15.05.2012

Limonka od Wibo

Naszło mnie wiosennie na zielenie, dlatego będąc ostatnio w Rossmannie zdecydowałam się na zakup nowego lakieru. Wybrałam numerek 2 z kolekcji Wibo Wild Thing, czyli bladą limonkę.  


Ładnie prezentuje się na paznokciach, trochę neonowo, trochę żółto. Ma kremowe wykończenie, ale ciężko uzyskać jednolity efekt. Nakładam trzy cienkie warstwy, a i tak widoczne są prześwity. Jedyne co ratuje sytuację to preparat naprawczy do lakieru, który ma za zadanie rozpuścić go i ponownie stopić w całość. Mam takie cudo z Avonu, ale chyba nie jest już dostępny.




Nie ukrywam, że średnio jestem z niego zadowolona, chociaż trzyma się całkiem długo (3 dni) i pędzelek też jest w porządku. Jednak krycie to podstawa i nie podoba mi się, że nie jest tak dobry jak lakiery Wibo z serii Extreme Nails, które bardzo sobie chwalę. 
Także jeżeli kolor Wam się spodobał, to szukajcie podobnego wśród innych firm produkujących lakiery ;) 

46 komentarzy

  1. ja jestem zadowolona z mojego lakieru z nowej serii Wibo! kolor nawet ladniutki

    OdpowiedzUsuń
  2. @Marie A jaki sobie wybrałaś i z której kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  3. weź... aż mnie korci by pazury pomalować!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubie takich kolorow u siebie , cos bardziej miedzy zielenia a turkusem to tak ale czyste zielenie u mnie wygladaja tragicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie odbarwił Ci płytki ten lakier? bo mi strasznie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja pójdę zobaczyć jakie są inne kolory :) Zielony już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny ale kiepski lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @sauria80 co stoi na przeszkodzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Kamcia2306 Zawsze używam lakieru bazowego, więc nic mi nie odbarwił.

    OdpowiedzUsuń
  10. @Candy Killer Ja ogólnie jestem fanką zieleni, więc turkusiki i jakieś szmaragdy też mam i też będę pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Angel MakeUp World Muszę przyznać, że sporo tego dodali. Normalnie jak przystało na wiosnę, szafa Wibo obrodziła w lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę że jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogladalam je bedac w Polsce i...nie moglam sie zdecydowac na kolor;) w koncu nie wzielam zadnego. Szukalam czegos nowego z Extreme Nails ale niestety bardzo przebrane byly...

    Limonka tak ale na stopy;)przynajmniej u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. @Hexxana Dużo lakierów nowych wprowadzili, ale te kolory trochę oklepane, więc Ci się nie dziwię ;D A Extreme nails też cały czas szukam nowych, ale nic chyba nowego nie dokładają ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. ja maluję dwoma warstwami i kryje normalnie, a mam ten sam kolor. Dziwnee;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam dokładnie ten kolor i muszę powiedzieć, że jestem zdziwiona, że u Ciebie tak kiepsko kryje. U mnie pełne krycie jest przy dwóch warstwach.

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie wpadł mi w oko, słabo kryje z tego co widać po Twoich fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy recenzja malinowej mgiełki do włosow?

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie takie kolory na pazurkach nie wyglądają fajnie (buuu :( )

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście kolor jakiś taki...taki średni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie mam żadnego z tych nowych serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, chyba muszę się wybrać do Rossmanna, bo strasznie mi się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Limonki to nie moja rodzina kolorów. Nie mniej szkoda, że tak jak mówisz Wibo nie utrzymało poziomu z innych, całkiem niezłych serii. Kilka lat temu była to moja ulubiona marka lakierów, a potem coś się u nich "popsuło" :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15.5.12

    jednak lakiery Extreme Nails najlepiej się udały firmie Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15.5.12

    kurcze, czemu u mnie nie ma tej serii

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest świetny, ale tyle warstw i prześwity to jednak porażka. Szkoda, że nie mam tego cuda z Avonu...

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyglądałam mu się, ale w końcu nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Limonka to zdecydowanie nie mój kolor, ale ten prezentuje się fantastycznie !

    K>

    OdpowiedzUsuń
  29. Żeby było ładne krycie tego lakieru i innych które robią smugi wystarczy zmienić pędzelek na maxi brush taki jaki jest w lakierach Rimmel i krycie jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  30. No faktycznie, troszkę z niego bubel ;) Szkoda, bo kolorek fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kusił mnie jeden lakier z tej serii, teraz trochę już mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Iwetto, spróbuj nałożyć go na biały kryjący lakier (jak korektor) ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny kolor, ale szkoda, że taki trudny :)
    Ja chciałam kupić miętkę, ale u mnie była już wykupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lakiery z Wibo nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny jest! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O jak najbardziej w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolorek piękny, bardzo lubie takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  39. średniio przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  40. czyli to nie jest CUDOWNA seria? :(
    a taką mi nadzieję narobiła, już miałam lecieć jutro po zapasy :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam go dzisiaj już prawie w koszyku, ale jednak przy moim stanie paznokci dałam sobie spokój i zamiast lakieru kupiła odżywkę. Kolorek fajny, ale chyba dobrze zrobiłam, że się wstrzymałam.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).