17.04.2012

Kremy nawilżające

Krem nawilżający lubię stosować pod makijaż. Preferuję lekkie mazidła o kremowo- żelowej konsystencji. Jakiś czas temu postanowiłam zmienić swojego porannego faworyta Vichy Aqualia Antiox na Vichy Aqualia Thermal. Nie było żadnej konkretnej przyczyny, ot po prostu babska ciekawość ;) 


I muszę przyznać, że ten krem sprawdził się całkiem nieźle, ale i tak nie pobił mojego ulubieńca. Ma przede wszystkim lżejszą konsystencję, dzięki czemu bardzo dobrze się wchłaniał i nie ścierał. Przeszkadzał mi trochę zapach, mimo tego że ogólnie był przyjemny, to jednak dla mnie zbyt intensywny. Sprawdzał się też dobrze pod makijaż, chociaż pozostawiała świecący filtr. Trochę mnie to dziwiło, ale najważniejsze że nie obciążał cery i nie był widoczny spod fluidu. Zdecydowanie pomógł mi zachować dobre nawilżenie skóry i na pewno kiedyś do niego jeszcze wrócę. 


Tak samo dobrze sprawdził się krem Lancome Hydra Zen Neurocalm, którego miniaturkę dostałam przy zamówieniu internetowym z Douglasa. Mimo tego, że pojemność była niewielka (15 ml), to bez problemu wystarczył mi na miesiąc codziennego smarowania. 

Wszystko co miał robić - robił. Nawilżał, trochę napinał i świetnie sprawdził się pod makijaż. Do tego bardzo przyjemnie i subtelnie pachniał, aż chciało się go używać. 

Oba kremy mnie nie uczuliły i nie spowodowały zapchania. Dobrze nawilżyły, ale też nie zrobiły nic więcej. Nie poprawiły kondycji mojej cery na tyle, żebym umierała z ekscytacji. Oba są także przeznaczone dla cery suchej, ale mam wątpliwości czy dałyby sobie radę przy tak wymagającej cerze.

 Nie ukrywam też, że po Lancome spodziewałam się trochę więcej, bo produkt powinien być warty swojej ceny ;) W tym przypadku mogę zupełnie zadowolić się Vichy, bo działa tak samo! 

A Wy co o nich sądzicie?


29 komentarzy

  1. ja mam thermal teraz kupiłam za 13 zł w zestawie na allegro.
    pomyślałam sobie, za tą cenę można.
    no i użyłam raz, spoko. użyłam drugi raz, naczynko wybuchło.
    nie wiem czemu.
    będę testować dalej. powoli, spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety po kremie Normaderm zniechęciłam się do testów kremów Vichy. Krem mi się ścierał, rolował, masakra jakaś. Za to moja mama chwaliła sobie Aqualie jako krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @strī-linga Miejmy nadzieję, że to jednostkowy przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Gosia (makijazystkanet) Normaderm też miałam jakiś czas temu i pamiętam, że mnie nie zachwycił. Teraz zastanawiam się czy nie spróbować go jeszcze raz, no i kusi mnie jeszcze Idealist. Ale jeżeli już chciałabyś sięgnąć po jakiś Vichy to radze Ci wziąć na pierwszy ogień Aqualia Antiox ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uzywalam kilka lat temu aqualii i bylam zawiedziona.. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam teraz ziaji na rano i na wieczór lekki na rano na podrażnienia orac oliwkowy na wieczór polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. @MarieA który Ciebie tak zawiódł?

    OdpowiedzUsuń
  8. @saharuNiestety kremy Ziaji nie są dla mnie, wszystkie zawierają parafinę, która przyczynia się do powstawania zaskórników.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z tych kremów nie miałam, ale zawsze chciałam mieć jakiś krem Lancome:)
    Ostatnio ja jestem zachwycona kremem nawilżającym z Yes Tomatoes.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jaki krem jest twoim faworytem, jeśli można spytać ;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jak na razie nie zawiodłam się na kosmetykach z vichy obecnie zaczynam testować krem na noc na niedoskonałości kupiłam go w promocji z 2 innymi produktami i zobaczymy co będzie co do nawilżacza miałam próbki Vichy Aqualia Thermal i byłam bardzo zadowolona zapraszam do mnie http://monikatabaka.blogspot.com/2012/04/no-sie-skusiam-byam-w-aptece-po-krem-z.html tu można zobaczyć co było w zestawie (myślę że preparat 3w1 będzie moim no.1)to pokaże czas...

    OdpowiedzUsuń
  12. hej
    ciekawy blog zapraszam do mnie!!!
    http://mazia86.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych kremów, obecnie testuję matujący krem w musie od Lirene, ale na noc szukam czegoś bardziej nawilżająco-regenerującego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam ich, ale z doświadczenia wiem że kremy Lancome wcale nie powalają, także bardziej skłaniałabym się do vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @SalomeaNa dzień Aqualia Antiox

    OdpowiedzUsuń
  16. @Marta No właśnie tak przypuszczałam, przy mojej mieszanej są ok, ale do suchej to chyba za słabe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. @WSZYSTKIEGO PO TROCHU :))))Też chciałam skusić się na ten zestaw,bo najwyższa pora odstawić kwasy, ale nie miałam czasu wpaść do SP :)

    OdpowiedzUsuń
  18. @SheWomanJa matujących przestałam używać, bo mi jeszcze bardziej wszystko się świeciło ;D Chcoiaż dobrze wspominam Effaclar M :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @Aliss To mój pierwszy krem Lancome i jakoś faktycznie taki średniak. Ale mimo wszystko jestem ciekawa pozostałych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś o tego vichy walczyłam, ale nie dane mi było wygrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Vichy własnie wprowadziło nowa formułe Normadermu, szukaj nowych opakowan! ma lzejasz konsystencje i usunieto z niego emulgatory wiec nie bedzie sie rolował. Vichy Aquali uzywałamw wersji lekkiej a potem kupiłam sobie Antiox, dla mnie zupełny niewypał. Zwykla aqualia była duzo lepsze i nawet poprawiła mi sie cera. Tak na marginesie Antiox juz nie ma w produkcji. Teraz linie produkcyjne wytwarzaja Idealie, ktora opisałam na blogu jesli ktos ma ochote poczytac o składzie i działaniu. moze sie sprawdzic, potestujemy zobaczymy@Iwetto

    OdpowiedzUsuń
  22. zostałaś otagowana: http://innocent-greed.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions-tag.html
    zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! SZCZEGÓŁY U MNIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZYŁĄCZYSZ SIĘ DO ZABAWY.

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam próbek aqualia antiox, ale niestety zatykał mi pory. Aqualię thermal o bogatej konsystencji używalam przez dlugi czas, ale niestety jak dla mnie nie nadawał się pod makijaż, ponieważ zostawiał tlusty film. Obecnie używam kremu A-derma na dzień i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś oTAGowana :)
    http://www.salomea94.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana i u mnie :) http://kallineczka.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  27. http://halloyellow.blogspot.com/2012/05/tag-11-questions.html zostałaś otagowana! zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znalazłam Twojego bloga dzisiaj przez przypadek, jeszcze za czasów jak kręciłaś filmiki na YT to subskrybowałam Twój kanał :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Mojej mamie by bardzo odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).