29.05.2012

Paczunia

Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z zamówieniem z Korei. Po ostatnio przeczytanych zachwytach o maseczce Zamian Premium Pore Minimizing Gold Cacao Pack także postanowiłam jej spróbować :) 



Kosztowała niecałe 11 dolarów z darmową wysyłką. 





Moja recenzja też na pewno się ukaże. Maseczka już poszła w ruch i muszę przyznać, że pachnie lepiej od czekoladowej Monagne Jeunesse! Bardzo fajnie się rozprowadza na skórze i dobrze zmywa. Skóra nie była po niej ściągnięta, za to miękka i ukojona. Czy zdziała cuda? Zobaczymy :)

Druga paczuszka, którą dzisiaj otrzymałam mnie zadziwiła, ponieważ jej nie oczekiwałam. Dzięki karcie Lifestyle, którą wyrobiłam sobie w SuperPharm otrzymałam suplement diety Skinelle wraz z kuponem zniżkowym na pełnowymiarowe opakowanie.





Nie ukrywam, że nigdy nie brałam takich wspomagaczy. Ogólnie nie jestem zwolenniczką łykania żadnych lekarstw, nawet zwykłych tabletek na ból głowy, więc od suplementów też trzymałam się z daleka. Moim ulubionym źródłem witamin i minerałów jest pożywienie:


Wolę wydać pieniądze na coś zdrowego niż wspomagać rynek farmaceutyczny. I teraz nie wiem czy spożyć Skinelle czy wyrzucić do kosza? A Wy co sądzicie? Miałyście do czynienia z tego typu drażetkami?

21 komentarzy

  1. nie miałam tego
    ale łyka suplementy, choć z drugiej str. popieram Cię w 100%
    nie zmuszaj się, kilka tabl. Ci nie pomoże nawet

    daj komuś z rodziny, czy koleżance
    szkoda wyrzucać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do maseczki to bardzo mnie ciekawi, kupię kiedyśśśśś. póki co zużywam zapasyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kilku draży na pewno Ci się nie poprawi więc decyzja należy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No jestem ciekawa maseczki i czy faktycznie zmniejsza pory .

    OdpowiedzUsuń
  5. @The Bertka ShowChyba jeszcze żadna maseczka w moim przypadku się do tego nie przyczyniła ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy29.5.12

    Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak sprawdzi się maseczka :) U mnie suplementy się nie sprawdzają... a to dlatego, że po kilku dniach i tak zapominam o regularnym ich zażywaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ivett :) kiedy zobaczyłam na Twoim blogu wode aloesową postanowiłam ją kupić,spróbować i powiem,że jestem oczarowana :) będę piła ją codziennie :) kupiłam ją w złotych tarasach w zdrowej żywności a Ty gdzie swoją kupujesz? bo może gdzieś bliżej będę miałą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. borówki! :) nie wiedziałam, że już są w sprzedaży. to mój ulubiony owoc zaraz po malinach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam wszelkiego rodzaju jagody, ostatnio jem je az do znudzenia, czekam na kilka slow o maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @mmCiesze się że Ci zasmakowała, ja już się od niej uzależniłam ;) Swoją kupuję w sieciówce Mokpol, podobno też bywa w MarcPolu.

    OdpowiedzUsuń
  12. @vilandreKupiłam w Lidlu od razu kilka opakowań ;) Tez bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @youriturielMi tęskno do prawdziwych jagód ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy30.5.12

    ciekawa jestem bardzo tej maseczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja łykam suplementy regularnie, obecnie witaminy z kwasem hialuronowym, które biorę już od kilku miesięcy (babskie witaminki.:)). Też nie lubię łykać leków i staram się robić to jak najrzadziej, ale z suplementów nie rezygnuję. Wiele razy uratowały mi np. włosy (świetny Fitoval) czy paznokcie. W piątek zacznę kurację Merz Spezialem.

    Czekam na Twoją opinię o maseczce.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem bardzo ciekawa tej maski i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, ze polubisz się z maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygrałam tę maseczkę w rozdaniu u Viollet i jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam 7u tego samego sprzedawcy co ty, właśnie z Twojego polecenia. Ty też czekałaś długo na swoją paczkę? U mnie mija już prawie miesiąc, paczka nie jest oznaczona jako wysłana i odpowiedzi na maile tez nie dostałam :(
    Pociesza mnie, że ty swoja masz.

    OdpowiedzUsuń
  20. @MałyTipratikonNie pamiętam już dokładnie ile szła, ale dosyć długo. Oni wysyłają paczki najtańszym listem, dlatego do niektórych idą dwa tyg do innych ponad miesiąc. Skontaktuj się ze sprzedawcą czy nadał paczkę.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).