16.08.2012

Odżywki Joanny

Jakiś czas temu skusiłam się na dwa produkty z serii Professional marki Joanna. Padło na odżywkę ananasową oraz maskę kokosową. I o ile pojemności są ogromne, to same produkty niestety średnie.



Obie odżywki pięknie i subtelnie pachną. Ananas nie utrzymuje się długo na włosach, natomiast po kuracji kokosem czuć go przez cały następny dzień. Konsystencja jest typowa dla tego typu produktów, bez problemu się rozprowadza oraz spłukuje i nie obciąża włosów. 





Odżywkę oczywiście przelałam do mniejszego dozownika, bo ciężko mocować się pod prysznicem z tak dużą butlą ;) Nakładałam ją nie dłużej niż na minutę. Maskę stosowałam wieczorami, nakładając ją na zwilżone włosy i zawijałam głowę ciepłym ręcznikiem. Po minimum 30 minutach spłukiwałam, chociaż zdarzało się że chodziłam z tym specyfikiem nawet 2 godz, co jakiś czas podgrzewając ręcznik suszarką. 




Na plus należy zaliczyć im także cenę, ponieważ oba kosmetyki kosztują około 12zł za sztukę. Odżywka ma pojemność 1 litra, a kuracja 500ml. Przyznacie, że cena jest bardzo atrakcyjna? 



Jeżeli chodzi o działanie, to trochę się zawiodłam. Chociaż z drugiej strony moje włosy nie należą do bardzo zniszczonych. Szkodzę im tylko codziennym myciem i suszeniem. Nie farbuję ich, nie rozjaśniam, nie przegrzewam, więc nie są w złej kondycji. Po odżywkach Joanny , które stosowałam jednocześnie, oczekiwałam nawilżenia. Tego niestety nie zrobiły, za to włosy były miękkie, sprężyste i wygładzone. Sądzę, że do codziennej pielęgnacji jak najbardziej się nadają, ale cudów nie zdziałają. Efekty po kuracji były krótkoterminowe, więc można je uznać za średniaki.  Czy kupię ponownie? Raczej nie, bo mam innych faworytów we włosowej pielęgnacji :) 

24 komentarze

  1. Anonimowy16.8.12

    Za tą cene i pojemność myślę że chociaż warto wypróbować, gdzie można je dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @untouched13Ja swoje kupiłam na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, szkoda, że nie można ich dostać w stacjonarnych sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  4. no nie mozna ich dostac bo to seria pro, co wg mnie nie ma nic wspolnego z pro , ale nie ma co oczekiwac cudow , że świetnie odbuduja włosy..one raczej miejscowo poprawiają wygląd włosa , ale nie długofalowo.
    ja moge polecic odzywki z firmy UNA , Goldwell - sa drozsze ale warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.8.12

    Od dosyć dawna zapach kokosu odrzuca mnie ;) ale odżywka wydaje się ciekawa - na razie kończę Biovax i z Joanny. Albo coś jest nie w porządku z moja przeglądarką albo masz źle ustawioną czcionkę, bo nie ma w notce wszystkich liter - jakby poucinało je :(

    OdpowiedzUsuń
  6. @CoconutLimePonoć są dostępne w sklepach z akcesoriami fryzjerskimi itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Candy KillerZa tą cenę nie spodziewałam się kokosów ;) I fakt z pro niewiele mają wspólnego :) Dzięki za wskazówkę, oblukam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @RamelleSprawdź u siebie, bo u mnie wszystko wyświetla, nawet na telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam wiśniową odżywkę i szampon, byłam zadowolona, ale ta pojemność jest tak duża, że pod koniec już miałam dość tego zapachu;D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam szampon i odżywkę z tej serii, w tych wielkich butlach. szampon był ok, ale odżywka kiepska. ananasową zamówiłam dla koleżanki, ale szczerze mówiąc ten zapach w ogóle nie przypadł mi do gustu, fuj. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. @AtinaJa przelewałam do mniejszej i używałam na zmianę z inną odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  12. @One_LoVeA jaki zapach wybrałaś dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  13. takie ogromne pojemnosci to nie dla mnie, chyba ze moge zjadac zawartosc :P (tylko prosze mi nie sugerowac zjadanie odzywki)

    OdpowiedzUsuń
  14. Owszem, można dostać :) są w Hebe, w cenach zbliżonych do tych allegrowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też szukam dobrej odzywki jednak do włosów farbowanych ale może i się skuszę na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16.8.12

    jeszcze nigdzie nie widziałam tych kosmetykow, gdzie sa one dostepne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć że nie ma się czym zachwycać :) Bo kokos mnie często kusi,a potem bym pewnie żałowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @blueeyedgirlwow! Hebe coraz bardziej mnie zadziwia! Muszę się tam w końcu wybrać :>

    OdpowiedzUsuń
  19. @mon ceilletJa swoje kupiłam na Allegro, ale podobno są też w drogerii Hebe. Na pewno też w sklepach z artykułami fryzjerskimi itp

    OdpowiedzUsuń
  20. mam właśnie tę kurację kokosową, jakoś niechętnie po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17.8.12

    Za tę cenę warto spróbować :) Poza tym, ja lubię Joannę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też mam innych faworytów ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).