22.05.2012

Dobra organizacja to podstawa

Przyznaję się bez bicia: mam bzika na punkcie pudełek, szkatułek, pojemniczków, puszek i innych sprytnych opakowań, które pomagają w organizacji. Po prostu uwielbiam mieć wszystko posegregowane,poukładane i  szczelnie zamknięte. Przenosi się to także na sferę kosmetyczną, a także aranżację mojej toaletki.


Ostatnio wpadły mi w oko akrylowe pojemniczki. Schludne, przezroczyste i wszystko można szybko odnaleźć.  Ten na patyczki do uszu kupiłam w Rossmannie.  Tam też zaopatrzyłam się w wygodną kuwetkę z rączką na moje pilniczki i inne przybory do manicuru, o którym Wam już pisałam
Jednak ostatnio przeglądając zagranicznego You Tubea, trafiłam na nowe źródło zaopatrzenia, gdzie tego typu pojemniczki można kupić w różnym kształcie i dowolnym wymiarze. Mało tego, firma jest dostępna w Polsce, a mam tu na myśli MUJI . Nie chcę tutaj wnikać w filozofię sklepu, tylko pokazać Wam akrylowe cudeńka które mają w  swojej ofercie :


http://www.muji.com.pl/
"Dzięki naszemu akrylowemu systemowi pojemników, uporządkowanie Twojego biurka nigdy nie było łatwiejsze.

Po prostu zdecyduj, czego potrzebujesz pilnie pod ręką. Wybierz starannie - uporządkowane biurko to wolny umysł! 
Wybierz kombinację tacek i pudełek, które odpowiadają Twoim potrzebom, ustaw je jedne na drugich.
Gotowe!"

http://www.muji.com.pl/

Dużo tego nie ma, ale jest na czym zawiesić oko ;) 
Robiłyście już u nich zakupy? Jak wam się podobają tego typu szkatułki?

30 komentarzy

  1. Wow boskie te pudełeczka ;D dzieki za pokazanie tej stronki szukałam czegoś takiego ;D juz wiem na co mam oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To fakt, takie pudełeczka i pojemniczki zdecydowanie ułatwiają segregację kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie posty organizacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprytne te boxy :) Porządek wszak musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię mieć wszystko porządnie zorganizowane :) takie pudełka to dla mnie istne cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda to super, już oczyma wyobraźni widzę jak mam wszystko poukładane :) niestety w muji nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez mam na tym punkcie bzika :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Max Factor Nailfinity Boji z jakiejś limitowanej edycji. Jest niebezpiecznie gesty a nie chce go wyrzucac, dlatego denkuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię porządek :) Pojemniczki to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. @Panna DominikaNo tak: jak kolor śliczny, to jakość do bani ;[

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię jakieś wymyślne szufladeczki i inne organizery :) Rozglądam się za tanim, a praktycznym organizerem do pędzli ale wszystko jakieś... Nijakie

    OdpowiedzUsuń
  12. "Przyznaję się bez bicia: mam bzika na punkcie pudełek, szkatułek, pojemniczków, puszek i innych sprytnych opakowań, które pomagają w organizacji. Po prostu uwielbiam mieć wszystko posegregowane,poukładane i szczelnie zamknięte." Jakbym to ja napisała:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze też muszę coś wymyślić dla mojego BB, bo tak leży na tej podstawce dołączonej w pudełku i się kurzy. Może zacznę używać oryginalne pudełko w którym przyszły do mnie jajka... Ale kurcze znowu moje zapasowe jajko będzie bez domku, eh nie dogodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak samo jak Ty mam takie zboczenie do tych pudełeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wow ale fajne :) Idę pobuszować w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam bzika na punkcie takich pudełeczek, organizatorów itp ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22.5.12

    jakbym tylko miala warunki na urządzenie toaletki w prawdziwego zdarzenia, to napewno bym się w nie zaopatrzyła

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22.5.12

    To pierwsze pudełeczko jest szczególnie fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się, zawsze to ujarzmia bałagan opakowań kosmetyków. nie miałam wcześniej z firmą do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała choć trochę więcej miejsca u siebie to bum poustawiała całe mnóstwo takich pudełeczek, a tak to upycham gdzie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam odkrywać nowe, fajne sklepy, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne te pudeleczka ;) uwielbiam takie pojemniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Joyka ( joythedreamer)na youtube nakręciła na ich temat już dawno temu filmik, a propos swojej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oj mi by się takie cudeńka przydały...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam bzika na punkcie różnych pudełek itd, które służą do przechowywania różnych rzeczy. I też mam jeden z Rossmanna, trzymm tam swoje pędzle. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieki Ci dobre kobieto za ten adres:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za link! Takie pudełka to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja czegoś szukam do przechowywania pędzli, jakiegoś klosza ochronnego przed moim kotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pudełka, pudełeczka, pojemniczki, przegródki... tak! Nie znałam wcześniej tej strony i muszę przyznać, że wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).