6.04.2012

Kwietniowy GlossyBox i rozczarowanie...

Do mnie także dotarło pudełko z GlossyBox. Zdecydowałam się na nie raptem dwa dni temu i z tego co wiem, nadal można je jeszcze zamówić. Także jeżeli spodoba Wam się zawartość, macie jeszcze szanse. Tylko pamiętajcie, że jeżeli raz złożycie zamówienie, to subskrypcja jest bezterminowa i trzeba ją wcześniej anulować (czyli zanim potrącą Wam pieniądze z karty czy konta paypal).


Zawartość całkiem mnie zadowoliła. Może nie jest zbyt zróżnicowana, ale żadnego kosmetyku jeszcze nie miałam w swoim posiadaniu. Najbardziej zaciekawił mnie żelowy olejek Galenic oraz masło do ciała Pat&Rub. 


Pomadkę Kryolan niestety dostałam w kolorze czerwonym. Mam już jedną w tym odcieniu, a w czerwieni rzadko chodzę, więc może uda mi się ją wymienić. Produkt Aqua Slim mnie trochę zdziwił, szczególnie jego krótka data przydatności. Mam do niego mieszane uczucia, więc zastanowię się czy go spożyć. W zestawie znalazł się jeszcze krem do twarzy Sanoflore oraz preparat eksfoliujący Dermalogica. 


Ogólnie box przypadł mi do gustu w  przeciwieństwie do Kiss Boxa, z którego zrezygnowałam i na którym się bardzo zawiodłam. Miałam wykupione pudełko kwietniowe i majowe. Tego pierwszego nie odebrałam po tym jak sprawdziłam zawartość w internecie i po tym jak dowiedziałam się, że zostało wysłane InPostem (który zamiast doręczyć paczkę zawsze zostawia awizo). Natomiast z majowego pudełka zrezygnowałam. Uważam, że firma przesadziła z proponowaniem kosmetyków marki, która upłynnia starocia ze swoich magazynów. Było jeszcze kilka innych powodów, ale chodziło już bardziej o niekompetencję teamu KB. Teraz czekam na zwrot pieniędzy i mam nadzieję, że szybko i sprawnie uda mi się je odzyskać. Raczej więcej nie skuszę się na kolejne zamówienie z tej firmy.

A Wam jak się podoba zawartość? Też trafił do Was GlossyBox?

24 komentarze

  1. Czemu w tytule rozczarowanie skoro zawartość całkiem zadowoliła..? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozczarowanie dotyczyło KissBoxa :)
    A pudełeczko z Glossy bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez rozczarowana. chętnie wymienie sie czerwienią na róż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kissbox to była totalna porażka, glossybox niezły, choć z tym aqua slim trochę lipa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa mi opcja ''ODPOWIEDZ''... A chciałam napisać SenioritaMartita radzę zacząć czytać, zamiast oglądać tylko obrazki... To dużo ułatwia w zrozumieniu pewnych spraw.

    Masło z Pat&Rub ma nieziemski zapach :) Mnie KissBox też rozczarował i już szybciej postanowiłam z niego zrezygnować. Zawartość GlossyBox jest OK, ale mnie by nie zadowoliła...

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie całoć całkiem całkiem, ale właśnie szminknę bym wymieniła... mam barbetkowy róż...

    OdpowiedzUsuń
  7. FJNY MI SIĘ PODOBA

    OdpowiedzUsuń
  8. Aqua Slimy mają krótkie terminy ważności ja kupiłam z miesiąc temu i ma do maja ważność ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha no ja tez myślałam, że rozczarowanie dotyczy Glossy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. KB przy takim GB niech się schowa ze wstydu :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Aqua slim w boxie, no cóż, nawet takie produkty muszą się rozreklamować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. @SenioritaMartita - kiss box mnie rozczarował ;)

    @VODKA69 - ja też już się wymieniłam :)

    @Odyseja - ogólnie nie lubię suplementów diety, jakoś mnie odstraszają do siebie.

    @Bella - "odpowiedz" nie działa i niestety nie jestem w stanie tego naprawić, a szkoda. Martita na pewno przeczytała o co chodzi ;)

    @Dagusia - naprawdę? Nigdy nie miałam tego typu produktu,ale wydaje mi sie że taki syntetyk powinien mieć dłuższy termin.

    @kasiaj85 - na szczęście nie,bo już wystarczy mi tych rozczarowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Aguteńka - najwidoczniej kiepsko schodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iwetto , a wiesz dlaczego nie działa ci odpowiedz? możliwe,że wiesz ale jeśli nie to ja ci powiem, dlatego, ze masz szablon z innej strony niż blogger, gdybyś ustawiła jeden z szablonów dostępnych na portalu wtedy by działało ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm ja bym chyba nie znalazła w tym boxie nic dla siebie. Może tylko masło Kingi Rusin by mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  16. @Turkus - jest to główną przyczyną, ale nawet jak dopisuje odpowiedni kod html, to ta funkcja nie działa. Niestety szablon jest fajniejszy od tej funkcji, a te blogerowe nigdy mi się nie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie sie ten GlossyBox też nie podoba jak i KissBox , ale śledzę dalsze perypetie .

    OdpowiedzUsuń
  18. @Bella Dziękuję za aluzję. Jak widać nie wszyscy są tak Ynteligentni jak Ty :/

    @Iwetto Przepraszam, ale musiałam, bo jak widać ludzie lubią z powodu każdej najmniejszej pierdoły udowadniać, że są mądrzejsi od innych...

    Tak jak Iwetto napisała - przeczytałam całość. I jak widzę, nie tylko mnie tytuł zmylił.

    Zawartość GB jak najbardziej OK, ale dla siebie nic bym nie znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, ja dostałam różową pomadkę, ale wolałabym czerwoną, miałabyś może ochotę się wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  20. @DorkDork- swoją obiecałam już MizzVintage, ale na pewno jeszcze znajdziesz kogoś chętnego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Glossybox w porównaniu z Kissboxem to niebo a ziemia ;] prawdę mówiąc dziwię się, że KB się jeszcze jako tako utrzymuje...

    OdpowiedzUsuń
  22. @pannajoanna - do tej pory cena boxa KB była bardziej przystępna, sądzę że to główny powód ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o matko nie wiedziałam, że trzeba anulować, że jak raz płaciłam kartą to oni teraz z niej sami ściągną na majowe pudełko ? nie doczytałam tego !
    ja pisałam na tweecie, że też mam co do niektórych kosmetyków mieszane uczucia. ja mam pikantnie różową pomadkę, chyba tylko te dwa kolory były do rozprowadzenia.

    OdpowiedzUsuń
  24. @evelo- niestety tak, pobierają pieniądze w połowie miesiąca, więc trzeba odpowiednio wcześniej zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).