27.05.2011

Jagodowa miłość

Ostatnia odsłona mojej kolekcji lakierów Fruit Cocktail marki Virtual , to numer 143 BERRY & MILK.
 Piękny pastelowy fiolety, przypominający jagody z bitą śmietaną. Wykończenie kremowe, bez żadnych drobinek. Tak samo jak przy odcieniu Watermelon,  wystarczą dwie cienkie warstwy dla jednolitego efektu i tak samo dobrze operuje się pędzelkiem. Minusem (jak już wspominałam wcześniej) jest trwałość- także w tym przypadku lakier szybko ściera się na końcówkach. Ale ten kolor wybacza mi wszystko i często noszę go ostatnio na paznokaciach.



A kolejną odsłoną mojej jagodowej miłości, jest właśnie film pod tym tytułem. W oryginale "My blueberry nights", stworzony przez jednego z moich ulubionych reżyserów- Kar Wai Wonga. Jest to jego pierwszy film realizowany w USA i martwiłam się trochę, że straci na swym uroku i stanie się bardziej hollywoodzki. Na szczęście tak się nie stało, cały czas da się odczuć mistrzostwo Kar Waia.
Natomiast obsada jest już iście hollywoodzka: Jude Law, Rachel Weisz, Natalie Portman oraz Norah Jones w roli głównej, debiutująca na dużym ekranie.


Zacytuję świetną recenzję:

"Jagodowa miłość" to bajka. Porzucona księżniczka wybiega z bezpiecznego królestwa na pustą ulicę, gdzieś nad jej głową przemyka z hukiem nocny pociąg, miasto skrzy się setką barw. Dziewczyna wbiega do baru, rzuca na ladę klucze królestwa, do którego już nie ma powrotu. Klucze lądują w szklanym słoju, wraz z dziesiątkami innych milczących strażników utraconych złudzeń. Jak to w bajce - jest i książę, dla niepoznaki przebrany za barmana serwującego nocnym gościom kawę i placek z jagodami. W tym miejscu zaczyna się opowieść..."

Świetna muzyka, dialogi, sceny, zdjęcia i aktorzy!
Gorąco polecam ! 


http://www.publicdomainpictures.net/browse-author.php?a=1

9 komentarzy

  1. piękny, taki mleczny!!! choc ja mam juz dość pasteli jak na razie, wiec wolałabym arbuza;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm... chyba się skusze na film bo u mnie niedostępne virtuale ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. *Barwy.wojenne - U mnie na odwrót mnóstwo krzyczących lakierów, a mało pasteli ;) Dlatego tym razem się skusiłam ;)

    *HaloGosza- napisz koniecznie jak wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie jak bita śmietana z jagodami ;) Świetny kolorek ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor :) Pobudził mój apetyt, teraz mam ochotę na jakiś jagodowy deser :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolorek, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy kolorek!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. aj no szkoda, ale z amazona praktycznie chyba kazdy moze sam zamówić? Ja mam najzwyklejsza karte bankomatową i takie konto dla osób niezarabiających (mbank):D ale nie wiem jak inne karty, inne banki.

    Lakier śliczny, oglądalam go w drogerii ,bardzo apetyczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam chyba z 5 lakierów z tej kolekcji, ale ten jakoś przeoczyłam, na zdjęciach nie wyglądał tak fajnie jak tu.. Szkoda : )

    Pozdrawiam : )
    / www.nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).