1.09.2011

Mobilnie

Nie wiem jak Wy, ale Ja bardzo lubię łączyć przyjemne z pożytecznym. Na przykład kiedy oglądam telewizję, seriale w internecie lub filmiki urodowe na You Tube lubię robić w tym czasie manicure i pedicure. Z tym że zawsze łączyło się to z bieganiem z pokoju do pokoju, bo czegoś zapomniałam. Zawsze jak na złość czegoś zabraknie. Dlatego kiedy wypatrzyłam ten sprytny pojemnik na kosmetyki w Rossmanie od razu podreptałam z nim do kasy ;)



Kosztował około 25 zł. Jak widzicie ma rączkę, dzięki której jednocześnie wyciągam z szuflady wszystko co potrzebuję i bez problemu zabieram w inne miejsce . Dzięki temu organizerowi mogę spokojnie zasiąść przed ekranem telewizora lub komputera i pielęgnować paznokcie, nie zastanawiając się czy przypadkiem czegoś nie zapomniałam. Praktyczne i mobilne ;)
A Wam też zdarza się robić dwie rzeczy na raz?

40 komentarzy

  1. Mam tak samo:) oglądam film i robię paznokcie:P
    Mam z Rossmana 2 organizery ale takie inne, jeden mam na biurku, trzymam w nim np pomadki a drugi w lazience:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, ja jeszcze nie byłam w Rossmannie odkąd jest nowa oferta, bo oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak i to dosyć często to mi się zdarza. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. *Kosmetykomania- będę się musiała za nimi rozejrzeć, bo podoba mi się że jest przezroczysty :D

    *Siouxie- ja też szczędzę, ale to jest zakup z lipca ;D

    *monika- dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, widziałam go parę miesięcy temu w cenie na do wiedzenia - był wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
  7. *Ewu- ja też XD I wszelkiego rodzaju pojemniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne to.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny fajny,ale ja potrzebuję teraz akrylowego pojemnika na szminki.

    OdpowiedzUsuń
  10. *Lusterko-em - Ja go kupiłam w lipcu, a dzisiaj widziałam w Rossie , że znowu stoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Magda- kojarzy mi się tylko w Ikea ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze maluje paznokcie przy TV i komputerze i mam wszystko w koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bym takie chciała, zawsze oglądam film i robię paznokcie jednocześnie. I wszystko jest niestabilnie, wylewa mi się, wypada, zapominam wziąć.. męcząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. *stri-linga- bardzo męcząco ;) W Rossie powinny być jeszcze dostępne ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł, ja trzymam wszystko w kosmetyczce i szufladach i wielu innych miejscach, ale potrafię się połapać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze muszę coś zrobić z łapami jak oglądam TV lub YT ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam kosmetyczkę i mi wystarcza, ale to z oszczędności miejsca :) gdybym mieszkała na stałe w domu a nie na stancji pewnie bym się za takim pojemniczkiem obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie pudełeczko to świetna sprawa! Ja trzymam swoje bibeloty w kubeczku na toaletce :)
    I także robię często mani w trakcie seriali, YT. Najczęściej siedzę z maseczkami na buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajowy:D Ja pazurkowe gadżety trzymam w takiej metalowej puszczce-piórniku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też tak zawsze robię :) hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, sama uwielbiam robić kilka rzeczy naraz, m.in gotuje i oglądam seriale i tak samo jest z malowaniem paznokci czy depilacją brwi:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie mam podzielną uwagę, ale podczas malowania paznokci muszę się skupić i patrzeć tylko na dłonie, więc wtedy muszę film zapauzować ;) Chyba, że chodzi o bardziej bzdurne programy w TV, nie filmy, to często tak maluję paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety mam daleko do Ikei ale widziałam takie organizery w Douglasie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. *Lentilek- Ja też ;D Ale nie chce kupować pilnika do każdego pokoju ;P

    *sauria80- Ja też :D Świetny moment na piłowanie :D

    *Adrianna- Kosmetyczka to też bardzo dobre rozwiązanie :D

    *Idalia- organizer też trzymam w toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. *Ev- ja też nie mam podzielnej uwagi ;D

    *Magda- serio? Będę musiała do nich zajrzeć, bo nie wiedziałam że mają coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super sprawa ! :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zazwyczaj maluję paznokcie przy nauce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też zawsze maluję paznokcie w trakcie oglądania filmików na yt lub ulubionego serialu! :) taki organizator z pewnością by się u mnie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na raz to czasem i ze cztery-pięć rzeczy robię- maluję paznokcie, gotuję , oglądam serial i podczytuję książkę i blogi- tak ostatnio na ten przykład mam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Haha, a myślałam że tylko ja tak robie, też zawsze przed laptopem maluję paznokcie a potem połowy filmu nie pamiętam bo za bardzo się skupiałam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy2.9.11

    Tez uwielbiam robić coś przy oglądaniu TV :)
    Ale dla mnie to z reguły jest robienie biżuterii :)
    Także zaopatrzyłam się w kuferki na koraliczki, żeby nie biegać w te i z powrotem xD

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też tak mam:)
    Robię milion rzeczy jednocześnie:)
    Uczę się, maluje paznokcie, oglądam seriale i jeszcze w tle muzyka leci.
    Inaczej nie potrafię:)
    Aż się sama dziwię, że mi to wszystko wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojaa ale sprytne :P Lubię takie pudełka ;P ja swoje przyrządy do paznokci trzymam w opakowaniu po pędzlu ;P jest zamykane i wszystko się mieści, bo tak to wszystko było po całym mieszkaniu porozrzucane ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Robię dokładnie tak samo! To pozwala zaoszczędzić sporo czasu :), a do tego nie mam wyrzutów, że kolejną godzinę spędzam z YT :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Też tak mam :D chociaż bardziej ambitne filmy oglądam bez zabawy z paznokciami.

    A ten pojemnik na kosmetyki całkiem ciekawy, hmmmmm może też się skuszę...

    A tak poza tym, zapraszam do siebie na nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo pomysłowe i przydatne, chyba wpadła na ten pomysł kobieta projektując je :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).