniach również takie napisy kupię, póki co mam taką samą doniczkę/osłonkę z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mam napis Love, który stoi w sypialni i czaję się na Home, ale to dopiero, jak będą meble w salonie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. napisy piekne, ale ostatnio mam awersję do tego typu ozdób - zbierają kurz i utrudniają sprawne sprzątanie :P za to napis nad łóżkiem, to jest to, co mi się marzy od lat! do tego super czcionka, taka sypialniana właśnie bym powiedziała;)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne gadżety. bo chyba tak to mogę nazwać? :)
    a Book chyba widziałam kiedyś u mnie w jakimś sklepie.. ale za nic w świecie sobie nie przypomnę w jakim :/

    OdpowiedzUsuń
  31. @MrsOccluencyOj też mam awersję do zagracania, ale u mnie jest minimalistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Drewniane napisy zwłaszcza białe mają coś w sobie i stanowią piękną ozdobę domu. Sama marzę o czymś takim :) Genialny jest także pomysł z naklejką ścienną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się one kiedyś nawet podobały. Szczególnie, że kocham biel, ale teraz co do kogo nie wejdę to ma te napisy i już mi się odpodobały i na bank nie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  34. pomysłowe, mój fifek miałby co strącać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. podobają mi się takie naklejki, a gdzie mozna je dorwać

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie.
    Serce się raduje gdy efekty naszej pracy są doceniane.
    Tak...teraz napisy mają już duszę, nie każdy może to uczynić, Pani sprawiła to z łatwością. Oglądanie takich zdjęć jest wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam, Jacek Grdeń.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie.
    Serce się raduje gdy efekty naszej pracy są doceniane.
    Tak...teraz napisy mają już duszę, nie każdy może to uczynić, Pani sprawiła to z łatwością. Oglądanie takich zdjęć jest wielką przyjemnością.
    Pozdrawiam, Jacek Grdeń.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Drewmix ArtDziękuję bardzo :) Nie osiągnęłąbym tego bez tak wspaniałej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).