12.08.2012

Ikea- Ty tu urządzisz!

Znowu przepadłam na dłuższy czas z blogosfery, ale to nie oznacza, że zniknęłam na zawsze. Mam bardzo intensywny okres w pracy i do domu wracam wykończona. Liczę na to, że w końcu nadejdzie kres mojej mordęgi, współpracownicy wrócą z urlopów, a ja zaznam w końcu trochę wytchnienia. Poza tym przerwa czasami jest potrzebna, aby nabrać dystansu do tego co się robi. Nie ukrywam, że unikanie blogosfery wpłynęło też pozytywnie na stan mojego portfela. Kosmetyczne zakupy były praktycznie znikome, o czym przekonacie się w najbliższym czasie ;) Za to popełniłam wczoraj zakupy w Ikei, do której wybierałam się już  od dłuższego czasu. Dzięki ich stronie internetowej całą listę miałam już przygotowaną wcześniej. Wystarczyło tylko sprawdzić położenie, dostępność i ruszyć w drogę. W ten sposób kilka niezbędników trafiło pod moją strzechę:


Najbardziej zależało mi na kilku produktach do reorganizacji mojej toaletki. Przede wszystkim doszłam do wniosku, że potrzebuję organizerów do szuflad. Zdecydowałam się na jeden wkład z działu kuchnia oraz dwa wkłady z działu przechowywanie.


Poza tym potrzebowałam czegoś ładnego na pędzle i drobiazgi. Do tego idealny wydał mi się świecznik Fortjust , szklanka Frasera i osłonka Skurar. 


Do koszyka trafiła też ramka na zdjęcia Sondrum . 

I w ten sposób zaczęła się apokalipsa, czyli wywlekanie wszystkiego, czyszczenie, układanie, sortowanie i wyrzucanie:


Na więcej zapraszam jutro ;) 


30 komentarzy

  1. oj, już nie mogę doczekać się jutra ;) śliczne to ostatnie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @inspiracje Miałam wrzucić wszytko razem, ale doszłam do wniosku, że wyszło by za długo. Dzięki za tagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W Ikei można znaleźć naprawdę fajne rzeczy :) podoba mi się szklanka na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten sklep, tyle fajnych rzeczy i rozwiązań można tam znaleźć, że głowa mała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @lacquer-maniacsJest dosyć ciężka, więc nie trzeba do niej nawet nic sypać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @hoshi777O tak, za każdym razem znajduję tam dokładnie to co jest mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh ładne te 'pierdółki' kupiłaś :))

    miłego układania życzę - ja lubię takie przemeblowania małe ;) tym bardziej w kosmetykach czy biżu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakupy w Ikea i zawsze wychodzę ze sklepu przynajmniej ze świeczkami :P

    OdpowiedzUsuń
  9. @Alieneczkami się naprawdę musi "chcieć", żebym za to się zabrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. @nikkiŚwieczki to numer 1 na liście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, widzę moje ulubione perfumy :)
    Szkoda, że mam daleko do Ikei, chętnie bym się wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zakupy z Ikei, wszystko zaraz staje mi się tak bardzo potrzebne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też planuję reorganizację :) Czekam z niecierpliwością na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać kiedy przeprowadzę się w końcu z mężem na "swoje" i zaczniemy szaleć po Ikeach i tego typu sklepach... :) mam chrapkę na takie rzeczy, które sobie sprawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. już widzę jak masz ślicznie w mieszkaniu, wszystko tak dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem tych rozwiązań, czekam z niecierpliwością bo sama muszę jakoś poogarniać swoj bajzel

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie potrafię wyjść z Ikei, z pustymi rekami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13.8.12

    szkoda że mi Ikea nie po drodze ;( ja do organizacji szuflad wybrałam różne pudełka np. od butów czy szklanek. to takie tymczasowe rozwiązanie, ale tez się sprawdza ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. my ostatnio pojechalismy obejrzec lozka i materace, niestety nic nie bylo na tyle fajne, by kupic ale wyszlismy z mnostwem swieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam robić zakupy w IKEI:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubolewam, że w miastach obok nie ma Ikei :-( Przynajmniej mój portfel na tym oszczędza :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jak Ci poszło :P

    OdpowiedzUsuń
  23. @annbo tam nie ma rzeczy zbędnych ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. @Alisstez przechodziłam ten okres. Zbieraj pieniądze, żebyś później mogła wydawać na wszystko co Ci się spodoba do mieszkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. @kobieta30. (eveleo)Staram się, ale jeszcze wiele przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @untouched13Ja miałam wcześniej szufladki i koszyczki, ale trochę za duże były te przegrody. Wszystko leżało w kupie, jedno na drugim.

    OdpowiedzUsuń
  27. @youriturielhahaha ja też zawsze jakąś przytacham :D

    OdpowiedzUsuń
  28. @JustynaI to jest ta pozytywna strona :D

    OdpowiedzUsuń
  29. @Greatdee2 godziny mi na tym zeszło ;P

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).