7.04.2012

Estee Lauder w super cenie!

Promocja w Douglasie jest lepsza od Zajączka Wielkanocnego! Do wyczerpania zapasów jest dostępny podkład Estee Lauder Double Wear Light Stay-In-Place Makeup w cenie 39 zł za 15ml. Pełnowymiarowe opakowanie kosztuje 165 zł za 30ml, więc opłaca się i to bardzo!


Podkład dostępny jest tylko w odcieniu 2.0, ale jest dosyć jasny więc na pewno większości bez problemu przypasuje. Posiada SPF10, nie jest komadogenny, nie powoduje wyprysków, krycie od lekkiego do średniego. Więcej możecie przeczytać tutaj:


Z tego względu, że promocja trwa do wyczerpania zapasów radzę najpierw zadzwonić do sklepu i dopytać się czy jest jeszcze dostępny.


Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji używać podkładów tej marki. Z reguły unikam tych droższych, ponieważ rzadko który zapewnia niekomadogenność, a w moim przypadku to podstawa. Będę wdzięczna za Wasze opinie, jeżeli wiecie coś na jego temat ;)

Skusicie się?

33 komentarze

  1. Kiedyś w Douglasie można było w podobnej cenie i pojemności nabyć Superbalanced Makeup Clinique :). Może skuszę się i na EL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Zoila - Miałam ten podkład z Clinique i w moim przypadku to była istna porażka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna promocja, ale u mnie pewnie już po nich nie ma śladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Iwetto- w moim też :D:D. Ale dlatego uważam, że kupno miniaturek drogich podkładów, które niekoniecznie mogą się sprawdzić to dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu, a promocja świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, lubiłam, ale dla mnie za słabe krycie...
    Ale promocja fajna :) 2.0 to mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Seniorita Martita- eee tam, pewnie jeszcze jest ;)

    @zoila- też tak sądzę i fajnie by było gdyby takie promocje były częściej :)

    @Nokanami- dobrze wiedzieć :) Mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skusilabym sie
    ale kolor pewnie bedzie zbyt ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. To rzeczywiście super oferta!

    OdpowiedzUsuń
  10. super cena, ale ja potrzebuję mocnego krycia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna oferta szkoda ze w tej chwili nie jestem "blisko" douglasa :( z checia bym sobie zakupila....

    OdpowiedzUsuń
  12. @Iwetto Nie wybieram się do D, ale zakładam, że już nie ma, bo jak są dobre promocje to nigdy na nie nie trafiam ;) Tak było w wakacje z pędzlem kabuki - nawet na oczy go nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Iwetko, a masz gdzieś zdjęcie koloru? Żebym wiedziała, czy warto się napalać w ogóle? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, super promo :) gorzej że ani w UK nie ma Dougiego ani w Polsce, w mojej rodzinnej miejscowości też niet ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. @Aasieek- nie mam, a nie chce go otwierać bo używam obecnie innego. Natomiast Pani robiła mi swatcha w Douglasie i wyglądał jasno, na tyle że się zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie super cena. :) używałam kiedyś EL ale nie w wersji light tylko tej klasycznej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena przekonująca, fakt. Zwłaszcza, że pełnowymiarowe opakowanie jest tak drogie. ;) Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  18. gdyby nie to, że wydałam już troszkę... a przecież miesiąc dopiero się zaczął:P To kupiłabym Go:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Żałuję, że wczoraj nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. @Mallene- nic straconego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kusi, kusi, ale jak dla mnie trochę za jasny - będę musiała się wstrzymać od zakupu chwilowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Można się o niego pokusić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tak dla każdego? Czy trzeba mieć ichnią kartę???

    OdpowiedzUsuń
  24. @Katalina - dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze o promocjach dowiaduje sie za późno, dziś byłam w galerii ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. @katarzyynka- dorwiesz go po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. We wtorek pewnie nie będzie po nim już śladu w Wawie:(

    OdpowiedzUsuń
  28. @Gerda- dzisiaj jeszcze było sporo,a sklepy przecież są zamknięte, więc na pewno będą ;) Tak jak pisałam, warto wcześniej zadzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Skusiłabym się, gdyby był jaśniejszy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. narobiłaś apetytu ;) a tu trzeba czekać dwa dni ... Myślisz że we wtorek będą dostępne ? Mam w moim mieście 3Douglasy, więc może jest dla mnie jakaś nadzieja ? A jak Ty robiłaś zakupy było więcej dośtepnych opakowań tego podkładu ?

    OdpowiedzUsuń
  31. P.S - ta promocja wystartowała całkiem nie dawno i sama dowiedziałam się o niej w sobotę, więc poleciałam od razu kupić. Nie powinno być problemu we wtorek z dostępnością. Tylko radzę najpierw zadzwonić i się upewnić, ponieważ Pani w Douglasie nie była w stanie dokładnie mi powiedzieć kiedy się zaczęła i czy jest dostępna w całej PL itd.

    OdpowiedzUsuń
  32. ehh pewnie już nie ma po nim śladu:( szkoda, że dopiero teraz się dowiedziałam o tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  33. @rozowypieprzJeszcze są! Przynajmniej dziewczyny mi donosiły mi, że dzisiaj kupowały ;)

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).