23.05.2012

Imieninowo

Mam wrażenie, że obchody dnia imienia zanikają. Ja też nie świętuję ich jakoś szumnie, ale  w gronie rodziny i najbliższych mi osób. Mały poczęstunek , drobne upominki i po sprawie.


Wiecie, że lubię dostawać kosmetyki, ale jeszcze bardziej lubię takie prezenty:


Nowa płyta Norah Jones "...Little Broken Hearts" była dla mnie zaskoczeniem, bo nie wiedziałam że już wyszła. Przesłuchałam ją dopiero raz, ale już wiem że mi się spodoba i będę się przy niej często  relaksować. Słychać tu dużo nawiązań do poprzedniej płyty "The Fall" co mi się bardzo podoba, ale także brakuje na niej wstawek country, co cieszy mnie jeszcze bardziej ;) Nie lubię tego typu muzyki,a Norah niestety ma czasami do niej skłonności. Płyta ma fajne, subtelne elektroniczne brzmienie i dobrze komponuje się z wokalem Jones. 
Samą artystkę poznałam dzięki roli w filmie "Jagodowa Miłość" Kar Wai Wonga, mojego filmowego mistrza   :) Nawet powstał post pod tym samym tytułem ;)

Natomiast jednym z moich mistrzów pióra jest George R.R. Martin, który stworzył Pieśń Lodu i Ognia. Bardzo lubię czytać fantasy i przyznam się, że po fantastykę z jego twórczości jeszcze nie sięgnęłam. Na razie modlę się, aby Martin dożył sędziwego wieku i pisał kolejne tomy cyklu. Niestety na "Taniec ze smokami" przyszło mi czekać kilka ładnych lat. Liczę na to, że dzięki popularności jaką zyskał dzięki serialowi, nie długo ukażą się następne tomy. Bo Ja czekam, miejsce na półce jeszcze mam :


Znacie? Lubicie?  I najważniejsze: obchodzicie imieniny? 

26 komentarzy

  1. Wszystkiego co najlepsze:) ja nie obchodzę imienin tylko urodziny. A co do prezentów to są boskie. Uwielbiam książki, niestety mam bana na ich kupowanie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obchodzę, ale może to błąd bo tym samym zabieram sobie okazję do otrzymania jakiegoś upominku :P

    Najlepszego moja droga! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś specjalnie nie obchodzę, ale najbliżsi składają mi życzenia. moja mama też ma dziś imieniny;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się że tę książkę kupiła moja siostra jej chłopakowi. :P a imieniny obchodzę, i to z chęcią. :);)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prezenty. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w rodzinie wszyscy obchodzą imieniny w miły sposób (kawa, ciasto, jakieś słodkości albo rodzinny obiad w naszej ulubionej uroczej restauracyjce w takiej małej nadmorskiej miejscowości...) Niestety ja mam imieniny i urodziny jednego dnia, więc nikt moich imienin nie obchodzi :(

    Fajne prezenty, dostałaś co lubisz :) Najlepszego :*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Norah Jones, ale Jagodowa miłość mi się nie podobała (mimo, że grali tam jedni z moich ulubionych aktorów, czyli Natalie Portman i Jude Law).
    Przeczytałam pierwszy tom sagi Martina i już czekam na kolejne :)
    Nie obchodzę imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie imieniny czy urodziny zawsze były i są postawione na równi:) Zawsze to dobra okazja do świętowania i dostawania prezentów:D
    Lubie Norah także życzę miłego relaksowania się:)

    Iw, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oł... to najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet nie wiem do końca, kiedy mam imieniny, na Śląsku w ogóle się ich nie obchodzi, zawsze się dziwię, kiedy mój tata (spoza Śląska) każe mi dzwonić do różnych cioci czy wujków z życzeniami.. :)
    Ale wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wszystkiego naj, naj, naj :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Ja niestety skończyłam dopiero Starcie królów i czekam na przypływ gotówki, aby zakupić kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie obchodzę imienin :). Fajne prezenty!
    Wszystkiego dobrego zatem :*

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego ;)

    ja nie obchodzę imienin - nawet nie wiem, którego dnia są moje imieniny :P urodziny mi w zupełności wystarczają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23.5.12

    spełnienia marzeń w takim razie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. obchodzę imieniny :) ale tak jak Ty, niezbyt hucznie :) wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie życzenia i komentarze oczywiście :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dziś miałam imieniny, 1 osoba z pracy złożyła mi życzenia. Jestem jeszcze w wieku, kiedy bardziej obchodzi się imieniny :-D

    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwetko, wszystkiego naj :)

    Imienin jako takich nie obchodzę, rok temu jednak połączyłam je razem z urodzinami, bo wypadają na przestrzeni dwóch tygodni.

    Widzę pokrewną duszę czytelniczą. Też liczę na Martina, pisze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obchodzę :)i zawsze dziwię się jak ktoś nie obchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. sto lat! ; )
    ja osobiście ich nie obchodzę, ale moja mama tak i jest to dla niej pretekst żeby coś komuś podarować czy coś pysznego ugotować.
    więc siłą rzeczy wychodzi na to, że obchodzę ; >

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego naj:) Moje imieniny będą w przyszłym tygodniu, już zrobiłam sobie kilka prezencików:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego :) Najważniejsze, że prezenty trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam dostawać książki i płyty :) Świetnie, że Twoje prezenty są trafione, wszystkiego najlepszego :)

    W mojej najbliższej rodzinie wszyscy obchodzą imieniny, nie tak hucznie jak urodziny, ale jednak :) Dodatkowo tak się składa, że imieniny mam w tym samym dniu, co mój ukochany urodziny, więc tym bardziej świętujemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W ogóle nie obchodzę imienin tylko urodziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Imienimy również jak pamiętam to obchodzę:)

    a co do Garnieta to siostrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).